Mode & Beauty alle pijlers

Kop of kont

25-06-2019 13:39 26 berichten
Mijn oma zei vroeger altijd: ‘het is kop of kont’ (in plat Jordanees) en nu ik (ruim) halverwege de 40 ben merk ik dat het dus écht kop of kont is. Ik wil het liefst een paar kilo afvallen maar als ik naar mijzelf op foto’s kijk van 5 kg geleden dat zie ik dat ik daar een oudere kop heb. Voor mij is het nu kop. Voor jullie?

Kop of kont

Totaal aantal stemmen: 31

Kop (90%)
Kont (10%)
[*] karakter.
Alle reacties Link kopieren
Beiden zijn nog prima.
Kop smeer ik in.
Kont sport ik voor.
En verder: Mazzel en goede genen
clemance schreef:
25-06-2019 13:40
[*] karakter.
:rofl:
Dat k-woord staat er niet bij hé

En hier kop en kont ;)
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 25-06-2019 13:42
Reden: aanvulling
8.39% gewijzigd
clemance schreef:
25-06-2019 13:40
[*] karakter.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met allebei nog tevreden. Niks mis met mijn kont en mensen schatten me regelmatig jonger ondanks dat ik wel wat rimpels heb. Jeugdige uitstraling denk ik, mede door mijn figuur. Als ik moest gaan kiezen, zou ik geen idee hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar jaar ouder en heeeeel wat kilo's zwaarder dan mijn zus, maar zij heeft absoluut veel meer rimpels dan ik. Dus ja, ik waardeer mijn dikkere kont en mijn vrijwel rimpelloze hoofd.
vivapimpelmees schreef:
25-06-2019 13:44
Ik ben een paar jaar ouder en heeeeel wat kilo's zwaarder dan mijn zus, maar zij heeft absoluut veel meer rimpels dan ik. Dus ja, ik waardeer mijn dikkere kont en mijn vrijwel rimpelloze hoofd.
Hetzelfde hier! Nou niet heel wat maar zeker een kilo of 10. Durf wel te stellen dat ik er 10 jaar jonger uitzie
Geen van beide :-[
Alle reacties Link kopieren
Toch heb ik liever wat meer rimpels dan dat ik te dik ben.
Bij mij zie je het aan beide wel, kop en kont. Ben niet veel zwaarder dan twintig jaar geleden overigens maar wel wat dikker/minder strak, en ik kleed me ook niet meer strak. Verf mijn haar niet en ben al aardig grijs aan het worden, dat maakt ook vaak wel wat ouder in gezicht. Rimpels vallen op zich mee, beetje in het voorhoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik balanceer op een smalle rand: Als ik afval krijg ik een mooiere taille en billen, maar word mijn gezicht een beetje hoekig en zie ik er snel moe uit.

Als ik wat aankom zie ik er eventjes fitter uit, behalve als ik te veel junk eet of wijn drink, dan krijg ik juist een paffigerig gezicht.

Daarom: alles met mate (eten, sport, wijn) behalve water drinken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma zei altijd: “Een kont of taille kun je vormen met een korset, dat gaat je met je gezicht niet lukken”. Nog een wijsheid van oma: “Smeer rode lippenstift op. Dan lijkt het haar witter, de huid meer roze en je tanden witter”.

Mijn andere oma was meer van de ‘je hebt een kont nodig om lekker te zitten’ en ‘naar mijn eigen kop hoef ik niet te kijken’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
25-06-2019 14:10

Mijn andere oma was meer van de ‘je hebt een kont nodig om lekker te zitten’ en ‘naar mijn eigen kop hoef ik niet te kijken’.
Waarheid als een koe.

Mijn andere oma zei altijd: alles zakt, behalve je tandvlees. Kun je ook niet onderuit.
Alle reacties Link kopieren
Janne-jan schreef:
25-06-2019 14:16
Waarheid als een koe.

Mijn andere oma zei altijd: alles zakt, behalve je tandvlees. Kun je ook niet onderuit.
:HA:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Kop of kont is ook mijn stelling. Ik heb altijd voor kop gekozen en een mooie grote ronde kont is ook niet weg, daar doen jonge meiden tegenwoordig een moord voor.
Alle reacties Link kopieren
Mijne zei altijd: alles wordt minder als je ouder wordt, behalve je wijsheid.
Ik zie er jonger uit dan dat ik ben maar heb cellulitis op m'n kont en dat vind ik lelijk.
de uitdrukking is kop noch kont en het betekent dat er geen begin of einde in te herkennen valt. dus ik denk dat je beter geen keuze maakt
S-Meds schreef:
25-06-2019 14:58
de uitdrukking is kop noch kont en het betekent dat er geen begin of einde in te herkennen valt. dus ik denk dat je beter geen keuze maakt
Ik ga voor de middenweg, een strakke buik.
Grappig topic. In mijn geval is het inderdaad zo dat mijn gezicht er (m.i.) veel mooier uitziet als ik een maatje meer heb. Het is bij mij niet dat ik er jonger/ouder uitzie. Maar mijn gezicht leek erg smal en langwerpig vroeger, toen ik super slank was. Met wat extra kilo’s ziet mijn gezicht er wat voller en ronder uit. Helemaal niet langwerpig meer gelukkig.

Mijn tweelingzus (eeneiig) heeft het ultieme figuur waar vrijwel iedere westerse vrouw van droomt: maat 36, smalle wespentaille, lange benen, ronde heupen, voor haar gewicht mooie billen én een strakke buik (zelfs na 2 zwangerschappen). Haar gezicht lijkt gelukkig niet langwerpig zoals dat van mij als ik zo slank ben. Maar haar gezicht is wel een stuk smaller en wat hoekiger dan het mijne. Logisch want ze heeft weinig vet. Bij ons zie je het echt als eerst aan ons gezicht als we afvallen/aankomen. En aan onze borsten. Ons gewicht is qua uiterlijk het enige verschil tussen ons.

Maar ik vind grote/dikke/ronde billen hebben gelukkig heel erg mooi, dus voor mij is het een win win situatie. :proud:
Cateautje schreef:
25-06-2019 14:41
Kop of kont is ook mijn stelling. Ik heb altijd voor kop gekozen en een mooie grote ronde kont is ook niet weg, daar doen jonge meiden tegenwoordig een moord voor.
Eens. Grote ronde kond is prachtig. Die van mij wordt eigenlijk alleen maar breed, dat is dan weer minder prachtig (vind ik)
S-Meds schreef:
25-06-2019 14:58
de uitdrukking is kop noch kont en het betekent dat er geen begin of einde in te herkennen valt. dus ik denk dat je beter geen keuze maakt
Oh echt? Nee, in dat geval geen keuze ..
Ik heb een leuke kop, volgens mijn omgeving lijk ik niet ouder te worden (en ook niet dikker. En al mijn hele leven een te platte kont, naar mijn mening....

Jou wpol klopt dus niet: het is hier kop EN kont :)
Alle reacties Link kopieren
Bolle toet vind ik niks, lijken ook je ogen wat kleiner

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven