Mode & Beauty alle pijlers

lekkerste parfum?

19-08-2017 12:57 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik weet da er al topics over zijn. Maar ik heb een parfumbon en kan dus een nieuw geurtje uitzoeken ;)

Zonder er over na te denken, wat is het lekkerste geurtje wat in je opkomt? Als mensen hier nou vaker een geurtje noemen, dan heb ik inspiratie ;)
moonlight schreef:
29-08-2017 14:35
Iemand al de nieuwe van Thierry mugler geroken? Aura heet ie.
Nee, maar ik ben wel heel erg benieuwd. Jij?
Ga morgen winkelen dus dan ga ik wel ff snuffelen als ik bij de parfumerie langs ga. Ben wel benieuwd :-P
Ik ben dus ook razend benieuwd naar Aura!

Ik heb vaak wel 1 favoriet, maar kies toch dagelijks waar ik 'zin' in heb. Anders ruik ik mezelf inderdaad niet meer. Wel was ik sjaals en jasjes, of eigenlijk alles, altijd zodra ik het gedragen heb. Alleen qua winterjassen heb ik er meestal een stuk of 3 en die horen dan elk bij een luchtje wat ik veel draag.
Unknown1985 schreef:
20-08-2017 15:38
Narciso Rodriguez - For Her
deze!
Ik heb het geurtje LouLou gekocht. Heb een aantal geurtjres die hier vaak werden genoemd opgeschreven en naar Daar niks gevonden wat ik echt lekker vond. Bij de drogist een geurtje geonden wat ik heerlijk zoet vind.

LouLou van cacharel. En niet duur.

Ben er blij mee. :daisy: :love:
Met stip op 1 Panthère van Dior.
Verder Coco Chanel, maar dat zijn wat warmere geuren.

Channel heeft net ook een nieuwe frisse fruitige geur gelanceerd Gabrielle.

Zelf ben ik van de warme geuren dus dit is niet helemaal iets voor mij, maar ik weet niet waar jij van houdt? Al moet ik bekennen dat hij nu lekker zacht ruikt op mijn pols😊
@Unknown1985 of andere Narciso Rodriguez fans,

wat vinden jullie nog meer lekker? Ik ben nogal kritisch qua parfums, de meeste vind ik te heftig om de hele dag op me te hebben, maar Narciso Rodriguez is super.
Nu heb ik net een aantal testers besteld, een van CommeDesGarcons die ik lekker vond bij een kennis en nog wat andere met goede reviews. Maar vind alles superheftig! Heb zelfs de hele nacht liggen woelen met allemaal bizarre dromen van die luchtjes, wow. Misschien hebben jullie nog ideeen. Beetje fruitig en bloemig en lenteachtig en mild, maar wel interessant. J'adore vond ik vroeger ook lekker, tot ik het er opeens helemaal mee had gehad.
Als je op deze site links kijkt, zie je geuren die (eenbeetje) in de richting van Narciso Rodriguez gaan.
https://www.fragrantica.com/perfume/Nar ... r-209.html

Ik ken Narciso niet echt, maar Shalimar staat er ook tussen en dat is echt mijn favoriete geur.
thanks! zal het eens onderzoeken.
Piratesse schreef:
29-08-2017 18:35
Nee, maar ik ben wel heel erg benieuwd. Jij?
Ja die heb ik geroken. In het begin behoorlijk scherp en zoet maar niet onprettig. Later een heerlijk warme gourmand waar een heerlijke vanille in zit en natuurlijk behoorlijk sterk. Een spray op mijn pols en mijn dochter rook hem 3 meter verderop. Geen blind buy denk ik.

Verkeerde quote. Gaat over Aura van Mugler.
thessy schreef:
30-08-2017 08:32
Ja die heb ik geroken. In het begin behoorlijk scherp en zoet maar niet onprettig. Later een heerlijk warme gourmand waar een heerlijke vanille in zit en natuurlijk behoorlijk sterk. Een spray op mijn pols en mijn dochter rook hem 3 meter verderop. Geen blind buy denk ik.

Verkeerde quote. Gaat over Aura van Mugler.
Klinkt interessant, maar over welke parfum heb je het nu, over Aura van Mugler of een andere?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven