Mode & Beauty alle pijlers

Kledingroller

16-06-2014 13:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na een was te hebben gedraaid met een kleding roller over mijn nieuwe zwarte basis shirts gehaald van het merk Chasin. Daarnaast ook nog over een zwembroek van H&M, rood/blauw gekleurd.

De was zelf was nog wel vochtig.

Reden hiervoor was dat beide vol zat met pluisjes.

Nu valt mij op dat de plakstrip van de kledingroller, de kleur opneemt van het kledingstuk zelf.

Onttrekt een kledingroller de kleur uit kledingstukken?

Gaan kledingstukken hierdoor sneller vervagen door geregeld hiermee erover heen te gaan?

Ook met oude kleding heb ik precies hetzelfde namelijk het is dus niet alleen met nieuwe kleding.
Nog nooit meegemaakt. Misschien zie je minuscule pluisjes op de roller waardoor het lijkt dat hij kleur meeneemt terwijl het pluisjes zijn??
Dat zie ik ook, maar wel pluisjes met de kleur van de kledingstuk.
Ik zou dat niet doen als het vochtig is, niet met een plakroller in elk geval. Dat vermindert de werking toch?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Nee werkt prima, kleding is ook niet zeiknat, gewoon wat vochtig.

Probeerde het en nam praktisch alle pluisjes op.
Kleurpluisjes raakt je kleding anders in wasmachine / droger kwijt maar nu valt het extra op. Niks om mee te zitten lijkt me.
quote:DappereGerbera schreef op 16 juni 2014 @ 13:49:

Kleurpluisjes raakt je kleding anders in wasmachine / droger kwijt maar nu valt het extra op. Niks om mee te zitten lijkt me.

Hele plakstrip is zwart van de zwarte pluisjes.

Normaal dat het zoveel afgeeft?

Ik heb het zowel met oude als nieuwe gedaan, beide tshirt geven veel af.
Voor die kleding is het denk ik vrij normaal, Tjah.

Kleding die extra pluist is vaak goedkoper en is pluizig en goedkoop omdat gemaakt is van de korte goedkope (overblijfsel)vezeltjes. Daarom zit er zoveel kwaliteitsverschil in stoffen. Gebreide truien en zo ook. Van h&m gaan echt geen jaren mee maar een mooie gebreide trui van een du uurdere stof met lange vezels kan echt járen mooi en in model blijven.
Kledingvezels.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken.. heb ik ook altijd, maar geen kleren die kleur verliezen. Het zullen de vezels / pluisjes van de kleding zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven