Kenzo Summer: vervanger?
zondag 1 oktober 2017 om 17:41
Mijn parfum is helaas niet langer verkrijgbaar. Wie weet welk parfum sterk lijkt op Kenzo Summer? In de winkel raak ik vaak wat overweldigd door alle geuren dus ik heb nog geen vervanger gevonden.
Online wordt Kenzo beschreven als: “Een zonnige, poederige geur, vrouwelijk en verrukkelijk.” “Topnoten zijn: citroen, citrusvruchten en bergamot; hartnoten zijn mimosa, viooltjes, fresia, amandelmelk en lelietjes-van-dalen; basisnoten zijn amber, citroen, houtachtige noten, ceder en benzoënhars”.
Ik ben benieuwd naar jullie aanraders!
Online wordt Kenzo beschreven als: “Een zonnige, poederige geur, vrouwelijk en verrukkelijk.” “Topnoten zijn: citroen, citrusvruchten en bergamot; hartnoten zijn mimosa, viooltjes, fresia, amandelmelk en lelietjes-van-dalen; basisnoten zijn amber, citroen, houtachtige noten, ceder en benzoënhars”.
Ik ben benieuwd naar jullie aanraders!
maandag 2 oktober 2017 om 15:05
maandag 2 oktober 2017 om 22:01
Geeft niet Caar24. Bedankt voor het meedenken.
Bloesem1977, ik durf het niet aan om het op eBay te kopen. Ik heb in het verleden al eens een nep versie thuis gestuurd gekregen van een of andere parfum outlet. Het was een hoop gedoe om mijn geld terug te krijgen.
Fijn dat er meer liefhebbers zijn. Welk parfum gebruiken jullie nu? Wellicht hebben we dezelfde smaak.
Bloesem1977, ik durf het niet aan om het op eBay te kopen. Ik heb in het verleden al eens een nep versie thuis gestuurd gekregen van een of andere parfum outlet. Het was een hoop gedoe om mijn geld terug te krijgen.
Fijn dat er meer liefhebbers zijn. Welk parfum gebruiken jullie nu? Wellicht hebben we dezelfde smaak.
dinsdag 3 oktober 2017 om 10:19
Ik gebruik nu Hypnose van Lancôme, Hugo Deep Red en in de zomer Sun van Jil Sander. Maar ze kunnen allemaal niet tippen aan Summer by Kenzomara7 schreef: ↑02-10-2017 22:01Geeft niet Caar24. Bedankt voor het meedenken.
Fijn dat er meer liefhebbers zijn. Welk parfum gebruiken jullie nu? Wellicht hebben we dezelfde smaak.![]()