Mode & Beauty alle pijlers

Laarzen XXS

06-11-2013 20:51 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Zijn er op het forum meer dames die laarzen dragen met een schachtwijdte xxs? Ik heb stad en land afgezocht, veel internetbestellingen geretourneerd.....maar nog steeds niet een mooie laars gevonden.

Ik wil maximaal EUR 170 uitgeven. Ik heb ooit laarzen in laten nemen door een schoenmaker. Naast het feit dat dit me heel veel geld heeft gekost vond ik het ook niet mooi omdat het model eruit is dan.

Ik ben benieuwd waar jullie slagen.
Ik kom veel bij van den assem in regio rotterdam, daar hebben ze speciale xxs en xl collecties, ze hebben ook een webshop misschien zit daar iets bij voor je? Ik heb zelf geen ervaring met xs maten.
Ik ben geslaagd bij Dolcis en Tamaris.

Ooit de perfecte laarzen van merk JJ gekocht, google maar eens op dat merk.

Lastig hè, smalle kuiten...
Manfield.
Dolcis en manfield hebben inderdaad laarzen met extra smalle schacht wijdte
Duo boots via internet
Bij Dolcis en Manfield is alles te wijd, helaas. Gabor heeft ook XS maar ook die is een paar cm te wijd.

Inderdaad heel lastig. Ieder jaar hetzelfde drama. En het is dit jaar nog moeilijker omdat de meeste laarzen korter zijn.
http://lottelovesbeauty.nl/fashion/nieuwe-laarzen/

Ik las dit toevallig van de week.
Internagelaktisch
JJ zie ik alleen in XS en niet in XXS en duoboots is helaas echt boven mijn budget.....
Www.mechelinekelders.nl

Zij hebben veel smalle en ook brede schoenen.. En schachten! Wellicht zit er wat voor je tussen??

Ook als je steunzolen hebt.. Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zag dat alle langen laarzen nu zijn afgeprijsd voor ¤99,95 (durea,footnotes,Verhulst,wolky )etc...
Misschien dan nog even sparen? Ik had niet op prijzen gelet hoor, dit is voor mij niet van toepassing Maar wist dat ik dit gelezen had
Internagelaktisch
Ik zou even bellen naar hun... Om te vragen wat ze voor je hebben..
Mailtje gestuurd! Dank jullie wel voor alle tips tot nu toe. Helaas nog geen verlossende...

Doorsparen lukt helaas niet. Ik ben alleen met kinderen dus sparen lukt helaas niet. Ik heb mijn verjaardagsgeld apart gehouden om laarzen te kunnen kopen.
xxs heb ik nog nooit gezien, xs wel. Ik laat laarzen innemen, ze sluiten bij mij nooit aan omdat ik een grote schoenmaat heb (43) en dan worden ze ook wijder. Een echt goede schoenmaker kan het zo dat je het nauwelijks ziet. De schoenmaker in mijn woonplaats begint er niet aan maar ik weet er eentje die het onzichtbaar kan doen. Hangt wel van het model laars af en hoeveel te wijd natuurlijk. Ik heb altijd laarzen van Lamica, die zijn vrij smal.
Bij sommige schoenenwinkels heb je ook laarzen met smalle schacht. Gewoon overal vragen. Ik heb ze zo ook gevonden.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 06 november 2013 @ 21:39:

Bij sommige schoenenwinkels heb je ook laarzen met smalle schacht. Gewoon overal vragen. Ik heb ze zo ook gevonden.Ik ben al in Amsterdam, Leiden, Den Bosch, Eindhoven, Roermond, Maastricht, Arnhem en mijn eigen woonplaats geweest. In iedere schoenwinkel..... Ik vraag nu ook direct verkopen jullie XS en XXS, maar die vind je maar in heel weinig schoenwinkels (XXS nog nooit gevonden zelfs).
Ook al bij speciale kinderschoenenwinkels geweest?
Duo boots heeft nu aanbiedingen. Ik weet niet welke omvang je zou moeten hebben qua schacht???
Bussum. Paul Noyen of de Kort. Ik heb ook xxs en dat zijn de enige winkels waar ik kan slagen voor laarzen. Ruime keuze ook nog
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Probeer Peter Kaiser of Maripe. Al bij Hendrikse geweest op korte Lijnbaan in Rdam? Of bij Stravers in Adam? In Den Haag heb je Marie Antoinette. Prijzen beginnen bij ¤150,- voor laarzen. Misschien heb je geluk!
Dames, super bedankt voor alle tips. Ik heb helaas niet eerder de tijd gehad om te reageren. Morgen ga ik jullie tips eerst eens natrekken op internet en bellen naar de winkels en dan eens kijken of ik binnenkort een mooi paar laarzen rijker ben!
Het merk Lamica heeft vaak ook laarzen met XS schacht. Is bovendien betaalbaar en de pasvorm is goed.
Hi, ik heb precies hetzelfde probleem, moet laarzen met schacht xxs hebben. Ik ben vandaag heel Maastricht afgelopen en heb een paar gevonden ( maar niet gekocht). Ze hebben maat xxs. De winkel heet monfort en ligt in Maastricht. De prijs is op dit moment niet slecht: van 175 ¤ op 135¤ gereduceerd.het is wel ook het enige model, type ruiterslaars, vol leer.
Ik vind dat lelijk van die aansluitende laarzen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven