Mode & Beauty alle pijlers

Laarzenvraagjes

15-12-2009 15:59 11 berichten
Even een paar vraagjes, ik draag normaal bijna nooit laarzen dus vandaar deze vragen...heb dikke kuiten dus had tot nu toe niets passends gevonden. Nu echter wel, bij Omoda. Om precies te zijn de grijze wolky laarzen met kuitwijdte xl voor de geinteresseerden. Er zit bovenin ietsje elastiek.

Nu heb ik dus een paar vragen...

-Het leer bobbelt een beetje bij de enkels, is dit normaal?

-Ik kan ze net dicht, dus voel ze wel zitten, wijden ze nog iets uit bij de schacht?

-Als ik sta zien mijn kuiten er normaal uit, maar als ik ga zitten zie je mijn kuit ietsje boven de laars uit bollen, is dit storend vinden jullie?

nou, dat was het even voor nu...groetjes van een nog niet zo ervaren laarzendraagster!
Oja dit zijn ze[img]htttp://www.omoda.nl/shop/details/grijze-wolky- ... 7582/12403[/img]
Je foto doet het niet... je moet niet de link van de website neerzetten tussen de [img] en de [/img] maar de url van de foto (op plaatje gaan staan, eigenschappen)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal normaal hoor En ja, het geeft nog iets mee in gebruik meestal. Tip: duoboots (www ervoor en .com erachter)
De laarzen die TO bedoelt

Deze dus

Bij mij zitten laarzen altijd strak en mijn kuiten bollen altijd wel een beetje boven de laars als ik ga zitten. Overigens worden de laarzen wel wat breder, dus dat gaat vanzelf een beetje over.

Leuke laarzen trouwens
Ja, dat zijn ze, bedankt voor het plaatsen Mariska.
ja

denk t niet

nee
Inderdaad leuke laarzen!

de schacht van een laars rekt niet zo snel uit, dat duurt lang....heeeeel lang. Zeker als het een stevige leersoort is en de laars in principe past.

Als het bobbelt bij je enkels kan dit een teken zijn dat de laars niet helemaal past. Het ligt eraan wat het model is en of je je er zelf aan stoort of je het zo wilt houden.

Bij dit model mag ie denk ik wel een klein beetje 'lubberen' rond je enkel.

Persoonlijk vind ik te veel kuitbobbel boven de laars uit niet charmant staan maar het ligt er echt aan of het een klein beetje is, of dat het een rollade-effect geeft. Een beetje daar ontkom je denk ik niet aan dus ik zou me er niet druk om maken.

en pas maar op hoor, laarzen kunnen verslavend zijn!
Bij mij scheelt het vaak al als ik panty's/leggings aanheb, dan zitten mijn kuiten net iets mooier in een laars. Dus dat kan je nog eens testen! En ze lopen inderdaad altijd een beetje uit. Mocht je dat niet willen afwachten, dan kan een goede schoenmaker de schacht een beetje wijder maken. Ben je ze een nachtje kwijt, maar dan zitten ze meteen goed.

En verder heb ik ook altijd dat laarzen iets wijder zitten bij mijn enkels. Het zou ook wel heel ingewikkeld worden als ze alle laarzen overal (enkels, kuiten, enz) en voor iedereen precies op de goede maat weten te maken. Als je dat wilt, moet je elastische laarzen kopen.
Als er veel spanning op de laars staat omdat hij een beetje nauw is, zal het wel wat uitrekken denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven