King Louie, ik ben om! eindelijk iets wat wel past!

woensdag 19 mei 2010 om 12:36
Gisteren een mooi pakketje ontvangen, besteld bij King Louie ( online winkel van King Louie zelf) en ik ben bijzonder aangenaam verrast over de kwaliteit en pasvorm van de jurkjes!
Normaal pas ik nergens in met mijn rare lijf ,maar deze zitten als gegoten! Ik ben helemaal in een joepiedepoepiestemming hierdoor!
Een jurkje was wat aan de ruime kant ( de Georgina jurkjes schijnen wat ruimer te vallen) dus deze mag ik gewoon ruilen ( ondanks sale, ons is nog altijd een zuunige hollander he) tegen een maatje kleiner.
Ik ben dus helemaal om! Alle dames met grote boezem, smalle taille, rennen naar King Louie!
Normaal pas ik nergens in met mijn rare lijf ,maar deze zitten als gegoten! Ik ben helemaal in een joepiedepoepiestemming hierdoor!
Een jurkje was wat aan de ruime kant ( de Georgina jurkjes schijnen wat ruimer te vallen) dus deze mag ik gewoon ruilen ( ondanks sale, ons is nog altijd een zuunige hollander he) tegen een maatje kleiner.
Ik ben dus helemaal om! Alle dames met grote boezem, smalle taille, rennen naar King Louie!
woensdag 22 juni 2011 om 10:46
Nog steeds niets van hun vernomen.....balen!
Maarre de little leaves is er ook niet meer in mijn maat in de drape dress in blauw.
Nu heb ik 2 andere cross dresses gezien: rosita in het zwart en de sweet petite in het zwart. Vind ze beiden prachtig!
Straks mijn salaris aan het eind van deze week en dan kan ik eindelijk bestellen!! Nadeel dat je niet zo als bij wehkamp meer kan bestellen zonder in het vooruit zeg maar. t is niet anders.
Maarre de little leaves is er ook niet meer in mijn maat in de drape dress in blauw.
Nu heb ik 2 andere cross dresses gezien: rosita in het zwart en de sweet petite in het zwart. Vind ze beiden prachtig!
Straks mijn salaris aan het eind van deze week en dan kan ik eindelijk bestellen!! Nadeel dat je niet zo als bij wehkamp meer kan bestellen zonder in het vooruit zeg maar. t is niet anders.
vrijdag 24 juni 2011 om 20:07
Nou spannend!! Heb vanmiddag eindelijk voor het eerst besteld bij king louie exota. Heb ik de cross dress Rosita gedaan en stel als die wel te groot is (L), dan kan ik 'm nog omruilen voor een M cross dress sweet petite. Ik hoop dat ie als gegoten zit natuurlijk! De Rosita was er niet meer in maat M jammergenoeg. Ben benieuwd wanneer ik het pakje krijg, omdat er bij info stond dat er tijdens de sale het langer kan gaan duren voordat je je bestelling binnen hebt

zaterdag 25 juni 2011 om 13:57
Ben ook aan het bestellen.
Ernstig aan het twijfelen over eentje.
Er staat bij dat hij niet meerekt, en ik heb dat beetje rek bij maat L wel nodig.
Nu hebben ze deze ook in maat XL.
(Georgina Tapisserie). Valt die XL ook echt wat groter? Iemand ervaring mee?
Welk model is net als de Georgina geschikt voor de wat grotere maat? (44, grote borsten)
Ernstig aan het twijfelen over eentje.
Er staat bij dat hij niet meerekt, en ik heb dat beetje rek bij maat L wel nodig.
Nu hebben ze deze ook in maat XL.
(Georgina Tapisserie). Valt die XL ook echt wat groter? Iemand ervaring mee?
Welk model is net als de Georgina geschikt voor de wat grotere maat? (44, grote borsten)
zaterdag 25 juni 2011 om 20:34
Zat vandaag idd nog niet bij de post (mijn pakketje). Had het ook niet verwacht natuurlijk, maar wel stiekum gehoopt!
Zal in de loop van volgende week wel binnen komen....
Kreeg trouwens vanmorgen als nog een reactie van hun terug en gaven ook aan dat het door de sale komt, dat zij minder snel kunnen reageren op mails e.d. Toch netjes om nog wat van hun te horen.
Zal in de loop van volgende week wel binnen komen....
Kreeg trouwens vanmorgen als nog een reactie van hun terug en gaven ook aan dat het door de sale komt, dat zij minder snel kunnen reageren op mails e.d. Toch netjes om nog wat van hun te horen.

zaterdag 2 juli 2011 om 00:20
Dames KL nerds ,
Kunnen jullie me helpen?? Wat zijn de verschillen in de stofjes en soorten jurken van KL....het is voor mij een doolhof.
Ik snap niet zo goed, wat ze wel of niet doen voor je lichaam. Welke "pillen", in welke zie je erg je contouren van je lichaam (buikje of rillen) of je onderbroek/bh en welke dus niet. Welke stofjes zijn zweterig of juist niet??
En dan al die verschillende namen van cross dress, diamond dress, gina etc etc.
Heeft iemand een woordenboek?
Ik ben nogal breed in de heupen, 1.68 en 62 kg, van boven smal, 75b of 80a. Welke stof of soort jurk raden jullie aan of juist af...
Heeft iemand een woordenboek voor KL??
alvast dank!
Kunnen jullie me helpen?? Wat zijn de verschillen in de stofjes en soorten jurken van KL....het is voor mij een doolhof.
Ik snap niet zo goed, wat ze wel of niet doen voor je lichaam. Welke "pillen", in welke zie je erg je contouren van je lichaam (buikje of rillen) of je onderbroek/bh en welke dus niet. Welke stofjes zijn zweterig of juist niet??
En dan al die verschillende namen van cross dress, diamond dress, gina etc etc.
Heeft iemand een woordenboek?
Ik ben nogal breed in de heupen, 1.68 en 62 kg, van boven smal, 75b of 80a. Welke stof of soort jurk raden jullie aan of juist af...
Heeft iemand een woordenboek voor KL??
alvast dank!
zaterdag 2 juli 2011 om 12:05
Muzze,
Je zou king louie kunnen mailen via www.exota.nl (kinglouie.nl). Nu tijdens de sale kan het ff duren voordat je antwoord krijgt, maar je kan ze ook op bepaalde tijdstippen bellen voor informatie. Ik heb ook informatie gevraagd via de mail en antwoord terug gekregen. Ze zeggen dat de cross dress klein en strak valt en past mij goed in maat L (1,78m 73 kg, 75d/e, smalle taille). Cross dress is juist voor vrouwen met meer buste. Andere modellen heb ik geen ervaring mee.
Je zou king louie kunnen mailen via www.exota.nl (kinglouie.nl). Nu tijdens de sale kan het ff duren voordat je antwoord krijgt, maar je kan ze ook op bepaalde tijdstippen bellen voor informatie. Ik heb ook informatie gevraagd via de mail en antwoord terug gekregen. Ze zeggen dat de cross dress klein en strak valt en past mij goed in maat L (1,78m 73 kg, 75d/e, smalle taille). Cross dress is juist voor vrouwen met meer buste. Andere modellen heb ik geen ervaring mee.

zondag 3 juli 2011 om 21:23

dinsdag 5 juli 2011 om 20:44
Nou, dat lijkt me dan een foutje hoor, Bloesem!
Ik heb mijn bestelling ook eindelijk binnen. Na 1,5 week.
Helaas miste 1 jurkje voor mijn dochter. Was blijkbaar niet leverbaar. Geen communicatie daarover verder, maar een krabbel op de rekening dat het geld zsm terug komt.
Rokje zit leuk, maar jurkje (Georgina) vind ik niet mooi zitten qua pasvorm. Is geen rekbare stof, misschien ligt het daar aan. Ik ga morgen eens goed kijken voor de spiegel.
Dit was voor mij 1x bestellen bij exota, maar nooit meer. Ga wel op zoek naar een winkel waar ik kan kopen en passen.
Ik heb mijn bestelling ook eindelijk binnen. Na 1,5 week.
Helaas miste 1 jurkje voor mijn dochter. Was blijkbaar niet leverbaar. Geen communicatie daarover verder, maar een krabbel op de rekening dat het geld zsm terug komt.
Rokje zit leuk, maar jurkje (Georgina) vind ik niet mooi zitten qua pasvorm. Is geen rekbare stof, misschien ligt het daar aan. Ik ga morgen eens goed kijken voor de spiegel.
Dit was voor mij 1x bestellen bij exota, maar nooit meer. Ga wel op zoek naar een winkel waar ik kan kopen en passen.

dinsdag 5 juli 2011 om 21:35
Ik had Georgina besteld ivm grote borsten, maar past toch niet.
Ik heb geen flauw idee welk model ik nu draag (komt van mp, zit geweldig!) Lijkt op Gina of Cross dress.
Iemand ervaringen met die modellen?
Ik neig naar retour sturen of ruilen.
Weet niet of je je geld terug krijgt bij retour sturen, ga ik zo eens even bekijken.
Ik heb geen flauw idee welk model ik nu draag (komt van mp, zit geweldig!) Lijkt op Gina of Cross dress.
Iemand ervaringen met die modellen?
Ik neig naar retour sturen of ruilen.
Weet niet of je je geld terug krijgt bij retour sturen, ga ik zo eens even bekijken.
dinsdag 5 juli 2011 om 21:39
Ik vind de communicatie met KL knap waardeloos. Ik heb een jurkje terug gestuurd en dat is blijkbaar niet aangekomen. Heb een standaardmailtje van hen ontvangen dat zodra zij het hebben ontvangen, ik het geld retour krijg. Duh, het is meer dan 3 weken geleden. Dan komt het echt niet meer. Ik heb daarna nog een mail met vragen gestuurd, maar geen reactie meer terug ontvangen. Mijn 80 euro ben ik kwijt. Mijn fout ook dat ik het niet met de pakketpost heb verstuurd, maar gewoon met de brievenbuspost. Wel afgegeven op het postkantoor. Dat doe ik dus noooooit meer.