Mode & Beauty alle pijlers

Kleding bij steunkousen

22-11-2016 10:56 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik draag al een geruime tijd steunkousen vanwege ziekte. Nu heb ik erg veel moeite om hier leuke kleding bij uit te zoeken. Graag zou ik via jullie wat goede ideeën opdoen. Willen jullie hierbij helpen?

Ik ben 31 jaar, maat 42 en redelijk dikke benen. Het probleem wat ik heb is dat mijn kousen tot net onder de knie komen. Daarbij zit er wel wat vet op de knieën, waardoor ik een soort muffintop op mijn knieën krijg. Als ik dus een strakke broek aan doe of een panty zie je meteen zo'n bobbel zitten.

Nu ben ik ook niet gezegend met mooie lange benen dus ik heb al snel het idee dat ik er als een propje uit zie.

Ik ben al op zoek geweest naar jurken en rokken tot over de knieën, maar ik heb nog geen mooie hippe kunnen vinden. Alleen nog maar rokken die mijn oma ook zou dragen.

Bij wijde broeken heb ik meteen het idee dat die mij nog dikker maken.

Hebben jullie goede tips wat mooi zou staan en die muffinknieën zou verbergen?

Alvast heel erg bedankt.
Bootcut model of flared model van spijkerstof. Die stof is ook wat dikker en stugger waardoor je "oneffenheden" minder snel ziet.
Esprit heeft fijne skinny bootcut jeans die niet heel laag in de taille vallen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bedankt allemaal! Ik heb weer wat inspiratie.
quote:nina1966 schreef op 22 november 2016 @ 11:39:

[...]

Dat is een veel lichtere soort dan die ik bv heb voorgeschreven gekregen. Die sportkousjes zijn er al vanaf 10 euro oid? de echte steunkousen zijn minstens 150.korte steunkousen worden sportkousjes genoemd. Ik heb klasse 2 maar dan wel richting klasse 3 en daar kan je leuke kleuren in vinden. En ik heb zowel korte als panty's .
Overigens moet je wel uitkijken met een skinny, dan zie je de bovenkant van de kous zitten. Dat vind ik persoonlijk niet mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven