Mode & Beauty alle pijlers

Leuke kleding maat 48

20-02-2015 20:03 20 berichten
Hallo dames,

Ik ben inmiddels afgevallen van kledingmaat 54/56 naar maat 48. Ik ga nog meer afvallen, maar ik wil in de tussentijd ook wat leuke kleren kopen en bij voorkeur niet meer bij Miss Etam, M&S, Wehkamp, Bonprix etc. Dus wie weet er leuke winkels waar ze in maat 48 leuke (sexy?) kleding verkopen? Ik snap dat ik vanaf maat 44/46 overal terecht kan, maar er moet toch ook meer keuze zijn in maat 48 dan in maat 54, maar ik heb dus geen idee waar te zoeken. Tips zijn welkom dus!
Engelse Webshops?
H&M plus
Ja ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat er al wat leuke 'echte' winkels zijn die mijn maat verkopen. Aan de bovenkant pas ik trouwens gewoon in XL, dus dat is al makkelijker. Maar ik zou eindelijk zo graag weer eens lekker willen gaan winkelen met vriendinnen en dan in wat meer winkels kunnen kijken, ook voor broeken/jurken etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kleding van het merk Paprika erg mooi. Je vindt het in sommige v en d winkels en er zijn ook een paar zelfstandige winkels.

Het is volgens mij een spaans merk dus moet je soms wel een maatje groter passen.
Als je van retro en vintage houdt is de webshop www.succubus.nl misschien leuk? Gaat van kleine tot grote maten. Ik vind dat ze persoonlijk erg leuke spullen hebben.
Wat bedoel jij met leuke sexy? Een bloes een knoopje extra open is sexy en mooie bloezen hebben ze ook in maat 50/52 dus zeker in 48.
O sorry, lees nu je aanvulling. Dan zou ik het niet weten, enkel de grotere ketens die je zelf al noemt. Succes!
quote:stadjer64 schreef op 20 februari 2015 @ 20:10:

Ik vind de kleding van het merk Paprika erg mooi. Je vindt het in sommige v en d winkels en er zijn ook een paar zelfstandige winkels.

Het is volgens mij een spaans merk dus moet je soms wel een maatje groter passen.Dit. Zit sinds kort een winkel van hier in de buurt, heb er nog niets gekocht, maar wel leuke dingen gezien.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Bij heel veel winkels moet je gewoon passen. Mango heeft ook een plus lijn vanaf xl maar ik vind veel dingen aan de korte maar wijde kant.
Die website Succubus heb ik onlangs ontdekt, geweldig! Daar ga ik in de zomer zeker wat jurkjes van bestellen! (waarschijnlijk dan in maat 46)
In de C&A kon ik vroeger wel mooie dingen scoren (maatje 48). Je moet wel goed uitkijken.
Ulla Popken
In dezelfde stijl als Succabus: topvintage.nl. Prachtige kleding die vrouwelijke vormen echt goed staan.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Espresso voor met name de jurkjes en rokjes, broeken pasten mij niet in maat 48 maar voor de rest wel!
Wat knap dat je al zoveel bent afgevallen!
Hier maat 50 à 52 en ik hou van Paprika.

En heel soms kan ik kleding van 't merk Cecil aan (hebben geen aparte winkels). Maar die gaan maar tot 48.
Fijn, toch al wat bruikbare tips! Binnenkort maar eens gaan shoppen 😀
Hier hebben ze ook van álles voor maat 48

http://www.hebbez.com/hebbez/

http://en.navabi.nl/
Het assortiment van de Miss Etam is de laatste tijd veranderd, daar kan ik ook niks leuks meer vinden. De C&A denkt dat grote maten alleen in formaat tent willen lopen. Leuke kleren haal ik dus bij de M&Smode of de Vogle. Soms bij de Ulla Popken, maar ik vind 80,- voor een blousje echt veel geld.

En verder koop ik in de outletstores in de USA als we daar op vakantie zijn. De amerikanen zijn iets meer op de grotere maten gericht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven