King Louie, ik ben om! eindelijk iets wat wel past!

woensdag 19 mei 2010 om 12:36
Gisteren een mooi pakketje ontvangen, besteld bij King Louie ( online winkel van King Louie zelf) en ik ben bijzonder aangenaam verrast over de kwaliteit en pasvorm van de jurkjes!
Normaal pas ik nergens in met mijn rare lijf ,maar deze zitten als gegoten! Ik ben helemaal in een joepiedepoepiestemming hierdoor!
Een jurkje was wat aan de ruime kant ( de Georgina jurkjes schijnen wat ruimer te vallen) dus deze mag ik gewoon ruilen ( ondanks sale, ons is nog altijd een zuunige hollander he) tegen een maatje kleiner.
Ik ben dus helemaal om! Alle dames met grote boezem, smalle taille, rennen naar King Louie!
Normaal pas ik nergens in met mijn rare lijf ,maar deze zitten als gegoten! Ik ben helemaal in een joepiedepoepiestemming hierdoor!
Een jurkje was wat aan de ruime kant ( de Georgina jurkjes schijnen wat ruimer te vallen) dus deze mag ik gewoon ruilen ( ondanks sale, ons is nog altijd een zuunige hollander he) tegen een maatje kleiner.
Ik ben dus helemaal om! Alle dames met grote boezem, smalle taille, rennen naar King Louie!
zondag 15 april 2012 om 09:16
Ik vind de jurkjes ook erg leuk. Heb een cross-dress gekocht via de website, in een voor mij gangbare maat. Helaas veel te strak, in de zin dat het erg nauw aansluit vooral bij mijn dijen en billen, dat de rok dus pas halverwege mijn dij uitloopt. Vond ik niet mooi. Weet iemand of het model van de cupdress of van gracedress wat ruimer valt? De cupdress lijkt me wat ruimer aan de heupen, maar kan het niet goed beoordelen op de plaatjes.

maandag 16 april 2012 om 19:30
quote:pimpelmeesje67 schreef op 12 april 2012 @ 17:47:
Ik heb deze besteld, ben heeel benieuwd!
https://kinglouie.nl/p-2321-neck-knot-big-poppy.aspxDie 2 werkdagen zijn toch echt om... maar nog niks binnen... Baallll
Ik heb deze besteld, ben heeel benieuwd!
https://kinglouie.nl/p-2321-neck-knot-big-poppy.aspxDie 2 werkdagen zijn toch echt om... maar nog niks binnen... Baallll

zondag 29 april 2012 om 07:18
HOI meiden, ik heb een prachtig lang king louie rood vest gekocht.. nu ben ik op zoek naar een leuke gebloemde rode top voor er onder.. online op exota maar helaas in een S al uitverkocht. Zijn er nog meer online winkels die deze leuke bloementops of eigenlijk hempjes van king louie verkopen??
op Marktplaats staan ze helaas niet...
misschien dat jullie een idee hebben?
op Marktplaats staan ze helaas niet...
misschien dat jullie een idee hebben?

zondag 29 april 2012 om 23:13
http://www.hippest.nl/king-louie-dames- ... bshop.html
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 30 april 2012 om 07:48
Voor mij tijd om de zomer aan te vullen!
Van KL heb ik inmiddels het model georgina, diamand cross en cross dress in maat S en die vallen altijd goed.
Echter wou ik nu een zomermodel zonder mouwtjes dus bestellen en wou ik eigenlijk de spagh dress bestellen. Echter heb ik mijn twijffels of het wel mooi staat met een grotere cupmaat. Ik heb 75E en ben 1,65 lang.
Misschien een van jullie ervaring mee? Alvast bedankt!
Van KL heb ik inmiddels het model georgina, diamand cross en cross dress in maat S en die vallen altijd goed.
Echter wou ik nu een zomermodel zonder mouwtjes dus bestellen en wou ik eigenlijk de spagh dress bestellen. Echter heb ik mijn twijffels of het wel mooi staat met een grotere cupmaat. Ik heb 75E en ben 1,65 lang.
Misschien een van jullie ervaring mee? Alvast bedankt!