Kwaliteit van de H&M.
zaterdag 24 januari 2015 om 23:09
Hoi, ik wou jullie mening over de kleding van de H&M. Want ik lees veel over mensen die de kwaliteit van de kleding van de H&M heel slecht vinden, en die echt shirtjes hebben die na twee maanden al weer de prullenbak in kunnen. Maar ik heb nog nooit eigenlijk een kleding stuk van de H&M gehad die versleten was. (Behalve een zwarte broek die ik een jaar lang echt vier keer per week droeg, nog voordat ik echt met kleding en stijl bezig was enzo). Maar ik vind de kwaliteit eigenlijk altijd wel goed en bij mij licht alles gewoon nog in de kast en draag ik volop zonder dat het echt slijt (ik heb wel aardig wat kleren dus ik wissel ook af). Hoe vinden jullie de kwaliteit van de H&M en hoelang gaan de kleren van de (damesafdeling) H&M mee?
zondag 25 januari 2015 om 10:38
Ik vind de H&M echt een hele fijne winkel, we hebben er hier 2, en een Zara met een klein aanbod.
Bij de Zara slaag ik bijna nooit. Bij de H&M kan ik altijd wel iets leuks vinden.
Ik heb wel het idee dat je alles beter op een handwasje kunt doen en zeker niet in de droger.
Dan gaan de meeste kledingstukken wel een tijdje mee.
Geen jaren maar dat hoeft ook niet, want dan ben ik er wel weer op uitgekeken.
Bij de Zara slaag ik bijna nooit. Bij de H&M kan ik altijd wel iets leuks vinden.
Ik heb wel het idee dat je alles beter op een handwasje kunt doen en zeker niet in de droger.
Dan gaan de meeste kledingstukken wel een tijdje mee.
Geen jaren maar dat hoeft ook niet, want dan ben ik er wel weer op uitgekeken.
het is hier binnen beter dan buiten