Kortingscode
zaterdag 16 maart 2013 om 21:34
quote:del_speciaal schreef op 16 maart 2013 @ 21:31:
[...]
Tis geen persoonlijk aanval op jou hoor! X
Maar het laatste wat ik zelf belangrijk vind aan schoenen is of het verantwoord is
En ik denk velen met mij.Het gaat niet om verantwoord, veel mensen krijgen pijn in hun poten voeten van schoenen zonder steun
[...]
Tis geen persoonlijk aanval op jou hoor! X
Maar het laatste wat ik zelf belangrijk vind aan schoenen is of het verantwoord is
En ik denk velen met mij.Het gaat niet om verantwoord, veel mensen krijgen pijn in hun poten voeten van schoenen zonder steun
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 16 maart 2013 om 21:38
Ontvang nu 12% korting op de nieuwe voorjaarscollectie van Zalando en alle andere items uit de shop met deze exclusieve kortingscode. Hij is te gebruiken bij een minimale besteding van ¤75,-.
Je vindt de code in de onderstaande roze balk. Tijdens het afrekenproces kun je hem invoeren en de korting wordt direct berrekend. Zo makkelijk kan het scoren van korting zijn! De code is geldig tot en met 31 maart.
actiecode13
Je vindt de code in de onderstaande roze balk. Tijdens het afrekenproces kun je hem invoeren en de korting wordt direct berrekend. Zo makkelijk kan het scoren van korting zijn! De code is geldig tot en met 31 maart.
actiecode13
zondag 17 maart 2013 om 13:44
Als je een korting bij zalando krijg (en ook bij meerdere clubs) en de korting geldt bij een bestelling van ¤ 75 of meer. Dan kun je rustig meerdere produkten nemen maar als je na retour onder die ¤ 75 komt geldt de korting niet meer en moet je voor de gehouden artikelen gewoon de volle mep betalen.
zondag 17 maart 2013 om 14:05
quote:lisa2 schreef op 17 maart 2013 @ 13:44:
Als je een korting bij zalando krijg (en ook bij meerdere clubs) en de korting geldt bij een bestelling van ¤ 75 of meer. Dan kun je rustig meerdere produkten nemen maar als je na retour onder die ¤ 75 komt geldt de korting niet meer en moet je voor de gehouden artikelen gewoon de volle mep betalen.Ik vereken het atijd onder de streep, nooit problemen mee gehad hoor.
Als je een korting bij zalando krijg (en ook bij meerdere clubs) en de korting geldt bij een bestelling van ¤ 75 of meer. Dan kun je rustig meerdere produkten nemen maar als je na retour onder die ¤ 75 komt geldt de korting niet meer en moet je voor de gehouden artikelen gewoon de volle mep betalen.Ik vereken het atijd onder de streep, nooit problemen mee gehad hoor.
maandag 18 maart 2013 om 16:58
quote:Carry_lm schreef op 17 maart 2013 @ 20:33:
Ik heb toevallig van de week schoenen besteld bij Spartoo en via google ook een kortingscode gevonden van 10%. Geen idee of jouw schoenen daar ook te koop zijn, maar die ik wilde waren bij Zalando 20 euro duurder nog zonder de korting.Bij de site die jij noemde zijn de schoenen 10 euro duurder dan op Zalando..
Ik heb toevallig van de week schoenen besteld bij Spartoo en via google ook een kortingscode gevonden van 10%. Geen idee of jouw schoenen daar ook te koop zijn, maar die ik wilde waren bij Zalando 20 euro duurder nog zonder de korting.Bij de site die jij noemde zijn de schoenen 10 euro duurder dan op Zalando..
vrijdag 21 juni 2013 om 13:29
Kortingcode gevonden voor
www.lebloncouture.com (hele leuke bikini's en jurkjes)
8505 geeft 20% korting
geldig tot eind juni
www.lebloncouture.com (hele leuke bikini's en jurkjes)
8505 geeft 20% korting
geldig tot eind juni
vrijdag 21 juni 2013 om 15:14