Mode & Beauty alle pijlers

Kiboots shachtwijdte

06-03-2012 11:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een paar kiboots besteld maar helaas is de schacht erg wijd waardoor ik met mijn hak naar boven 'wip'...

Had al gehoord dat ze klein vielen dus expres een grote maat online besteld..

Is dit te ven door de schoenmaker? Voorin de schacht iets laten maken of evt een stukje bij de hak? Ik ga vanmiddag langs de schoenmaker maar baalde zo erg misschien dat er een van jullie een oplossing ervoor weet of ook iets heeft laten vermaken bij de schoenmaker met kiboots.

Alvast bedankt
Eehhh opnieuw bestellen maar dan niet in die grote maat?
Ik dacht dat je naar Israel op vakantie ging..

Sorry, kan je niet helpen...
Ik had hetzelfde probleem: eigen maat zat echt niet lekker en een maat groter schoot m'n hak steeds uit. Winkelmeisje vond dat ik die grotere maat moest kopen 'omdat de schoen zich naar je voet vormt en je daar dus later geen last meer van hebt', wat ik in dit geval zulke onzin vond dat ik ze heb laten staan. Jammer, ik vind ze prachtig, maar ze waren niet voor mij :( (sowieso heb ik er eigenlijk al te grote voeten voor, en met nog een maat groter werd het wel een heul lomp geheel )
Terugsturen en ruilen voor een maatje kleiner.
Nee want bij de zool zit ie hartstikke goed, de schacht is gewoon te wijd, maar alle kiboots hebben blijkbaar een brede schacht :(

Dacht misschien is het simpel te verhelpen dmv een hielstukje of iets bij de schacht...
dikke sokken of beenwarmers aan? In bijna alle schoenen winkels heb ze nu wel meppel kiboots, misschien toch verder zoeken?
haha idd beenwarmes...poe dat zweet!
quote:yezka schreef op 06 maart 2012 @ 11:35:

Ik dacht dat je naar Israel op vakantie ging..

Sorry, kan je niet helpen...Hahaha, dat dacht ik nou ook XD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven