Mode & Beauty alle pijlers

lekkerste parfum?

19-08-2017 12:57 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik weet da er al topics over zijn. Maar ik heb een parfumbon en kan dus een nieuw geurtje uitzoeken ;)

Zonder er over na te denken, wat is het lekkerste geurtje wat in je opkomt? Als mensen hier nou vaker een geurtje noemen, dan heb ik inspiratie ;)
Ik gebruik altijd 1 geur. Omdat de geur ook in sjaals, jasjes ed gaat hangen.
Vind het vaak stinken als je verschillende geuren door elkaar ruikt. Gebruik ook altijd de bijpassende deo, maar misschien ben ik wel een ongelooflijke mieperd hierin. Zelf vind ik uiteraard van niet :proud:
Vanitas - Versace. :heart:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb nu net gucci rush 2 weer eens gekocht. Maakt me heel gelukkig die geur omdat hij me aan goede tijden van vroeger doet denken.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Chanel Allure......Heerlijk, ruikt als een heel duur parfum..( wat het ook is, haha)
Mag deze 1x per jaar kopen, van mezelf..iedere keer geniet ik ervan, als ik het opdoe :heart:
Ben benieuwd of to al wat heeft uitgezocht?
waaromzijndebananenkrom schreef:
23-08-2017 10:35
Ik gebruik altijd 1 geur. Omdat de geur ook in sjaals, jasjes ed gaat hangen.
Vind het vaak stinken als je verschillende geuren door elkaar ruikt. Gebruik ook altijd de bijpassende deo, maar misschien ben ik wel een ongelooflijke mieperd hierin. Zelf vind ik uiteraard van niet :proud:
Nee ik vind ook van niet. Klopt helemaal.
Dat vind ik dus ook herfstappeltaart en waaromzijndebananenkrom.

Maar ik lees zoveel geuren die mensen gebruiken.
Vandaar mijn vraag ;)
it's you - armani. Nog redelijk nieuw en mijn favoriet op dit moment.
'You can't always get what you want'
lizenlotte schreef:
24-08-2017 15:34
Ben benieuwd of to al wat heeft uitgezocht?
Ik ook!
meissie1982 schreef:
19-08-2017 23:11
Heerlijk dat je een cadeaubon hebt gekregen en jezelf lekker gaat verwennen met een nieuwe geur.

We rollen langzaam aan richting de herfst en je zou je keuze op een warmer en kruidiger parfum laten vallen.

Reminiscence Oud (mooie houtachtige volle geur.)
Mugler Angel Muse (zoet/nootachtig door de patchouli en de vetiver een mooie geur.)
Estee Lauder Youth Dew (klassieker; kruidig en warm, kaneel, kruidnagel en balsem. Een zeer mooie geur en het mooiste niet 9 op de 10 dames dragen deze!)
Word hier erg nieuwsgierig van!
My insolence - guerlain
Rosa Nobile - kan ik even niet opkomen
The Scent - Hugo Boss (mijn favoriet)
Black Opium - Yves saint Laurent
Lady Million - Paco Rabanna
Ik heb echt heel veel geuren. Zoek elke dag een aparte geur uit.

Was net bij de Lidl. Daar hebben ze kleine tubetjes handcreme in de aanbieding. Drie soorten, elk 1,29.
En die ruiken toch lekker. Heb amandelmelk en citrus/verbena op mijn hand gesmeerd en het lijkt net een luxe parfum.
Ze hebben ook nog lavendel.
Hier hetzelfde. Het liefst elke dag een andere geurtje op, zodat ik ze zelf ook blijf ruiken. Als ik alleen maar dezelfde geur gebruik, ruik ik het na een tijdje niet meer.
Het-groepje schreef:
25-08-2017 07:28
Word hier erg nieuwsgierig van!
Ik werd ook erg nieuwsgierig naar de estee lauder youth dew. Ik spoot hem op en ging spontaan over mijn nek. Dikke migraine aanval. Meteen gaan douchen en kleren in de was.

Oeps :proud:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Youth Dew vind ik inderdaad de eerste 10 minuten niet lekker. Maar als de topnoten weg zijn, wordt het echt een heerlijke geur.
Het is een geur uit 1953.
Ik heb ook de Amber Nude versie gehad, maar de originele is het lekkerst.
Mijn absolute favo is Reminiscence Ambre. Krijg heel vaak te horen wat ruik je lekker :-)
Lady million, like a million others :-D :-P
Ik vond geurtjes van calvin klein lekker, one summer en red. Licht en fris!
Ik heb dit weekend Agua Allegoria van Guerlain gekregen. Rozen. Ik ben er verliefd op. Vooral na een uurtje, gaat ie steeds fijner ruiken :flirting:
Always look on the bright side of life
La Vie est Belle
Misschien raar of kinderachtig maar iemand hier toevallig ook fan van de Zwitsal parfum? Vind ik echt een superfijn en zacht luchtje.
To read is to travel.
Giorgio Armani Stronger With You
inbetween schreef:
29-08-2017 13:35
Misschien raar of kinderachtig maar iemand hier toevallig ook fan van de Zwitsal parfum? Vind ik echt een superfijn en zacht luchtje.
Ik hoef niet perse naar babybilletjes ruiken nee.
J' adore in joy.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Iemand al de nieuwe van Thierry mugler geroken? Aura heet ie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven