Leuke stijlen/merken
donderdag 29 oktober 2015 om 00:53
Na jaren ben ik eindelijk klaar met mijn opleiding. Nu opeens aan de slag in het bedrijfsleven en meer te besteden dan voorheen.
Ik zit nog een beetje in de H&M-stijlen, maar zo graag een stijlvollere, vrouwelijke stijl willen. Ik hou ook van kleding die op een bepaalde manier bijzonder is/of een "twist" heeft.
Had wat dingen besteld van het merk Summum...maar dat is toch niet mijn ding.
Ik ben slank en heb doorsnee maten (38).
Wat zouden jullie voor merk/stijl aanraden? Waar houden jullie van?
Mijn stijl is nu een skinny met enkellaarsjes en een losse blouse.
Ik zit nog een beetje in de H&M-stijlen, maar zo graag een stijlvollere, vrouwelijke stijl willen. Ik hou ook van kleding die op een bepaalde manier bijzonder is/of een "twist" heeft.
Had wat dingen besteld van het merk Summum...maar dat is toch niet mijn ding.
Ik ben slank en heb doorsnee maten (38).
Wat zouden jullie voor merk/stijl aanraden? Waar houden jullie van?
Mijn stijl is nu een skinny met enkellaarsjes en een losse blouse.
donderdag 29 oktober 2015 om 00:58
Ik draag ook graag skinnies met enkellaarsjes en een losse blouse haha en ik ben dol op het merk YAYAWomen! Hebben echt supermooie materialen. Dante 6 vind ik ook heel gaaf.
Ik weet niet hoe groot je budget is, maar ik vind de website van Little Soho echt geweldig. Hun kleren zijn goed prijzig maar ze hebben heeeel veel voorbeeld outfits. Haal ik veel inspiratie uit
Ik weet niet hoe groot je budget is, maar ik vind de website van Little Soho echt geweldig. Hun kleren zijn goed prijzig maar ze hebben heeeel veel voorbeeld outfits. Haal ik veel inspiratie uit
donderdag 29 oktober 2015 om 04:32
donderdag 29 oktober 2015 om 07:07
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 29 oktober 2015 @ 04:32:
Supertrash vind ik niet zo leuk. De kleding oogt in eerste instantie prima, maar ik ben er altijd snel op uitgekeken en de kwaliteit is om te janken.
Dante is inderdaad leuk! Humanoid, Patrizia Pepe, Filippa K en Vanillia hebben ook mooie kleding in een goede kwaliteit.Eens. En verder ook Maison Scotch en COS. Oh en Object, wel uit de Bestseller familie maar wel de mooiste kleding.
Supertrash vind ik niet zo leuk. De kleding oogt in eerste instantie prima, maar ik ben er altijd snel op uitgekeken en de kwaliteit is om te janken.
Dante is inderdaad leuk! Humanoid, Patrizia Pepe, Filippa K en Vanillia hebben ook mooie kleding in een goede kwaliteit.Eens. En verder ook Maison Scotch en COS. Oh en Object, wel uit de Bestseller familie maar wel de mooiste kleding.
donderdag 29 oktober 2015 om 07:26
En als je eens op websites zoals Wehkamp, Zalando, the Stone kijkt? Daar hebben ze veel verschillende merken en ook vaak aanbiedingen of je krijgt kortingsbonnen als je je aanmeldt.
Vila, Anna Field, Geisha en River Island heb je daar bijv. uit m'n hoofd (ben niet zo goed in merken) wat ik stijlvol vindt, goede kwaliteit en betaalbaar.
Vila, Anna Field, Geisha en River Island heb je daar bijv. uit m'n hoofd (ben niet zo goed in merken) wat ik stijlvol vindt, goede kwaliteit en betaalbaar.
donderdag 29 oktober 2015 om 07:28
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 29 oktober 2015 @ 07:08:
Ik was laatst in de zara.. Maar wouw wat een drama daar, daar ga je toch niet voor je lol heen?
Ik draag graag
Kyra en ko
No man's land
In Rotterdam zit een hele grote Zara, keurig netjes en georganiseerd.
Het klopt wel dat het in sommige filialen een zooitje is hoor.
Persoonlijk vind ik Steps tuttig en ik ben 43, misschien omdat mijn moeder daar bijna al haar kleding vandaan heeft.
Ik was laatst in de zara.. Maar wouw wat een drama daar, daar ga je toch niet voor je lol heen?
Ik draag graag
Kyra en ko
No man's land
In Rotterdam zit een hele grote Zara, keurig netjes en georganiseerd.
Het klopt wel dat het in sommige filialen een zooitje is hoor.
Persoonlijk vind ik Steps tuttig en ik ben 43, misschien omdat mijn moeder daar bijna al haar kleding vandaan heeft.
donderdag 29 oktober 2015 om 07:36
" hou ook van kleding die op een bepaalde manier bijzonder is/of een "twist" heeft."
Bij COS & Other Stories ben je dan aan het juiste adres.
http://www.cosstores.com/nl/
http://www.stories.com/nl/
Bij COS & Other Stories ben je dan aan het juiste adres.
http://www.cosstores.com/nl/
http://www.stories.com/nl/
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
donderdag 29 oktober 2015 om 13:25
donderdag 29 oktober 2015 om 20:50
quote:jufjet85 schreef op 29 oktober 2015 @ 07:25:
Of Steps en Sissy Boy. Dat is nog wel betaalbaar
Ik vind sisiboy vaak er leuk uitzien, maar om een of andere manier staat het mij nooit. Bij een vriendin van mij staat het prachtig. Ik heb een recht figuur, denk dat dat het probleem is.
Wauw, wat een tips, ben al die merken aan het bekijken
Of Steps en Sissy Boy. Dat is nog wel betaalbaar
Ik vind sisiboy vaak er leuk uitzien, maar om een of andere manier staat het mij nooit. Bij een vriendin van mij staat het prachtig. Ik heb een recht figuur, denk dat dat het probleem is.
Wauw, wat een tips, ben al die merken aan het bekijken