Mode & Beauty alle pijlers

Kleding Romy

16-10-2016 22:12 16 berichten
In de TV show vanavond was een interview met Romy Monteiro, ze had een ontzettend leuk truitje en een leuk rokje aan. Ik ben benieuwd of iemand dit heeft gezien en weet van welk merk dit is/ waar het te koop is?

https://www.facebook.com/ ... 417349270/?type=3&theater
Alle reacties Link kopieren
Laat een berichtje achter op haar FB.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2016 @ 22:22:

Laat een berichtje achter op haar FB.Ja gelukt!
Zou leuk zijn als ze reageerde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2016 @ 22:31:

Zou leuk zijn als ze reageerde.Ja dat zou echt top zijn. Ik reken er niet op hoor, maar hoop het stiekem wel!
Alles is van josh v
Rokje 99 euro en nog te koop via de site.schoenen 199 ook nog te koop en topje niet gezien op de site maar is wel van josh v!!!
quote:huurvrouwtje schreef op 16 oktober 2016 @ 22:57:

Alles is van josh v

Wat goed zeg!

Vraag het aan haar, hoe moeten wij dat weten?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 16 oktober 2016 @ 23:18:

Vraag het aan haar, hoe moeten wij dat weten?Heeft ze gedaan zoals je kon lezen. En toevallig wist ik t..
quote:huurvrouwtje schreef op 16 oktober 2016 @ 23:51:

[...]

Heeft ze gedaan zoals je kon lezen. En toevallig wist ik t..nou dan moet ik maar eens terug lezen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
:D Dank je wel!! XXX
Graag gedaan! was idd erge leuke outfit en noushi thanks voor de fotos ;)
Besteld
quote:toeffie schreef op 17 oktober 2016 @ 22:01:

Besteld Wel even een foto hè!
Jaa! :D Zal ik doen! Thanks ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven