Mode & Beauty alle pijlers

Laars zakt af

30-10-2012 14:48 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een aantal maanden deze laarzen van Invito ( http://www.invito.com/product/298306/invito/beige/boot/ ). Het zijn hoge laarzen, echt tot aan de knie. Nou heb ik sinds een paar weken dat de rechter laars steeds afzakt, terwijl ik het idee heb dat deze strakker zit dan de linker. Hoe het komt? Geen idee, maar wat kan ik er tegen doen?
I would rather shit in my hands and clap
Eh... misschien bij een schoenmaker langs gaan en de naad opnieuw laten naaien?
Ik lees mee! Als iemand een slimme oplossing heeft, dan is die welkom.

(ik heb een paar overknees, heerlijke laarzen, maar halverwege de dag zijn ze geen overknees meer, maar 'halverwege mijn enkels--laarzen')
aan de prijs te zeggen gaat het hier om suede leer, dit materiaal loop je in, oftewel wordt soepeler naarmate je het vaker draagt.

Het feit dat je dit slechts bij een been hebt kan misschien komen omdat een been iets dunner / gespierder is. Veel mensen hebben immers ook kleine verschillen in voetlengte.

Oplossing waar ik aan zit te denken deze laats wellicht meenemen naar een schoenmaker misschien dat die er iets aan kan doen
Ik zou naar de schoenmaker gaan, misschien heeft die een idee. Succes!
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Ik heb er bloemenstokjes ingeplakt. (lange houten sate prikkers, waar ik de orgideeen mee omhoog hou)

2 stukje grijze tape en klaar.
Ik trek altijd dikke kniekousen aan onder laarzen die afzakken. Indien nodig vouw ik ze nog een keer dubbel. Zo heb een rechterlaars die heel erg afzakt en de linker maar een beetje. De rechter sok vouw ik dus een keer extra.

Zou ze eigenlijk gewoon naar de schoenmaker moeten brengen:), maar het werkt wel!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
volgens mij heb je dat met elke laars op den duur.

soms juist omdat t te strak zit en soms juist omdat t geen houvast heeft.

wie weet heeft de schoenmaker n oplossing.

zelf heb k ooit bij stoffen laarzen een elastiekje aan de binnenkant vastgenaaid. (zo'n onderbroeken-elastiek zeg maar). onzichtbaar, en bleef prima zitten.
quote:3407xxx schreef op 30 oktober 2012 @ 15:26:

Ik heb er bloemenstokjes ingeplakt. (lange houten sate prikkers, waar ik de orgideeen mee omhoog hou)

2 stukje grijze tape en klaar.Meen je dat nou??
Beenwarmers, werkt bij mij geweldig!
Ik zeg; nieuwe kopen.
Never give up hope.
quote:lafille schreef op 30 oktober 2012 @ 15:50:

Beenwarmers, werkt bij mij geweldig! Lekker in de zomer ook
Laarzen zonder rits gaan op den duur zakken. Dat de ene strakker zit dan de andere kan ook aan je been liggen. Vaak is het wel mooi als ze gaan zakken. Hoort erbij.
Ahhh er zit wel een rits in, oeps
Ik draag er beenwarmers in. Daar blijven mijn laarzen wel op hangen en het is lekker warm!
Dubbelzijdig klittenband.
Het kan ook zijn dat je een paar hebt wat in de winkel heeft gelegen, dat ze al vaak gepast zijn (eentje dan)
quote:Suziiiie schreef op 30 oktober 2012 @ 15:56:

Ik zeg; nieuwe kopen.

Het is een goed excuus inderdaad

@luni, ik heb ze bijna een jaar, lijkt me erg sterk dat ik daar dan nu pas last van krijg.

Extra dikke sokken/beenwarmers/elastiekjes ga ik proberen. Mocht het niet werken vraag ik de schoenmaker om raad. Dank!
I would rather shit in my hands and clap
Dat is inderdaad een beetje vreemd dan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven