Kiboots shachtwijdte
dinsdag 6 maart 2012 om 11:29
Hallo,
Ik heb een paar kiboots besteld maar helaas is de schacht erg wijd waardoor ik met mijn hak naar boven 'wip'...
Had al gehoord dat ze klein vielen dus expres een grote maat online besteld..
Is dit te ven door de schoenmaker? Voorin de schacht iets laten maken of evt een stukje bij de hak? Ik ga vanmiddag langs de schoenmaker maar baalde zo erg misschien dat er een van jullie een oplossing ervoor weet of ook iets heeft laten vermaken bij de schoenmaker met kiboots.
Alvast bedankt
Ik heb een paar kiboots besteld maar helaas is de schacht erg wijd waardoor ik met mijn hak naar boven 'wip'...
Had al gehoord dat ze klein vielen dus expres een grote maat online besteld..
Is dit te ven door de schoenmaker? Voorin de schacht iets laten maken of evt een stukje bij de hak? Ik ga vanmiddag langs de schoenmaker maar baalde zo erg misschien dat er een van jullie een oplossing ervoor weet of ook iets heeft laten vermaken bij de schoenmaker met kiboots.
Alvast bedankt
dinsdag 6 maart 2012 om 11:41
Ik had hetzelfde probleem: eigen maat zat echt niet lekker en een maat groter schoot m'n hak steeds uit. Winkelmeisje vond dat ik die grotere maat moest kopen 'omdat de schoen zich naar je voet vormt en je daar dus later geen last meer van hebt', wat ik in dit geval zulke onzin vond dat ik ze heb laten staan. Jammer, ik vind ze prachtig, maar ze waren niet voor mij
(sowieso heb ik er eigenlijk al te grote voeten voor, en met nog een maat groter werd het wel een heul lomp geheel )