Mode & Beauty alle pijlers

lippenstift kopen

11-03-2010 19:41 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe jullie dat doen? Ik gebruik geen lippenstift omdat het me tot nu toe nooit is gelukt om een lippenstift te kopen die ik bij mij mooi vind staan. Ik durf niet in de winkel te testen, omdat er een verkoopster bij de Hema ooit boos door de winkel gilde dat ik de testers niet op mijn lippen mocht smeren. Vroeger had je van de Yves Rocher geloof ik allemaal van die kleine testers maar geen idee welk merk dit nog meer verkoopt.
Even naar een betere parfumerie/drogist gaan (douglas, ici-paris) Daar werken ze met kwastjes, het is natuurlijk niet echt hygienisch als er mensen met bijv een koortslip oid zo testen. Laat je goed informeren, die mensen hebben er vaak kijk op. Ook ik ben op deze manier aan "mijn" lippenstift gekomen, kost iets meer, maar doe zeker 6 maanden met deze duurdere lippenstift!
ik heb bij Ter Stal vandaag een lippenstift van 1,99 gekocht die echt super is qua kleur en houdbaarheid. Beter dan een lippenstift van Estee Lauder van 25 eurie
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:Mamalijntje schreef op 11 maart 2010 @ 19:47:

Even naar een betere parfumerie/drogist gaan (douglas, ici-paris) Daar werken ze met kwastjes, het is natuurlijk niet echt hygienisch als er mensen met bijv een koortslip oid zo testen. Laat je goed informeren, die mensen hebben er vaak kijk op. Ook ik ben op deze manier aan "mijn" lippenstift gekomen, kost iets meer, maar doe zeker 6 maanden met deze duurdere lippenstift!

Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een koortslip een lipstick gaat testen. Je lip doet dan zeer, dan smeer je er echt geen lipstick op.

Maar je hebt wel gelijk dat ze je bij dergelijke zaken goed kunnen adviseren.
Hoe moet je ze dan wel testen bij de hema? Op je hand smeren? Dan weet je nog niet hoe het staat. Eerst met je vinger en dan daarmee op je lippen smeren? Is nog steeds onhygienisch. Waarom hebben ze dan testers? Wat een rare verkoopster.

Ik zou ook naar een parfumerie gaan. Daar hebben ze schappen vol, in alle kleuren van de regenboog. En daar kunnen ze je ook adviseren wat jou het beste zal staan.

(ik heb trouwens de voorkeur voor ICI Paris, in welke stad ik ook bij Douglas kom, het zijn altijd dezelfde arrogante mutsen).
Ik sluit me bij de rest aan.Zelf ga ik vaak naar Drogisterij Dessing.Daar zijn ze altijd vriendelijk en verder kan ik daar

altijd op mijn gemakkie make-up testen,vergelijken.Vaak hebben ze ook leuke acties.Koop mijn lippenstiften (en rest

van make-up)altijd van L'Oreal,Rimmel,Maybelline of Bourjois.

Ben er heel tevreden mee....wat een rare verkoopster trouwens

in die zaak!
Geraldine, wij hebben hier ook een drogisterij dessing, idd top en geven je goed advies en nemen de tijd voor je, top dus !
girlxxx,woon je in de omgeving van Schiedam of Rotterdam?

Bij ons in Schiedam zit er ook eentje en daar ben ik geregeld

te vinden,leuke acties en heb na een paar volle spaarkarten

een sierraad uit kunnen kiezen.Heb gekozen voor een silverarmband met 4 bedeltjes naar keuze (had iets van 8

spaarkarten ofzo).Dessing is echt super.
Geraldine, ik woon in Schiedam vlakbij het Hof van spaland, haha straks wonen we vlak bij elkaar
och ja ook kind aan huis, niet handig voor en drogistassict
Jeetje,ik woon er maar 10 minutjes vandaan...we kunnen mailen als je wilt...wie weet ben ik je al tegengekomen zonder het te weten....ben uiteraard gek op lippenstiften.

De pc gaat nu uit.Gaan zo nasi eten...jummie!
Geraldine, leuk !! hoe doen we dat met mail ?bij mij werken die privé berichtjes niet of ik doe het gewoon verkeerd ofzo okee eet smakelijk !
Bij The Body Shop nemen ze ook de tijd om je goed te adviseren. Ik zou op een rustig moment gaan, niet op koopavond of zaterdagmiddag.
Ik slaag altijd bij MAC. Daar adviseren ze je ook super en maken ze je altijd op als je wilt.
girlxxx,ik ga nog iets verzinnen...misschien kunnen we emailadressen uitwisselen,ff zien hoe we dat gaan doen.

En vandaag ga ik een mooie en cremekleurige lippenstift dragen.Voelt altijd zo fijn op mijn lippen,so soft!
Geraldine, ik heb je een vriendenuitnodiging verstuurd, volgens mij is het daarna mogenlijk om via viva een persoonlijk bericht te versturen e dan e-mail erin te zetten

ik heb er 1 van guerlain op, het is een medium dekende lipstick, beetje zalmroze, heel licht dus.
girlxxx,heb je een berichtje gestuurd inklusief mailadres.Kijk ff of

het gelukt is...gaan zo de deur uit en ik zal het in de gaten houden.Heb ook je vriendschap bevestigd.Verder ook weer binnenkort wat nieuwe kleurtjes aan lippenstiften proberen... Hoe ziet zalmroze eruit?
Geraldine, de vriendschap is bevestigd, maar het bericht met verzonde e-mil adres niet, ik probeerde jou te berichten maar dat lukt ook niet haha.

nu zou ik even snel mijn email neer kunnen zetten en zodra je hem heb meteen weer weghalen ? is dat een optie ? mischien ben je nu al weg hoor maar zo niet dan doe ik het even anders andere dag fijne avond, en dat testen komt goed.
zalm roze, uhm als gerookte zalm hihi, volgens mij bij dessing ook te koop, ik heb de mijne in de pasage bij ici toen gekocht, zit wel een glimmetje in hoor, maar heel fijntjes.
Ik kom erop terug (heb het gelezen,lijkt me een goed idee).Moeten nu echt weg.

Tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven