Mode & Beauty alle pijlers

leuke sauna-aanbieding?

17-10-2007 10:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik wil binnenkort met een vriendin lekker een dag naar een sauna/baden-complex met een lekkere gezichtsbehandeling en het liefst nog ergens blijven slapen ook...

nu ben ik natuurlijk op zoek, zoals een echte nederlander betaamt, naar een aantrekkelijke aanbieding...

wie o wie kan mij hieraan helpen?

is de optimel-aanbieding bv wat?
Kijk anders eens op www.saunagids.nl. Daar worden die acties ongeveer gespaard (kijk ook even op het forum voor meer acties). En er zijn ook nog een aantal 'nachtopenstellingen' bij bijv. Thermen Holiday en in Epe, dan kan je extra lang genieten.

Ook ideetje (gejat, ik verzin niet altijd wat). Tik de naam van de sauna waar je graag naar toe wilt eens in bij het zoekveld op Marktplaats.nl en zie wat ze soms voor maar enkele Euro's aanbieden.

Van de Optimel-actie weet ik te weinig, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen....

Veel plezier in ieder geval.
anoniem_30718 wijzigde dit bericht op 17-10-2007 10:52
Reden: gewoon wat toegevoegd
% gewijzigd
Kijk HIER voor de optimel actie.
Als je airmiles hebt kun je via de site kaartjes bestellen voor thermae 2000.

1000 airmiles en dan hoef je voor de entree nog maar 7,50 te betalen.

Dit is dus alleen een dagkaart en dan zul je de overnachting zelf nog bij moeten boeken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
kijk ook eens bij de aanbiedingen van flair, margriet, libelle en natuurlijk viva, via hun website. Let er dan wel op dat je naar een "echte" sauna gaat en niet eentje die bij het hotel in zit. Ik ben zo bv eens bij een sauna geweest in een hotel waar mensen heel makkelijk vanuit het geklede zwembad het "naakte" saunalandschap opliepen om even aapjes te kijken. Ik ben niet preuts en ook redelijk ervaren op saunagebied maar op een gegeven moment was de lol er wel af.

Optimel is op zich prima actie, ik ben ook al weer druk aan het sparen. De combinatie-aanbiedingen heb ik trouwens nooit geprobeert, alleen de actie waar je maar drie zegels voor nodig bent.
Jaa, optimel! Ik ga ook weer meedoen hoor. Leuk dat ze het dit jaar weer doen.

Verder moet je eens kijken op gratisnaardesauna.nl. Je krijgt daar dan een verrassingsaanbieding (twee voor de prijs van 1 meestal) en om je reservering te bevestigen bel je eenmaal naar een 0900 nummer voor 1,30 euro. Dat kan dus flink schelen. Maar, ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen tot het bekijken van de aanbieding gekomen ben maar nog nooit echt een reservering heb gemaakt, maar het ziet er allemaal wel goed uit.
Kijk eens op puurenkuur punt nl.

Ik boek juist wel vaak een hotel met eigen sauna. Maar die moet dan inderdaad wel een beetje afgeschermd zijn. 1 keer was dat niet zo, heb dus meer tijd doorgebracht in het bubbelbad op m'n kamer.

Maar ook twee keer prima vermaakt in een sauna waar je alleen met een pasje naar binnen kon. Meestal is het niet zo druk in zo'n hotelsauna... (laatste keer ging de sauna officieel pas om 4 uut open. Hebben wij van 12 tot 4 met z'n tweetjes in het saunalandschap rondgelopen omdat ze het ook op verzoek openstellen maar veel mensen dat blijkbaar niet wisten.)

Misschien wel handig om eerst even met de locatie te bellen of er wel plaats is voor een beautybehandeling voordat je boekt. Wij hebben daar wel eens pech mee gehad dat ze (nagenoeg) helemaal volgeboekt zaten voor massages etc.
Ok, bedankt voor jullie reacties mensen! Die optimel-actie klinkt echt wel heel aantrekkelijk!

Zo'n weekendje lijkt me helemaal super! Ik ga dus mijn zegels kopen op marktplaats...

Hebben jullie tips over voor welk hotel/sauna-complex combi ik het beste kan gaan?

bedankt!

liefs, keuteltje
elysium bleiswijk, mooie grote sauna, echt heerlijk!
Elysium Bleiswijk, of Thermen Holiday in Schiedam.
Hier in de Vivashop bij beauty staan een paar arrangementen. En idd die in Blijswijk is heel mooi. En het eten is er lekker!! En het zoute bad (enige in Nederland) is zooooo lekker. Je blijft dan drijven. De tuin is ook waanzinnig. Heb pas het arrangement van Viva daar geboekt, heel de dag sauna, een high-tea en een gezichtbehandeling of massage. Ik kan niet wachten....

Als je voor het eerst gaat zou ik idd ook een echte sauna nemen, je kan er dan ook een rondleiding krijgen dan leggen ze je per sauna uit wat je moet doen en hoe je af moet koelen, dat is niet voor elke sauna het zelfde. En als je zwanger bent of iets aan je hart hebt, mag je bijvoorbeeld niet in een infrarood sauna!!

Alvast heel veel plezier.
nog meer tips? ik wil een dagje naar de sauna dus 5 punten van de optimel actie. welke sauna raden jullie mij aan? zijn alle prijzen het zelfde?
Een grote afrader is voor mij juist het Elysium in Bleiswijk, veeeeeeeeeel te commercieel en te druk. Je zit echt hutje op mutje in de sauna's en qua hygiëne en service vind ik deze sauna ook erg achteruit gegaan vergeleken met vroeger.

Een aanrader is voor mij Thermen Holiday in Schiedam, prima service en niet zo druk.
Altijd leuk, spammers die denken onopgemerkt een oud topic omhoog te kunnen schoppen voor hun doel...

(ik dacht echt even WTF Keutel is terug!!)

Dag Bjornson, op naar je permaban!
Ik vond elysium wel een mooie sauna, maar idd erg massaal en het eten vond ik ronduit slecht.
Gut, ik reageer nog serieus ook....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven