Mode & Beauty alle pijlers

Krullen bluuugh

25-10-2009 19:25 81 berichten
Tja, mijn al oude dilemma...

Ik heb een aardige bos krullen; heb het nu iets over mijn schouders en ben het zat! Ik heb heb sowieso altijd vast in een staartje, knotje etc. Maar het is zo'n gedoe op het 'n beetje normaal te laten zitten. Het pluist, is vreselijk stug en gortdroog. Met wassen zit het altijd heel erg in de klit en moet echt mega veel conditioner gebruiken (jaja, wat een zelfmedelijden).

Nu wil ik dus weer naar de kapper om er een stuk af te laten knippen, het liefst lang van voren en kort van achter, zeg maar net als Rihanna eerder maar dan dus met krullen. Uiteraard heb ik nier mijn persoonlijke "hair stylist" en dus moet het wel zelf in model te brengen zijn.

Er mag wel aardig wat contrast zitten tussen de lengte van voren en die van achteren (snappen jullie 't nog?)

Goed idee? Kan iemand mss een leuk plaatje plakken met een voorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
.
Nog een tip, ipv olijfolie rijstolie in je haar doen. Rijstolie heeft praktisch geen geur maar heeft dezelfde werking als olijfolie.

Zelf gebruik ik het na de conditioner (ja die laat ik inderdaad in mn haar zitten) en dan doe ik een beetje rijstolie op mn hand en verspreid dat door mn haar, eerst met de hand en daarna kam ik het nog even door en laat het vervolgens aan de lucht opdrogen.
quote:runningmonster schreef op 25 oktober 2009 @ 20:20:

[...]

Tja ik mag hier natuurlijk geen namen noemen maar mail me anders ff dan geef ik je de details. Ik heb zelfs nog een kortingskaartje met 20% voor je.Hi RMonster, Beetje late reactie, maar jou kapper wil ik ook wel, hoop eindelijk een einde te maken aan de lange zoektocht naar de beste!! Als je ook mij de details zou willen sturen, heel graag!! Grazie
Runningmonster,

waar zit die goede krullenkapper in Amsterdam????????
O sorry, zie jullie reacties nu pas. stuur me maar ff een mailtje: runningmonster1967@hotmail.com

Dan zet ik de details op de mail.
joh ladies, de beste krullenkapper van amsterdam is simcha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven