Mode & Beauty alle pijlers

Leuke stijlen/merken

29-10-2015 00:53 32 berichten
Na jaren ben ik eindelijk klaar met mijn opleiding. Nu opeens aan de slag in het bedrijfsleven en meer te besteden dan voorheen.

Ik zit nog een beetje in de H&M-stijlen, maar zo graag een stijlvollere, vrouwelijke stijl willen. Ik hou ook van kleding die op een bepaalde manier bijzonder is/of een "twist" heeft.

Had wat dingen besteld van het merk Summum...maar dat is toch niet mijn ding.

Ik ben slank en heb doorsnee maten (38).

Wat zouden jullie voor merk/stijl aanraden? Waar houden jullie van?

Mijn stijl is nu een skinny met enkellaarsjes en een losse blouse.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook graag skinnies met enkellaarsjes en een losse blouse haha en ik ben dol op het merk YAYAWomen! Hebben echt supermooie materialen. Dante 6 vind ik ook heel gaaf.

Ik weet niet hoe groot je budget is, maar ik vind de website van Little Soho echt geweldig. Hun kleren zijn goed prijzig maar ze hebben heeeel veel voorbeeld outfits. Haal ik veel inspiratie uit
Goede tips! Ik ga meteen rondneuzen :-)
Little soho is toch wel boven mijn budget

Maar inderdaad wel leuke ideen
Ik kijk en/of bestel vaak op www.asos.com..zooveel keuze en een van de merken die ik via asos heb ontdekt is lipsy, hebben ook een eigen website lipsy.co.uk denk ik, en daar zijn ook vaak leuke dingen te vinden.
Supertrash heeft veel mooie dingen.. En Reinders is ook een gaaf merk.
Supertrash vind ik niet zo leuk. De kleding oogt in eerste instantie prima, maar ik ben er altijd snel op uitgekeken en de kwaliteit is om te janken.

Dante is inderdaad leuk! Humanoid, Patrizia Pepe, Filippa K en Vanillia hebben ook mooie kleding in een goede kwaliteit.
Tvp
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Voor een kleiner budget vind ik zelf Zara heel leuk.

Zeker voor mijn werk outfits.

Mooie colberts, blouses en broeken.

Ook voor de wat vlotterer kleding kan ik daar meestal wel slagen.
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 29 oktober 2015 @ 04:32:

Supertrash vind ik niet zo leuk. De kleding oogt in eerste instantie prima, maar ik ben er altijd snel op uitgekeken en de kwaliteit is om te janken.

Dante is inderdaad leuk! Humanoid, Patrizia Pepe, Filippa K en Vanillia hebben ook mooie kleding in een goede kwaliteit.Eens. En verder ook Maison Scotch en COS. Oh en Object, wel uit de Bestseller familie maar wel de mooiste kleding.
Ik was laatst in de zara.. Maar wouw wat een drama daar, daar ga je toch niet voor je lol heen?

Ik draag graag

Kyra en ko

No man's land
Of Steps en Sissy Boy. Dat is nog wel betaalbaar ;)
En als je eens op websites zoals Wehkamp, Zalando, the Stone kijkt? Daar hebben ze veel verschillende merken en ook vaak aanbiedingen of je krijgt kortingsbonnen als je je aanmeldt.

Vila, Anna Field, Geisha en River Island heb je daar bijv. uit m'n hoofd (ben niet zo goed in merken) wat ik stijlvol vindt, goede kwaliteit en betaalbaar.
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 29 oktober 2015 @ 07:08:

Ik was laatst in de zara.. Maar wouw wat een drama daar, daar ga je toch niet voor je lol heen?

Ik draag graag

Kyra en ko

No man's land

In Rotterdam zit een hele grote Zara, keurig netjes en georganiseerd.

Het klopt wel dat het in sommige filialen een zooitje is hoor.

Persoonlijk vind ik Steps tuttig en ik ben 43, misschien omdat mijn moeder daar bijna al haar kleding vandaan heeft.
Ik ga graag naar Noa Noa, Sissy boy en Esprit. Met name de laatste vind ik nog redelijk betaalbaar en slaag ik voor zakelijke/nette kleding.
I've got nothing to do today but smile.
Nog een tvp, sorry.
" hou ook van kleding die op een bepaalde manier bijzonder is/of een "twist" heeft."

Bij COS & Other Stories ben je dan aan het juiste adres.

http://www.cosstores.com/nl/

http://www.stories.com/nl/
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Esprit, Steps, Geisha, Expresso zijn mijn favoriete merken voor zakelijke/nette kleding. En af en toe ook bij de Sting, maar dat verschilt echt heel erg per seizoen.
Misschien is het wat om eens een paar kleinere boetiekjes te bezoeken? Je ziet snel genoeg of de stijl en prijs je aanspreekt. Met een beetje geluk tref je een verkoopster die zin heeft in de dag en denkt ze goed met je mee.
Ik heb een beetje dezelfde stijl en ik kan je Superstar aanraden, ik vind het erg vrouwelijk met een aparte/stoere twist, dus mijn halve kleding kast hangt er ook mee vol

Superstar link
Scotch en Soda, Hampton Bays, Turnover schieten mij te binnen.
Maison Scotch is een aanrader, Sissy Boy is mooi en wat betaalbaarder maar toch netjes is Mango.
Sissy Boy vind ik vooral voor basisstukken een goede winkel. Mooie kleding, goede pasvorm, en materialen van goede kwaliteit. Voor de meer trendy kleding ben ik ook een fan van de Costes. Leuke en moderne kleding, maar ook kwalitatief goed.
quote:jufjet85 schreef op 29 oktober 2015 @ 07:25:

Of Steps en Sissy Boy. Dat is nog wel betaalbaar ;)

Ik vind sisiboy vaak er leuk uitzien, maar om een of andere manier staat het mij nooit. Bij een vriendin van mij staat het prachtig. Ik heb een recht figuur, denk dat dat het probleem is.

Wauw, wat een tips, ben al die merken aan het bekijken :-)
Odd Molly maar dat is niet echt zakelijk...

Verder bandolera, oh en bij orangebag verkopen ze veel mooie merken vind ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven