Mode & Beauty alle pijlers

Knippen en kleuren

14-07-2010 00:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo!

Vraagje: wat kost het tegenwoordig om te knippen en te kleuren in 2 kleuren?

Een vriendin van mij is kapster en zij knipt mn haar altijd, maar is op vakantie!

Alvast bedankt!
Luister naar je hart, want dat klopt
Bel een kapper en je weet het
Bedankt voor de tip, denk niet dat ze nu nog opnemen..

Iemand een idee....leek me wel handig een antwoord om half 1
Dat ligt eraan hoe lang je haar is en hoe duur je kapper is. Google het eens bij eenkapper in je buurt zou ik zeggen. Meestal hebben ze wel een prijslijst online staan.

Met dik lang haar kom ik bij de kinkikapper rond de 120 euro uit, bij mijn lokale kapper op 60 euro voor 2 kleuren highlights. Maar da's zo duur omdat ik veel en lang haar heb, voor normale mensen is het goedkoper Ik zit er wel meteen een uur of 3-4....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 14 juli 2010 @ 00:34:

ligt eraan hoe lang je haar is en hoe duur je kapper is. google het eens bij ene kapper in je buurt zou ik zeggen.

Met dik lang haar kom ik bij de kinkikapper rond de 120 euro uit, bij mijn lokale kapper op 60 euro voor 2 kleuren highlights. Maar da's zo duur omdat ik veel en lang haar heb, voor normale mensen is het goedkoper X-d
Hangt er vanaf bij welke kapper je gaat. Ik heb m'n haar een keer laten knippen en highlights voor 73 euro en ik heb het een keer laten knippen, verven en highlights voor 64 euro.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 14 juli 2010 @ 00:38:

Welja, ga ons normale stervelingen een beetje jaloers zitten maken, Singalala.

Graag gedaan

Maar het is echt zo: er gaat veel meer verf in mijn haar dan bij mensen met minder belachelijk dik haar. Kost ook meer tijd, dus ja, duurder.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ze hebben ook websites hoor, kappers..

Team kapsalon

Rob Peetoom A'dam
Haha, ja in dat gat waar ik woon hebben ze nog geen websites blijkbaar. Ik heb nu in ieder geval een indicatie! Die vriendin die mij normaal knipt werkt voor kinki, dus wordt altijd superleuk geknipt en gekleurd. Hoop dat ze snel weer terug is! Voor nu ga ik zaterdag maar eens een kijkje nemen bij de kapper in 't durp
Kan je niet wachten tot ze terug is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven