Mode & Beauty alle pijlers

Leren jas?

09-09-2015 14:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee vragen over leren jasjes:

1. Ik heb ooit een kunstleren jasje gehad (ik vond echt leer te duur) waarin ik me kapot zweette. Is dat probleem er ook bij echt leren jasjes? Of ligt het meer aan de voering?

2. Weet iemand een (evt. online) winkel waar ze goede leren jasjes hebben, niet al te duur?

Alvast bedankt voor het meedenken!
In echt leer zweet je minder snel ja Goede investering.

Winkel weet ik even niet, maar lees graag mee.
Echt leer ademt veel beter. Ik heb een leren jas met katoenen voering, geen last van zweten.

Verder ben je net te laat voor de uitverkoop.
Mango heeft echt leren jasjes voor niet al teveel geld.

Maar ik zou toch doorsparen voor een echt mooi en fijn exemplaar. Van Goosecraft bijvoorbeeld.
Leer is het geld inderdaad wel echt waard! . Je moet het wel goed onderhouden: regelmatig met leervet behandelen, uithangen als hij nat regent en ik spuit hem ook altijd in met die vocht en vuil spray.

Ik heb al 8/9 jaar een leren jasje. Hij zit nog steeds goed, en ziet er ook nog mooi uit. Zweten erin doe ik eigenlijk nauwelijks, zelfs bij 20 graden. Ik heb hem toen gekocht in de sale voor 60 euro (was 120). Meen dat het bij M&S was (daar hadden ze voor de iets jongere klant toen ook nog af en toe iets leuks)

Mijn moeder heeft zo een keer 18 jaar (!!) met haar leren jas gedaan. Die woonde echt in die jas! Inmiddels wel versleten maar wel leer terug gekocht en was toen (ook in de sale) bij V&D rond de 70 euro meen ik... Vorige had ze ook van V&D.

Ik zouwel echt in de inkel passen welk model leuk staat bij je lichaamsbouw.
Ik weet niet waar je woont maar in Groningen heb je een goede winkel met betaalbare leren jassen.

https://www.zaalleatherwear.nl

Ik zie net dat de website alleen de duurdere jassen weergeeft, maar in de winkel zelf zijn veel meer soorten en ook een stuk voordeliger of met flinke korting.
anoniem_217525 wijzigde dit bericht op 09-09-2015 15:00
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Goosecraft ik ben dol op goosecraft. Kan er niet genoeg hebben. 😁

Op hun site staan soms ook wel wat in de sale, verder marktplaats als je nieuw te duur vindt, en lang leve internet, sale is het hele jaar rond. 😀
Bedankt voor jullie tips!

Ik ga het internet eens afspeuren met jullie suggesties.

Waarschijnlijk ga ik dan inderdaad wel pas iets kopen als ik het gepast heb (kan ook online

natuurlijk als de ruilvoorwaarden goed zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven