Mode & Beauty alle pijlers

Kortingscode betrouwbaar?

20-03-2012 15:47 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met even googlen kom je verschillende sites tegen die o.a. kortingscodes geven voor zalando.

Wie heeft hier ervaring mee? Kan je zo'n code zomaar invullen of zit er nog een addertje onder het gras?
Je kan ermee riskeren dat je account wordt geblokkeerd... maar verschilt heel erg per website. De gegeven codes zullen veelal gewoon niet werken
Ik heb er een die werkt als ik hem invul van kortingscodeland.
Gewoon gebruiken. Heb nog nooit problemen gehad met online gevonden codes en ik zoek er altijd naar als ik via internet bestel. Scheelt soms best aardig wat.
tof ik wist eigenlijk niet dat het bestond.
Ja je kan het gewoon proberen... maar sporadisch komen ze er dus achter (de codes geven ze altijd zelf weg aan bijv. klanten die iets retour hebben gedaan) dat jij niet de 'rechtmatige' gebruiker was van de code, en mikken ze je bestelling er uit/krijg je een stomme brief oid... niks om wakker van te liggen iig en het gebeurt niet vaak
Ik doe tegenwoordig standaar als ik iets ga bestellen even een check of ik ergens een code kan vinden. Heb al heel vaak zonder bezorgkosten of bijvoorbeeld met 10% korting besteld, erg prettig
je merkt het toch bij het totaalbedrag of het werkt?
Als je nieuwsbrief accepteert dan krijg je regelmatig een aanbieding met kortingscode in je mail. Dat is verschillend. De ene keer is het 10 euro met minimaal bedrag en een andere keer is het een bepaald percentage korting. Op hun site staat er meer over.

Meestal kan je via [Home] meer lezen als het voor iedereen geldt.

Gewoon de nieuwsbrieven aanvragen dan krijg je automatisch bericht als er een actie is en de code in je mail. Bij sommige sites krijg je ook een korting van een vast bedrag voor het schrijven van een review, maar dan geldt het ook alleen maar voor bepaalde merken en niet in combinatie met andere acties en zo.
En daarvoor meld jij je als man aan op een vrouwen forum? SpammerT

We googlen zelf wel.
quote:ellenviva schreef op 21 maart 2012 @ 10:26:

Duidelijk een spammert ja... triest. en jij doet dat zeker nooit?
quote:Maja82 schreef op 21 maart 2012 @ 10:28:

[...]

en jij doet dat zeker nooit? Sorry hoor, maar jij vroeg toch om een reactie of ze betrouwbaar waren? je noemt kortingscodeland, vandaar dat ik reageer dat die betrouwbaar is. Maar dat heb je dus liever niet blijkbaar..
Ik vind het alleen opvallend dat van de 4 posts op dit forum van jou er 3 met een linkje zijn. Thats all.
Tja dat kan inderdaad dan zo overkomen ja, i agree ;)
Welke spammer?

Ik lees hier maar 2 die het kunnen zijn en die kortingscodes zijn alleen maar bedacht om te verleiden tot kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt.

Ik heb meerdere kortingcodes liggen. Dat zijn vaste bedragen en een percentage te besteden voor de nieuwe collectie EN die mag je ook aan vrienden en familie geven staat er op die kaartjes, maar ze zijn geldig tot een bepaalde datum. Die datum is afgestemd op het einde van de ruil en geld terugtermijn. Vlak daarna begint namelijk weer een andere kortingsactie die weer met het gezellige winkelen tijdens schoolvakanties is. Die kreeg ik met de post.

Vorig jaar kreeg ik een flink bedrag als korting door de bestedingen die ik had gedaan tijdens de sale bij een en dezelfde winkel. Nou, die korting was echt heel persoonlijk en zonder de brief werd die niet gegeven. Was ook iets van 15 euro en ik heb er dus een sjaal voor gehaald en moest er paar euro bijbetalen. Dat was wel een leuke actie.

O, nu zie ik dat ik niet alleen die indruk had gekregen. Ik dacht even dat ik bedoeld was. Ik laat het staan, was het typen niet zomaar....
SpammerT was een Paulweetikveelwie, die nu weggehaald is. Stond tussen ons in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven