Mode & Beauty alle pijlers

Lange Onderrok is schaars

27-09-2021 11:49 26 berichten
Ik zoek me rot naar een (super) lange (80cm), lichte en gladde onderrok voor onder mijn maxi rokken te dragen.
Je had toch al een topic geopend? Kon je daar niet verder gaan?
Alle reacties Link kopieren
65cm is een vrij standaardmaat, goed verkrijgbaar, is dat niet voldoende?
Bij Ali.

Afbeelding
Ook in huidkleur.
lilalinda schreef:
27-09-2021 12:00
65cm is een vrij standaardmaat, goed verkrijgbaar, is dat niet voldoende?
Volgens mij als ik het me goed herinner is TO een man. Dan heb je een langere lengte nodig las ik in het vorige topic. Of het topic daarvoor.
https://nl.aliexpress.com/wholesale?cat ... nderrokken
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
27-09-2021 12:02
Volgens mij als ik het me goed herinner is TO een man. Dan heb je een langere lengte nodig las ik in het vorige topic. Of het topic daarvoor.
ik kan me niet goed voorstellen, waarom een onderrok tot helemaal de enkel moet
als ik er al eentje draag, dan juist een stuk korter, als waar de rok strak valt, maar bedekt is
lilalinda schreef:
27-09-2021 12:09
ik kan me niet goed voorstellen, waarom een onderrok tot helemaal de enkel moet
als ik er al eentje draag, dan juist een stuk korter, als waar de rok strak valt, maar bedekt is
Oh dat kan natuurlijk. Een vorig topic ging over een onderjurk voor een man die aan de onderkant langer moest zijn dan de rok zodat er een stuk onderuit zou steken. Misschien haal ik twee topics door elkaar. Maar deze TO heeft ook al eens eerder een topic geopend over een onderrok. Vandaar misschien de verwarring.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-09-2021 12:09
ik kan me niet goed voorstellen, waarom een onderrok tot helemaal de enkel moet
als ik er al eentje draag, dan juist een stuk korter, als waar de rok strak valt, maar bedekt is

TO is een man die graag lange plissé rokken draagt en er op geilt een lange onderrok er onderuit te laten steken.
Alle reacties Link kopieren
Zelf maken, laten maken.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-09-2021 12:09
ik kan me niet goed voorstellen, waarom een onderrok tot helemaal de enkel moet
als ik er al eentje draag, dan juist een stuk korter, als waar de rok strak valt, maar bedekt is
Er zijn tegenwoordig veel rokken van een soort semi transparant materiaal. Die rokken hebben plooitjes of lopen gewoon wijd uit naar onderen. Dan zie je die onderrok die vaak kort is en van stretch, dus strak om de billen en de benen zit, er doorheen.
Dat vind ik we zo lelijk staan. Heb er zelf vorig jaar per ongeluk ook zo een gekocht, en die draag ik dus nooit.

Ik heb de indruk dat fabrikanten gewoon bezuinigen op de onderrok, want die zie je toch niet meteen. Het valt pas echt op als je tegen het licht in gaat staan.
merano wijzigde dit bericht op 27-09-2021 16:19
0.13% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Pergamon schreef:
27-09-2021 12:56
TO is een man die graag lange plissé rokken draagt en er op geilt een lange onderrok er onderuit te laten steken.
Oh wauw. Geil ja.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
27-09-2021 12:56
TO is een man die graag lange plissé rokken draagt en er op geilt een lange onderrok er onderuit te laten steken.
dan zou ik een reepje onderrokstof aan mijn rok naaien
prada schreef:
27-09-2021 12:02
Volgens mij als ik het me goed herinner is TO een man. Dan heb je een langere lengte nodig las ik in het vorige topic. Of het topic daarvoor.
Wat heeft die man er mee te maken?
Gewoon 10 cm of zo korter dan de rok, niets uitsteken, dat noemden ze vroeger vlaggen als dit zo was.
Alle reacties Link kopieren
Yanina schreef:
27-09-2021 15:22
Wat heeft die man er mee te maken?
Gewoon 10 cm of zo korter dan de rok, niets uitsteken, dat noemden ze vroeger vlaggen als dit zo was.
bij een maxirok zit dat niet fijn hoor
tot op de knie is echt lang genoeg
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-09-2021 15:37
bij een maxirok zit dat niet fijn hoor
tot op de knie is echt lang genoeg
Alleen als de rok niet doorzichtig is.
óu sont les neiges d'antan

Cateautje schreef:
27-09-2021 12:01
Ook in huidkleur.
:fortune:
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij winkels of marktkraampjes waar kleding voor gesluierde vrouwen wordt verkocht?
Alle reacties Link kopieren
Ben je dr weer? Nieuwe nick? Gezellig hoor die langerokkenfetish.
lilalinda schreef:
27-09-2021 12:00
65cm is een vrij standaardmaat, goed verkrijgbaar, is dat niet voldoende?
Nee, dan zit de zoom op of onder de knieën, dit vind ik irritant!
Flink eroverheen wil ik deze; dan valt mijn rok mooier en glijdt deze prettiger over mijn benen.
toulouse74 schreef:
28-09-2021 23:14
Ben je dr weer? Nieuwe nick? Gezellig hoor die langerokkenfetish.
Niets fetisjh aan hoor!
Toch graag gedaan.
Ik heb een mooie lange gladde onderrok gevonden bij Amazon, hij kwam vandaag binnen en hij valt heerlijk licht en soepel.
Mijn lange rokken vallen nu soepel


https://www.amazon.nl/Avidlove-satijn-g ... 2X8NW&th=1
Cateautje schreef:
29-09-2021 14:31
Toch graag gedaan.
Hoi , bedankt 🙏

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven