Mode & Beauty alle pijlers

King Louie, ik ben om! eindelijk iets wat wel past!

19-05-2010 12:36 2317 berichten
Gisteren een mooi pakketje ontvangen, besteld bij King Louie ( online winkel van King Louie zelf) en ik ben bijzonder aangenaam verrast over de kwaliteit en pasvorm van de jurkjes!

Normaal pas ik nergens in met mijn rare lijf ,maar deze zitten als gegoten! Ik ben helemaal in een joepiedepoepiestemming hierdoor!

Een jurkje was wat aan de ruime kant ( de Georgina jurkjes schijnen wat ruimer te vallen) dus deze mag ik gewoon ruilen ( ondanks sale, ons is nog altijd een zuunige hollander he) tegen een maatje kleiner.

Ik ben dus helemaal om! Alle dames met grote boezem, smalle taille, rennen naar King Louie!
Alle reacties Link kopieren
Die is zeker leuk
Ik hoor vaak dat King Louie ook goed gebruikt kan worden als positiejurkje.

Iemand ervaring hiermee? Ik kan namelijk nergens een echt leuk positiejurkje voor de zomer vinden.....
Ja hoor, kan prima! Heb ze veel aangehad tijdens mijn beide zwangerschappen. En na zwangerschap ook weer prima te dragen, ze lubberden niet (ik daarentegen )
Super! Ga ik ook meteen even op de site kijken!

Heb je toen een maat groter besteld dan je normale maat?
Ik vind de jurkjes ook erg leuk. Heb een cross-dress gekocht via de website, in een voor mij gangbare maat. Helaas veel te strak, in de zin dat het erg nauw aansluit vooral bij mijn dijen en billen, dat de rok dus pas halverwege mijn dij uitloopt. Vond ik niet mooi. Weet iemand of het model van de cupdress of van gracedress wat ruimer valt? De cupdress lijkt me wat ruimer aan de heupen, maar kan het niet goed beoordelen op de plaatjes.
Weet iemand of ze ook nog steeds op zaterdag op de Noordermarkt staan? Maandags komt mij altijd zo slecht uit.
Martine Bijl heeft in de Hak reclame over de Italiaanse pasta saus ook een KL jurkje aan.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 12 april 2012 @ 17:47:

Ik heb deze besteld, ben heeel benieuwd!

https://kinglouie.nl/p-2321-neck-knot-big-poppy.aspxDie 2 werkdagen zijn toch echt om... maar nog niks binnen... Baallll
hehe, na een mailtje en een telefoontje is 't jurkje dan eindelijk gisterenmiddag binnengekomen. En hij staat fantastisch!
HOI meiden, ik heb een prachtig lang king louie rood vest gekocht.. nu ben ik op zoek naar een leuke gebloemde rode top voor er onder.. online op exota maar helaas in een S al uitverkocht. Zijn er nog meer online winkels die deze leuke bloementops of eigenlijk hempjes van king louie verkopen??

op Marktplaats staan ze helaas niet...

misschien dat jullie een idee hebben?
Wow ilske,

Je leven gebeterd en nu dus een lopend topic gebruiken ipv voor alles een nwe openen?

Hopelijk heb je je verdere leven ook gebeterd en ga je ook op de reacties in
Plak anders even een plaatje Iske. Dan weten we welke je bedoeld.
dat vest is dus niet meer online verkrijgbaar Francisca...

het is een lang vest, met ceinture, in mooie felle rode kleur...
quote:Gast_ schreef op 19 mei 2010 @ 12:39:

ik heb cup F en wel een taille maar wel weer dikkere armenJe zou best jurken met korte mouwen kunnen dragen, maar dan doe je d'er toch bv. een colbertje, cardigan of spijkerjasje bovenop....
quote:ilske79 schreef op 29 april 2012 @ 20:56:

dat vest is dus niet meer online verkrijgbaar Francisca...

het is een lang vest, met ceinture, in mooie felle rode kleur...Maar je zoekt toch de top?
http://www.hippest.nl/king-louie-dames- ... bshop.html
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Voor mij tijd om de zomer aan te vullen!

Van KL heb ik inmiddels het model georgina, diamand cross en cross dress in maat S en die vallen altijd goed.

Echter wou ik nu een zomermodel zonder mouwtjes dus bestellen en wou ik eigenlijk de spagh dress bestellen. Echter heb ik mijn twijffels of het wel mooi staat met een grotere cupmaat. Ik heb 75E en ben 1,65 lang.

Misschien een van jullie ervaring mee? Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven