Mode & Beauty alle pijlers

lippen opgevullen

29-01-2008 17:55 37 berichten
Ik heb vandaag mijn lippen opgevuld met restylane.Alleen de contouren van de bovenlip.Wil uiteindelijk mooie volle lippen hebben maar beetje bij beetje zodat het niemand opvalt.

wie heeft dit ook laten doen? en ben je tevreden met het uiteindelijke resultaat?

Nu is het nog iets opgezet, maar toch..valt het niet zo op.best een beetje jammer maar goed beter dan het bekende katrien duck verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Hij is er tegen, maar hij verbiedt het me niet. Dat kan hij natuurlijk niet. Maar het is toch fijner als je een man hebt die achter je staat. Hij vindt mij mooi zoals ik ben en vindt het gewoon zonde, hij vindt het niks toevoegen aan mijn uiterlijk als ik dat zou laten doen..
Liek , dan heb je iig een man die veel van je houd, die van mij vind het ook niet nodig , maar zegt wel dat ik het lekker moet doen als ik mij happy erdoor voel.

Hij vind het ook niet belangrijk of iets toevoegen, maar aan de andere kant is ie ook wel weer trots als ie complimentjes krijgt over zijn vrouw, dat dan weer wel, hahaha

Ach zolang het iets voor jezelf toevoegt dan is het goed toch,

Ik denk wel dat er verschil in benadering is van het gebruik van dat soort middelen, ik ben vanaf mijn 43e pas iets gaan gebruiken, omdat de veroudering dan zijn intrede doet, dat vul ik weer aan tot wat het was, ik heb nooit iets laten "veranderen".

Ik ben door moeder natuur goed bedeeld en geproportioneerd, dus niks is te klein of te groot, ik gebruik nu af en toe een foefie om in leeftijd een beetje stil te staan en vind de middelen die je daar nu voor hebt enorm mooi, als je het op een subtiele manier gebruikt.
Ik vind het pas lelijk als je doorslaat en van die "al genoemde Katharina Duck'-lippen'' krijgt.Als je lippen wilt bijspuiten dan is het zeker handig als jij je eerst goed bije en een goede kliniek of ziekenhuis informeert.Zelf heb ik van mezelf volle lippen en vind ik bijvullen bij mezelf niet nodig.Mijn moeder heeft ook nog mooie volle lippen van zichzelf.Ik zou het alleen laten doen als ik helemaal geen volume meer in mijn lippen had of 2 iniminiestreepen maar dan ook net als Sarah,een klein beetje bijvullen dus.
Overdrijven is nooit goed, maar verbeteren kan altijd ...

Angelina Jolie vind ik een zeer mooie vrouw en dan vooral haar lippen en 't kind heeft er niets voor moeten doen, ze heeft ze zo maar van de natuur cadeau gekregen, niks nep dus.

Ik zou ook een meer uitgesproken bovenlip willen, niet dikker dus.

Ik vraag me af of permanente make-up een oplossing zou zijn, wat ik zeker niet wil, zijn van die afgelijnde lijnen. Het zou een lijntje moeten zijn in de kleur van mijn lippen, zodat het niet opvalt maar toch dat beetje meer geeft.

Ik ga eens een beetje googelen alvorens ik actie onderneem...
quote:Belgenmoppie schreef op 05 februari 2008 @ 12:24:

Overdrijven is nooit goed, maar verbeteren kan altijd ...

Angelina Jolie vind ik een zeer mooie vrouw en dan vooral haar lippen en 't kind heeft er niets voor moeten doen, ze heeft ze zo maar van de natuur cadeau gekregen, niks nep dus.

Ik zou ook een meer uitgesproken bovenlip willen, niet dikker dus.

Ik vraag me af of permanente make-up een oplossing zou zijn, wat ik zeker niet wil, zijn van die afgelijnde lijnen. Het zou een lijntje moeten zijn in de kleur van mijn lippen, zodat het niet opvalt maar toch dat beetje meer geeft.

Ik ga eens een beetje googelen alvorens ik actie onderneem...

Ik vind haar heel sexy...

Met make-up kan je ook veel experimenteren om je lippen een voller effect te geven...
Ik zou wel de verticale lijntjes bij mijn bovenlip willen opvullen, kan dat ook met die restylane?
Ik vraag me af of dit product (om lippen op te vullen) wel veilig is voor de gezondheid? Laatst was er nieuws dat botox helemaal niet goed is voor je (maar goed, dat wisten we stiekem allemaal al)

Doet het na de behandeling pijn? zie je de naalden? hoe lang blijft het resultaat zichbaar?

Ben toch stiekem benieuwd :-)
Wat hebben jullie ervoor betaalt? Ik zit in Sydney en wil het hier graag doen zodat als ik thuis kom, het mooi egaal is. Iemand ervaringen met het laten doen in het buitenland? En welke stoffen zijn het beste? Ik wil het graag eerst tijdelijk doen en wel zachte lippen houden.. niet van die harde klonten.
SarahSecondLife kan je daar wat meer over vertellen.Ze heeft hier ook al gepost.
ja daar ben ik dus ook benieuwd naar naar de prijs van zoiets een beetje opvulling in je lippen....
[edit door moderator]
quote:schoonheidsideaal schreef op 08 augustus 2010 @ 13:53:En op 'n ander topic wil je nog ervaringen horen omdat je zelf nog twijfelt? Spammert die je d'r bent...
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven