Mode & Beauty alle pijlers

King Louie, ik ben om! eindelijk iets wat wel past!

19-05-2010 12:36 2317 berichten
Gisteren een mooi pakketje ontvangen, besteld bij King Louie ( online winkel van King Louie zelf) en ik ben bijzonder aangenaam verrast over de kwaliteit en pasvorm van de jurkjes!

Normaal pas ik nergens in met mijn rare lijf ,maar deze zitten als gegoten! Ik ben helemaal in een joepiedepoepiestemming hierdoor!

Een jurkje was wat aan de ruime kant ( de Georgina jurkjes schijnen wat ruimer te vallen) dus deze mag ik gewoon ruilen ( ondanks sale, ons is nog altijd een zuunige hollander he) tegen een maatje kleiner.

Ik ben dus helemaal om! Alle dames met grote boezem, smalle taille, rennen naar King Louie!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn leuk Tiara! Ik heb geen meisjes, dus geen idee hoe het valt. Maar 1-2 zal ze met 15 maanden toch nog wel aankunnen? Zou jammer zijn als je het eerst een tijd in de kast moet laten liggen.
Ja idd.

Zou ze zelf ook wel willen maar met maat 46 denk ik niet dat dat gaat werken...

Misschien ooit!
Deze, maar dan in lichter blauw:

Ik heb er al meer voor haar gekocht, dus wist al dat ie niet ging passen maar vond het zo schattig met dat witte randje. Misschien ga ik 'm wel korter maken, het duurt anders echt nog ee halfjaar voor ze ze een keer aan kan.
Arwen, ik heb 2 cross dresses gekocht deze week en het zit mooi! Ik had ze alleen wel een maat groter kunnen gebruiken misschien. Maar die zijn uitverkocht dus ik hou deze gewoon. Dan maar corrigerend ondergoed van de Hema om de buikrol weg te werken
Suus, ik ben ook zeer tevreden! Mooi heur!

Baby polka in zwart en etoile in zwart zijn het geworden. Lekker man die sale
quote:mamax schreef op 13 juni 2010 @ 20:46:

Ze zijn leuk Tiara! Ik heb geen meisjes, dus geen idee hoe het valt. Maar 1-2 zal ze met 15 maanden toch nog wel aankunnen? Zou jammer zijn als je het eerst een tijd in de kast moet laten liggen.

Ja schattig he,

en dat allemaal dankzij dit topic..

Tis maar goed dat de kinderbijslag onderweg is...
quote:lilalore schreef op 13 juni 2010 @ 20:58:

Deze, maar dan in lichter blauw:

[afbeelding]

Ik heb er al meer voor haar gekocht, dus wist al dat ie niet ging passen maar vond het zo schattig met dat witte randje. Misschien ga ik 'm wel korter maken, het duurt anders echt nog ee halfjaar voor ze ze een keer aan kan.Ik las net ergens dat iemand haar PL korter maakt door de stof naar binnen te vouwen en er dan een biesje overheen te zetten? Geen id hoe dat gaat maar misschien kun je het dan zonder knippen doen.
Ik heb 2 weken geleden in A'dam een jurk gekocht maar ik heb hem nog steeds niet gedragen. Dragen jullie een lichte panty/kousen eronder of gewoon blote benen?
quote:tiaraatje schreef op 13 juni 2010 @ 21:07:

[...]

Ik las net ergens dat iemand haar PL korter maakt door de stof naar binnen te vouwen en er dan een biesje overheen te zetten? Geen id hoe dat gaat maar misschien kun je het dan zonder knippen doen.

Hmm, ik ben niet zo handig. Maar dit klinkt wel goed. Eens kijken of ik mijn zusje zover kan krijgen. Het lijkt me zo lastig omdat ze wijd uitlopen en je dus verder naar beneden meer stof hebt. Maar misschien denk ik wel te moeilijk.

Hoop dat ze bij jouw dochter beter vallen, is ze een beetje lang?
quote:lilalore schreef op 13 juni 2010 @ 21:16:

[...]

Hmm, ik ben niet zo handig. Maar dit klinkt wel goed. Eens kijken of ik mijn zusje zover kan krijgen. Het lijkt me zo lastig omdat ze wijd uitlopen en je dus verder naar beneden meer stof hebt. Maar misschien denk ik wel te moeilijk.

Hoop dat ze bij jouw dochter beter vallen, is ze een beetje lang?

Ja beter dan knippen toch?

Ja beetje gemiddeld. Ach dan maar een enkeljurk, ze moet ze aan! Hihi
quote:Isabelle41 schreef op 13 juni 2010 @ 21:11:

Ik heb 2 weken geleden in A'dam een jurk gekocht maar ik heb hem nog steeds niet gedragen. Dragen jullie een lichte panty/kousen eronder of gewoon blote benen?Ik vind panty's niet zo mooi. ik zou zelf een legging eronder dragen maar als je mooie benen hebt zou ik voor bloot gaan!
Suze wat leuk dat je ook geslaagd bent!!!!
Een legging dus. Goh, daar heb ik niks mee. Ga met jurk eens passen en kijken of het mij staat. 's Winters is geen probleem maar met dit weer weet ik het gewoon niet.
Argh... die meisjeskleding is leuk!!! (en man vindt dat ook, dat scheelt weer )

Tiara, die onderste van jou vind ik echt super! En die van Lilalore is ook erg lief.
quote:Isabelle41 schreef op 13 juni 2010 @ 21:43:

Een legging dus. Goh, daar heb ik niks mee. Ga met jurk eens passen en kijken of het mij staat. 's Winters is geen probleem maar met dit weer weet ik het gewoon niet.Voor de verwarring: ik zou voor een zomerpanty gaan. had ik gisteren onder KL aan. 15 den, in huidskleur.
En dames van de kinderjurken: Brand for girls is ook super...
Ik heb nog wel een zomerpanty liggen. Spreekt mij meer aan dan een legging.
quote:lilalore schreef op 13 juni 2010 @ 21:16:

[...]

Hoop dat ze bij jouw dochter beter vallen, is ze een beetje lang?Of met van dat strijkspul bedacht ik me net...
Tiaraatje, kijk wel uit met dat strijkspul ( plakvliseline) , de jurkjes zijn van een rekbare stof gemaakt, dus ik zou geen plakspul gebruiken, dan heb je je jurk vergald vrees ik.
quote:dangeensuus schreef op 14 juni 2010 @ 08:21:

Tiaraatje, kijk wel uit met dat strijkspul ( plakvliseline) , de jurkjes zijn van een rekbare stof gemaakt, dus ik zou geen plakspul gebruiken, dan heb je je jurk vergald vrees ik.Ok, dan trek ik deze tip weer in.
Vanmorgen gekocht op de markt:

1 blousje

2 t shirts

1 hemdje

2 rokjes

Allemaal KL en ik was voor 85 euro klaar!

Let the summer begin!!!!
quote:Neele01 schreef op 14 juni 2010 @ 13:25:

Vanmorgen gekocht op de markt:

1 blousje

2 t shirts

1 hemdje

2 rokjes

Allemaal KL en ik was voor 85 euro klaar!

Let the summer begin!!!!WOW
Neele, op welke markt doe je zulke goede scores?
Neele, Noordermarkt toch? Is het de moeite waard om een keer voor naar Amsterdam te gaan, of hebben ze de ene week heel veel en de andere week bijna niks?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven