Levertijden vraagje
zaterdag 2 juli 2011 om 17:38
Hallo, ik zit met smart te wachten op mijn bestelling van Heine.shop, op de site stond achter het kledingstuk direct leverbaar, maar ik zit al bijna een week te wachten op de levering.
Ik heb een mail gestuurd en daarin schreven ze dat na de betaling binnen 10 werkdagen!!!! wordt geleverd de wehkamp is veel sneller.......
Meer mensen die de levertijd van Heine lang vinden duren?
Ik heb een mail gestuurd en daarin schreven ze dat na de betaling binnen 10 werkdagen!!!! wordt geleverd de wehkamp is veel sneller.......
Meer mensen die de levertijd van Heine lang vinden duren?
zaterdag 2 juli 2011 om 17:46
zaterdag 2 juli 2011 om 18:18
Heine kan idd 'n paar weken duren, heb vorig jaar wel 'ns gehad dat ik begin juli zomerbroeken bestelde en die kwamen toen eind augustus nog 'ns binnen. Heb ze gelijk geretourneerd.
Neckermann vind ik ook traag. Had 'n paar dagen geleden 'n bestelling geplaatst waarvan 'n paar artikelen direct leverbaar waren, maar nog niets ontvangen. Terwijl ze toch altijd reclame maken vandaag besteld morgen in huis. Klopt bij hen in elk geval niks van. Alleen bol.com is echt altijd supersnel.
Neckermann vind ik ook traag. Had 'n paar dagen geleden 'n bestelling geplaatst waarvan 'n paar artikelen direct leverbaar waren, maar nog niets ontvangen. Terwijl ze toch altijd reclame maken vandaag besteld morgen in huis. Klopt bij hen in elk geval niks van. Alleen bol.com is echt altijd supersnel.
dinsdag 5 juli 2011 om 17:47