lippenstift kopen
donderdag 11 maart 2010 om 19:41
Ik vraag me af hoe jullie dat doen? Ik gebruik geen lippenstift omdat het me tot nu toe nooit is gelukt om een lippenstift te kopen die ik bij mij mooi vind staan. Ik durf niet in de winkel te testen, omdat er een verkoopster bij de Hema ooit boos door de winkel gilde dat ik de testers niet op mijn lippen mocht smeren. Vroeger had je van de Yves Rocher geloof ik allemaal van die kleine testers maar geen idee welk merk dit nog meer verkoopt.
donderdag 11 maart 2010 om 19:47
Even naar een betere parfumerie/drogist gaan (douglas, ici-paris) Daar werken ze met kwastjes, het is natuurlijk niet echt hygienisch als er mensen met bijv een koortslip oid zo testen. Laat je goed informeren, die mensen hebben er vaak kijk op. Ook ik ben op deze manier aan "mijn" lippenstift gekomen, kost iets meer, maar doe zeker 6 maanden met deze duurdere lippenstift!
donderdag 11 maart 2010 om 19:54
quote:Mamalijntje schreef op 11 maart 2010 @ 19:47:
Even naar een betere parfumerie/drogist gaan (douglas, ici-paris) Daar werken ze met kwastjes, het is natuurlijk niet echt hygienisch als er mensen met bijv een koortslip oid zo testen. Laat je goed informeren, die mensen hebben er vaak kijk op. Ook ik ben op deze manier aan "mijn" lippenstift gekomen, kost iets meer, maar doe zeker 6 maanden met deze duurdere lippenstift!
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een koortslip een lipstick gaat testen. Je lip doet dan zeer, dan smeer je er echt geen lipstick op.
Maar je hebt wel gelijk dat ze je bij dergelijke zaken goed kunnen adviseren.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een koortslip een lipstick gaat testen. Je lip doet dan zeer, dan smeer je er echt geen lipstick op.
Maar je hebt wel gelijk dat ze je bij dergelijke zaken goed kunnen adviseren.
donderdag 11 maart 2010 om 20:35
Hoe moet je ze dan wel testen bij de hema? Op je hand smeren? Dan weet je nog niet hoe het staat. Eerst met je vinger en dan daarmee op je lippen smeren? Is nog steeds onhygienisch. Waarom hebben ze dan testers? Wat een rare verkoopster.
Ik zou ook naar een parfumerie gaan. Daar hebben ze schappen vol, in alle kleuren van de regenboog. En daar kunnen ze je ook adviseren wat jou het beste zal staan.
(ik heb trouwens de voorkeur voor ICI Paris, in welke stad ik ook bij Douglas kom, het zijn altijd dezelfde arrogante mutsen).
Ik zou ook naar een parfumerie gaan. Daar hebben ze schappen vol, in alle kleuren van de regenboog. En daar kunnen ze je ook adviseren wat jou het beste zal staan.
(ik heb trouwens de voorkeur voor ICI Paris, in welke stad ik ook bij Douglas kom, het zijn altijd dezelfde arrogante mutsen).
donderdag 11 maart 2010 om 21:20
Ik sluit me bij de rest aan.Zelf ga ik vaak naar Drogisterij Dessing.Daar zijn ze altijd vriendelijk en verder kan ik daar
altijd op mijn gemakkie make-up testen,vergelijken.Vaak hebben ze ook leuke acties.Koop mijn lippenstiften (en rest
van make-up)altijd van L'Oreal,Rimmel,Maybelline of Bourjois.
Ben er heel tevreden mee....wat een rare verkoopster trouwens
in die zaak!
altijd op mijn gemakkie make-up testen,vergelijken.Vaak hebben ze ook leuke acties.Koop mijn lippenstiften (en rest
van make-up)altijd van L'Oreal,Rimmel,Maybelline of Bourjois.
Ben er heel tevreden mee....wat een rare verkoopster trouwens
in die zaak!
vrijdag 12 maart 2010 om 18:05
girlxxx,woon je in de omgeving van Schiedam of Rotterdam?
Bij ons in Schiedam zit er ook eentje en daar ben ik geregeld
te vinden,leuke acties en heb na een paar volle spaarkarten
een sierraad uit kunnen kiezen.Heb gekozen voor een silverarmband met 4 bedeltjes naar keuze (had iets van 8
spaarkarten ofzo).Dessing is echt super.
Bij ons in Schiedam zit er ook eentje en daar ben ik geregeld
te vinden,leuke acties en heb na een paar volle spaarkarten
een sierraad uit kunnen kiezen.Heb gekozen voor een silverarmband met 4 bedeltjes naar keuze (had iets van 8
spaarkarten ofzo).Dessing is echt super.
zaterdag 13 maart 2010 om 17:19
zaterdag 13 maart 2010 om 17:35
zaterdag 13 maart 2010 om 17:41
Geraldine, de vriendschap is bevestigd, maar het bericht met verzonde e-mil adres niet, ik probeerde jou te berichten maar dat lukt ook niet haha.
nu zou ik even snel mijn email neer kunnen zetten en zodra je hem heb meteen weer weghalen ? is dat een optie ? mischien ben je nu al weg hoor maar zo niet dan doe ik het even anders andere dag fijne avond, en dat testen komt goed.
nu zou ik even snel mijn email neer kunnen zetten en zodra je hem heb meteen weer weghalen ? is dat een optie ? mischien ben je nu al weg hoor maar zo niet dan doe ik het even anders andere dag fijne avond, en dat testen komt goed.