Mode & Beauty alle pijlers

krullen

06-01-2014 19:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb van mezelf slag in m'n haren. Ik heb het een aantal jaren kort gehad. Nu het weer wat langer wordt, is de slag/ krul weer meer aanwezig. Vroeger kocht ik bij de kappers winkel van dat spul, waar het dan extra van ging krullen. Ik weet alleen niet meer welk merk het was... Hebben jullie tips? (Ik heb echt weer zin in een krullen-koppie!)
Er is genoeg te koop voor krullen. Gewoon even de kruitvat of etos inwandelen en dan heb je genoeg te kiezen.
Keune spul? Dat stop ik in mijn krullen.
Ik gebruik andrelon perfecte krul. Ik heb ook een slag van mijzelf en als ik mijn haar droog met de diffuser heb ik een enorme krullenbos. Ik ben er heel blij mee. Wil ik 's avonds mijn haar wassen, dan draai ik krullen in mijn natte haren en zet ze vast met speldjes. 's Morgens hoef ik ze alleen met mijn vingers uit te kammen. Enorme krullen krijg ik dan. Ik heb ook erg dik haar

Zie hier een filmpje hoe je dat moet doen

http://www.youtube.com/watch?v=rShqpoFkXW4
Wat is dat van keune?!

Er is idd veel te koop, maar ik wil niet alles uitproberen. Andrelon werkt voor mij bijvoorbeeld niet echt.

Bedankt voor het filmpje greetbilspleet! Lijkt me wel erg veel werk!
Enigzins gelaagd laten knippen dus niet helemaal op een lengte. Ik vind zelf water de beste kruller. Natmaken onder de kraan, afdrogen en dan droogt het vanzelf gekruld op.
Ik zweer bij John Frieda.
Wat voor haar heb je pimpelmees?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven