Mode & Beauty alle pijlers

Lingerie

08-08-2012 17:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk altijd van het comfortabele ondergoed, een goede bh en een zwarte effen boxer. Maar omdat ik nu mijn lief wilde verrassen heb ik een mooi setje gekocht, niet ordinair gewoon nog steeds comfortabel maar ook mooi en sexy vanwege het kant.

En altijd dacht ik dat die vrouwen die zeiden dat mooie lingerie invloed hoeft op hoe je je voelt gewoon onzin uitkraamden.

Maar jee, ik voel me gewoon echt op en top vrouw en mooi in dit setje! Wat een openbaring,

Wat wil ik met dit topic, niks..maar ik doe wel even een vreugdedansje in mijn nieuwe setje. *danst en zingt I feel like a natural women*
Er gaat niets boven mooie lingerie dragen. Geniet ervan!
haha, kun je blij van worden he? Om eerlijk te zijn kies ik daar setjes dan ook op uit. Ipv of vriend het mooi vindt (want dat is toch meer het ...uhm...ordinaire segment vaak) vooral of ik mezelf er woest sexy in voel. Ach, dan vindt hij het ook wel prima natuurlijk

En dan voor zo nu en dan een boxer en simpele bh tussendoor!
Mooie lingerie is geweldig! Ik tel de weken af tot ik weer naar Engeland ga. Lekker inslaan!
Hahaha, ja ik heb vandaag toevallig bij de Sailor een leuk setje gekocht. Niet duur en het geeft zo'n fijn gevoel!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven