Mode & Beauty alle pijlers

Kleding inkijk tiener

23-03-2022 16:40 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien hoort deze vraag ook wel bij kinderen?

Maar goed, wat ik wil vragen:
Net was ik in de stad met mijn 13 jarige dochter in de stad om kleding te kopen.
Ze is nogal tenger en bij veel shirts of bv een jumpsuit is er veel inkijk bij haar armen. Dus dat je dan haar bh/topje ziet. Of, als ze niks eronder aan zou doen (wat bij veel kleding het leukste uitziet) haar borsten.
Je kijkt er zeg maar van de zijkant doorheen.

Mij stoort het niet dat je een deel van een topje ziet maar zij vindt dat niet prettig.
Wat zou je daar tegen kunnen doen?

Gewoon accepteren dat je dus gedeelte bh/topje ziet?
Stukje dicht laten naaien? Doorwinkelen tot ze iets vindt wat ook leuk is maar aansluitender?
Zo'n bandeau top kende ik niet. Die ga ik voorleggen:)
_Aphia_ schreef:
23-03-2022 18:49
Zo'n bandeau top kende ik niet. Die ga ik voorleggen:)
Ook nog vaak in tig kleuren te krijgen

https://www.bershka.com/nl/bandeautop-c ... olorId=538
En dan is het wel leuk als je een stuk ziet.
Star⁴ schreef:
23-03-2022 18:51

Leuk, dit ga ik onthouden.
Star⁴ schreef:
23-03-2022 18:51

Dank je!

Alleen ga ik deze plaatjes niet laten zien want dan hoeft ze er niks meer overheen haha, ze wil nu al graag alleen maar van die topcrops, wijde flubberdingen en allerlei andere kleding die ik nooit gedragen zou hebben, ook niet toen ik nog jong en strak was.

En dan zeg ik maar steeds: ja, jij moet het aan, als jij je er happy mee voelt ...

Maar aan enkel dit topje zou ik nog even moeten wennen.

Vandaag wel deze gekocht terwijl ik het echt een vaatdoek vind

https://www2.hm.com/en_sg/productpage.1040579007.html

Maar zij was er superblij mee.
Oh ik weet wat je bedoelt. Een vriend heeft me er zelfs een keer op geattendeerd dat je in een topje gewoon mijn tepel door het armgat zag als ik licht voorover boog. Doorshoppen tot je iets vindt dat wel past, en dat merk onthouden voor de volgende keer (of Vinted, daar vind ik ook kleding in kleinere maatjes van bijv. Franse meiden).

Wat ik ook doe bij een stuk of 3 croptopjes die ik draag, is een bralette eronder in een bijpassende kleur. Voel je bijna niet zitten als je echt de juiste maat koopt. Bandeaus vind ik niets, zijn ook veel te warm in de zomer. Zoiets dus:

Afbeelding
Froezel schreef:
23-03-2022 17:22
Welke kleding staat leuker zonder bh?
Niks natuurlijk, maar toch heb ik me erover verbaasd dat de helft van de vrouwen tot pak m. beet halverwege 20 zonder BH loopt. Ziet er niet uit! Vooral studenten doen lekker aan deze rare rage mee. Ben benieuwd wanneer ze been- en okselhaar gaan laten staan!
moizer schreef:
23-03-2022 19:19
Niks natuurlijk, maar toch heb ik me erover verbaasd dat de helft van de vrouwen tot pak m. beet halverwege 20 zonder BH loopt. Ziet er niet uit! Vooral studenten doen lekker aan deze rare rage mee. Ben benieuwd wanneer ze been- en okselhaar gaan laten staan!
Vreselijk hoor die mensen met een ander smaak. :bye:
moizer schreef:
Draag jij lekker een hemdje onder je off shoulder top of je bh bij een top met een open rug :hihi:
Met welke kleding heeft ze inkijk?
Het valt me op dat veel meiden van die leeftijd naar de damesafdeling gaan, was van de week bij de Zara en het wemelde er van de jonge grieten. Qua lengte past die kleding wel, maar qua figuur hebben ze echt nog een kinderlijf met ienimini borsten.
Ik zou dus vooral naar de kinderafdeling gaan.
LuciFee2022 schreef:
23-03-2022 19:21
Vreselijk hoor die mensen met een ander smaak. :bye:
Nou he, jakkes. Afschuwelijk ook, vrouwenborsten.
Hoe durven ze met hun prompte borstjes die nog prima zonder martelwerktuig BH kunnen.

Trek aan die BH's want afgunstoma vind het niet kunnen. :biggrin:
moizer schreef:
23-03-2022 19:24
Het valt me op dat veel meiden van die leeftijd naar de damesafdeling gaan, was van de week bij de Zara en het wemelde er van de jonge grieten. Qua lengte past die kleding wel, maar qua figuur hebben ze echt nog een kinderlijf met ienimini borsten.
Of jij gaat gewoon voortaan naar Peter Hahn, heb je er ook geen last van.
Star⁴ schreef:
23-03-2022 19:29
Of jij gaat gewoon voortaan naar Peter Hahn, heb je er ook geen last van.
Is inderdaad meer mijn smaak. Was in de Zara voor mijn dochter die wel van die kleding houdt (en erin past).

Maar wat mij betreft komt het erop neer dat je kleding moet kopen die bij je lichaam past ipv kleding aantrekken die te wijd is en je dan afvragen waarom het niet mooi zit. Als ik me in een croptop maat mini wurm kan ik me ook afvragen waarom mijn buik er zo uithangt, maar het antwoord lijkt me duidelijk .
Star⁴ schreef:
23-03-2022 17:52
Kijk eens op Bershka bij de tops.
Ja, daar helpen weinig bh’s bij.

https://www.aboutyou.nl/c/dames/kleding ... hion-55608
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon een hemd? Draag ik zelf ook en hb dan ook verschillende soorten en kleuren.
moizer schreef:
Ik pleit ook voor corsetten en kuisheidsgordels.
Star⁴ schreef:
Draag jij lekker een hemdje onder je off shoulder top of je bh bij een top met een open rug :hihi:
https://www.libelle.nl/lifestyle/jurk-m ... ~b14e4325/
Moiren schreef:
23-03-2022 19:41
Gewoon een hemd? Draag ik zelf ook en hb dan ook verschillende soorten en kleuren.
Een hemd ? Zijn er werkelijk nog mensen onder de 80 , die niet in een instelling wonen , die een hemd dragen ?

:rofl:
moizer schreef:
Om de doodsimpele reden dat de Zara kinderkleding te kort is, gaat maar tot maat 164 (en valt niet heel groot). Daarbij; Zara is nou juist een winkel waar ze echt smalle en kleine damesmaten hebben die zeker niet te wijd zijn.
blijfgewoonbianca schreef:
23-03-2022 19:45
Een hemd ? Zijn er werkelijk nog mensen onder de 80 , die niet in een instelling wonen , die een hemd dragen ?

Ja, waarom niet? Ik buk veel voorover bij zittende puberjongens en voel er weinig voor om elke keer mijn borsten op het tafeltje te rollen.
Daarbij lekker warm, zeker op mijn onderrug en ook geen onderzoek ongewild in het zicht als ik hurk.
https://www.controlfashion.nl/klantense ... -decollete

En wat draag je er onder?
Hier zijn tegenwoordig allerlei handige oplossingen voor. Je kunt bijvoorbeeld kiezen uit:

Magic Wing Bra, wordt vastgeplakt
Magic Backless Beauty, geheel vrije rug
Magic LUve Bra, diep decolleté en blote rug
Bye Bra Plak Bh, onzichtbaar je borsten corrigeren, liften en ondersteunen
Magic Liftit’s, losse cups die je borsten een lift geven
Magic Nippless Covers, om je tepels onzichtbaar te maken
Magic Bandeau Push up Bh, verberg je bh niet, maar maak een leuke bandeau zichtbaar
Magic Lage Rug Bh Band, als het rugdecolleté niet te diep is
Magic Amazing Bra, zelfklevende silicone bh
Star⁴ schreef:
23-03-2022 18:37
Dit soort topjes gaat het (tenminste daar heb ik het over) over:

Afbeelding

Geen gezicht een hemdje eronder, zie je inderdaad zoals Rosalind zegt de bandjes.

Ja ok, dat noem ik een hemdje :proud:
Ik kom nog uit de tijd dat het woord topje niet gebruikt werd.
Maar ik zag hier ook een soort bh-top en dat lijkt me niks als je ook een goede bh wilt dragen. Nu weet ik niet of dat bij dochter van TO al aan de orde is, maar die dag komt wel een keer natuurlijk.

Ik bedoelde dus dit, daar zie je geen bandjes van.

Afbeelding
s0leil wijzigde dit bericht op 23-03-2022 19:52
15.57% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
23-03-2022 19:45

Eh ja...... Niet van die witte oma dingen, maar een strak hemdje met spaghettibandjes heb ik bijna altijd onder mijn kleding aan (behalve hoog zomer). Staat mooi, beperkt evt inkijk en zit lekker warm. En mijn brugpieper vindt mij nog vet hip en leent graag dingen uit mijn kast :-p
Moiren schreef:
23-03-2022 19:48
Ja, waarom niet?
Omdat ik weinig kan verzinnen wat zo enorm seksloos is als een hemd.

Ik buk veel voorover bij zittende puberjongens en voel er weinig voor om elke keer mijn borsten op het tafeltje te rollen.

Daar heb je toch gewoon een goedzittende bh voor ?

Daarbij lekker warm, zeker op mijn onderrug en ook geen onderzoek ongewild in het zicht als ik hurk.
Je gaat toch ook zeker geen hemd onder een topje of een t shirtje dragen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven