Mode & Beauty alle pijlers

Lange bakkebaardem weg scheren

06-06-2010 20:03 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben Paul en ik draag lange bakkebaarden ongeveer tot op mond hoogte en lopen een beetje breed uit, ik draag ze al een hele tijd zo lang en nu moet ik ze af / weg scheren mijn vraag is hoe kan ik ze het beste weg scheren en tot welke lengte moet ik ze weg scheren , wie kan mij advies geven hier over.
Hmm ik denk niet dat veel van de (voornamelijk vrouwelijke) forummers hier ervaring hebben. Zou deze vraag niet logischer zijn op een mannenforum?
Niet wegscheren! Kijk maar
Waarom moet je ze scheren?

En bedenk dat je eronder nog wit bent,kan je dus eigenlijk beter in de winter doen,nu lijkt het dalijk of je een witte bakkebaard hebt,ziet er waarschijnlijk echt niet uit dus...

Maarre,dat was je vraag niet..lijkt me dat je het het beste zo kort mogelijk kan knippen,dan evt met een tondeuse en dan scheren nat liefst.........

Succes..
Waarom moet je je bakkebaarden afscheren?

Ik vind het meest wel leuk staan ,als ze maar wel "getrimt" zijn.

Maar ik weet niet zo goed wat de mode nu is bij bakkebaarden ,ik vind tot voor je oren,zeg maar net voordat je lelletje begint.

Alsjeblieft niet als Marco van Basten Brrrrr.
Vind het fantastisch staan, mijn vriend (hihi) heeft van de hele foute die ik prachtig vind. Niet zo lang als die van jou, (tot aan zijn neus) maar "fout" gestyled. Vind het waanzinnig mooi.
Waarom zou je in vredesnaam je bakkebaarden eraf halen?!!!

Hoe dan ook. Als het lange haren zijn, eerst met een scherpe schaar de lange haren wegknippen. Zo ver mogelijk op de huid.

Daarna gewoon scheren zoals je altijd doet.

:'(
Poelepoelepoelepoes!
quote:Paul10 schreef op 06 juni 2010 @ 20:03:

Hoi ik ben Paul en ik draag lange bakkebaarden ongeveer tot op mond hoogte en lopen een beetje breed uit, ik draag ze al een hele tijd zo lang en nu moet ik ze af / weg scheren mijn vraag is hoe kan ik ze het beste weg scheren en tot welke lengte moet ik ze weg scheren , wie kan mij advies geven hier over.Van wie?
Zou ze niet afscheren, hoogstens een klein stukje weer eraf.

Vriendlief heeft er ook en van mij mag hij er niet aankomen haha.:-)
quote:heartwork schreef op 06 juni 2010 @ 20:34:

:'(

Dat is eigenlijk het beste antwoord.

En die tip van Daffyduck over de witte huid onder je haar is ook iets om over na te denken.
quote:misspoez schreef op 06 juni 2010 @ 20:35:

[...]

Van wie?de reden dat ik mij bakkebaarden moet wegscheren is dat ik last heb van uitslag / rode vlekjes precies bij mijn bakkebaarden en ik heb het advies gekregen dat het misschien beter is om ze weg te scheren.
Zonde!

Waarom niet eerst een andere scheergel proberen, of iets van gezichtsverzorging, er is tegenwoordig genoeg voor mannen.

Lijkt me vreemd dat de uitslag door je bakkebaarden komt.

Ga anders langs een Douglas of zo, of een drogist voor je ze eraf haalt. Straks krijg je er spijt van!
Huts!
Het voordeel van bakkebaarden is dat ze weer snel aangroeien. Als dit echt een probleem is dan zou ik ze er ook afhalen en dat terwijl ik geen bakkebaarden heb.
Ik zou het ook zonde vinden!

*denkt gelijk terug aan een onwijs lekkere vent waarmee ik vorige week in de trein zat, met overal baardhaar behalve rondom zijn mond... Zag er supercool uit ;-)*

Ik vraag me ook af van wie je moet?
Oeps. Ik lees al waarom. Sorry!
quote:pooky schreef op 06 juni 2010 @ 21:09:

Het voordeel van bakkebaarden is dat ze weer snel aangroeien. Als dit echt een probleem is dan zou ik ze er ook afhalen en dat terwijl ik geen bakkebaarden heb.ik denk dat het ook beter is om ze weg te scheren ivm. de uitslag, de vraag is hoe kan je ze het beste wegscheren en tot welke lengte.
quote:Friezin71 schreef op 06 juni 2010 @ 20:13:

Niet wegscheren! Kijk maarwaarom niet weg scheren ?
quote:heartwork schreef op 06 juni 2010 @ 20:34:

Hoe dan ook. Als het lange haren zijn, eerst met een scherpe schaar de lange haren wegknippen. Zo ver mogelijk op de huid.

Daarna gewoon scheren zoals je altijd doet.

Op mijn scheerapparaat zit een schuifknop. Als ik die beweeg wordt de tondeuse uitgeklapt. Daarmee millimeter ik de bakkebaard. Wat overblijft zijn stoppels die ik dan gewoon eraf scheer. Wat overblijft is geschoren huid.

Ik had vroeger een snor, maar sinds een paar jaar heb ik een hekel aan elke gezichtsbeharing: baard, snor, bakkebaard. Gewoon een glad gezicht.
hans66 wijzigde dit bericht op 08-06-2010 08:21
Reden: Snor, geen snoer.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 07 juni 2010 @ 20:56:

[...]

Op mijn scheerapparaat zit een schuifknop. Als ik die beweeg wordt de tondeuse uitgeklapt. Daarmee millimeter ik de bakkebaard. Wat overblijft zijn stoppels die ik dan gewoon eraf scheer. Wat overblijft is geschoren huid.

Ik had vroeger een snoer, maar sinds een paar jaar heb ik een hekel aan elke gezichtsbeharing: baard, snor, bakkebaard. Gewoon een glad gezicht.

Hoi Hans bedankt voor je reactie,

ik heb een scheer apparaat waar geen tondeuse op zit,

en de haartjes zijn lang dus ik zoek naar een andere oplossing.
quote:pooky schreef op 06 juni 2010 @ 21:09:

Het voordeel van bakkebaarden is dat ze weer snel aangroeien. Als dit echt een probleem is dan zou ik ze er ook afhalen en dat terwijl ik geen bakkebaarden heb.dat wil ik ook, maar tot welke lengte / hoogte moet ik ze weg scheren en hoe kan ik ze het beste weg halen.

Hoi ik ben Paul en ik draag lange bakkebaarden ongeveer tot op mond hoogte en lopen een beetje breed uit, ik draag ze al een hele tijd zo lang en nu moet ik ze af / weg scheren mijn vraag is hoe kan ik ze het beste weg scheren en tot welke lengte moet ik ze weg scheren , wie kan mij advies geven hier over.
Dit topic wordt verplaatst naar de pijler Mode & Beauty (en hoeveel dames hebben er nou geen verstand van mannen??)
quote:VivaAngel6 schreef op 08 juni 2010 @ 22:11:

Dit topic wordt verplaatst naar de pijler Mode & Beauty (en hoeveel dames hebben er nou geen verstand van mannen??)dat is dan ook de reden dat ik een oproep heeft geplaatst op het forum van viva omdat daar heel veel vrouwen komen.

Hoi ik ben Paul en ik draag lange bakkebaarden ongeveer tot op mond hoogte en lopen een beetje breed uit, ik draag ze al een hele tijd zo lang en nu moet ik ze af / weg scheren mijn vraag is hoe kan ik ze het beste weg scheren en tot welke lengte moet ik ze weg scheren , wie kan mij advies geven hier over.zijn er nog dames met goede adviezen
Iedereen hier zit boordevol goede adviezen

Wat wil je voor advies?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven