L-carnitine
zaterdag 12 januari 2008 om 13:08
ik gebruik sinds kort afslankpillen met als hoofdbestanddeel L-carnitine. Ik heb gegoogled en nergens staat dat het slecht is voor de gezondheid (gelukkig). Hoe zijn jullie ervaringen met dit soort afslankpillen of met L-carnitine in het algemeen (in andere middelen). Hierbij denk ik aan afvalresultaten, bijwerkingen enz. Thnx
zaterdag 12 januari 2008 om 14:15
Het kan een positief effect hebben wordt gezegd, in combinatie met sport zou het de vetverbranding versnellen.Maar niks is wetenschappelijk onderbouwd en vooral ook niet bewezen.
Ik heb ze een tijdje gebruikt en wat mij betreft werktte het niet.
Ik geloof alleen nog maar in mijn eigen lichaam, KH en vetten verminderen en meer bewegen en dat werkt wel.
Ik heb ze een tijdje gebruikt en wat mij betreft werktte het niet.
Ik geloof alleen nog maar in mijn eigen lichaam, KH en vetten verminderen en meer bewegen en dat werkt wel.
zaterdag 12 januari 2008 om 14:19
Ik heb het gebruikt maar niet om af te vallen (en viel er ook niet door af). Je kunt er in elk geval onrustig van worden (snel geïrriteerd, etc.) en diarree van krijgen.
Inderdaad, minder/anders eten en bewegen (al is het maar per dag een half uur stevig wandelen) zijn de oplossing om gewicht te verliezen.
Inderdaad, minder/anders eten en bewegen (al is het maar per dag een half uur stevig wandelen) zijn de oplossing om gewicht te verliezen.