Mode & Beauty alle pijlers

Leave in conditioner

12-05-2020 12:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een misschien erg domme vraag maar het antwoord kan ik niet online vinden...
Vervangt een leave in conditioner je normale conditioner of gebruik je het ernaast? :idee:
Kan allebei.

Ligt aan je haar.
Een leave in conditioner gebruik je na het douchen en spoel je niet uit. Het vervangt je conditioner niet. Ik gebruik beiden.
Wat je haar nodig heeft. Ik gebruik het vaak allebei maar soms ook alleen de leave in.
Ik gebruik beide
Internagelaktisch
Het is geen vervanging, maar een toevoeging. Persoonlijk houd ik er niet van en gebruik ik liever eens serum. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je haar zelf.
https://www.google.com/search?client=fi ... onditioner
Het is dus wel een vervanging.

TO, je moet echt leren googlen, je kan je vraag er letterlijk ingooien en hoezee allemaal antwoorden.
Ik was mijn haar met conditioner ipv shampoo en gebruik daarnaast krullencreme tegen al te pluizig haar. Dus in mijn geval allebei.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik gebruik alleen leave in conditioner.
Van gewone conditioner wordt mijn haar slap en gaat het hangen. Leave in conditioner zorgt dat het niet klit maar wel luchtig blijft.
Ik gebruik het ook allebei, tegen pluizigheid. Werkt prima!
Ik gebruik het om te stylen vaak, want door de leave in heb ik minder pluis. Maar dit ligt er ook aan hoeveel proteine mijn haar nodig heeft. Hoe dat zit zou ik even googlen.
Hangt er van af welk type haar je hebt. Bij dun slap haar zou ik zeker geen dubbele conditioner gebruiken.
Ik gebruik het een of het ander.
tonkje schreef:
12-05-2020 13:01
Ik was mijn haar met conditioner ipv shampoo en gebruik daarnaast krullencreme tegen al te pluizig haar. Dus in mijn geval allebei.

Hier ook. Mijn haar raakt veelte droog van welke shampoo dan ook.
Lekker met conditioner in masseren, uitspoelen en daarna krullencreme of coconut butter.
Gewoon doen wat voor jou het beste werkt.
Thanks allemaal! Enne ik zal voortaan beter Googelen... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven