Lipstick loopt uit. Tips?
zondag 5 april 2009 om 20:09
zondag 5 april 2009 om 20:20
Misschien als je foundation opbrengt ook je lippen meenemen? Ik dacht dat lippotlood het voorkomt, maar blijkbaar niet dus. Je hebt tegenwoordig ook 'omgekeerde' lippotlood, die huidskleurig is en je buiten de lijntjes van je lippen moet aanbrengen. Misschien kan je die opdoen ná het stiften van je lippen? Ik geloof dat ik dit gezien heb bij Sephora.
zondag 5 april 2009 om 21:44
longlasting lippenstift blijft inderdaad gewoon zitten waar het hoort. Bij aanschaf kost het even wat (wil je een goede hebben), maar uiteindelijk doe je er dus weer veel langer mee.
Zelf heb ik ook lipfinity en een lippenstift van de hema. De lipfinity is wat mooier, de kleur (die ik heb gekozen) is wat minder subtiel en die gebruik ik als ik echt weg ga. Die van de hema is prima voor huistuinenkeukengebruik. Zo hoef je niet steeds bij te smeren, maar heb je er nog steeds geen omkijken meer naar als ie er eenmaal opzit.
Zelf heb ik ook lipfinity en een lippenstift van de hema. De lipfinity is wat mooier, de kleur (die ik heb gekozen) is wat minder subtiel en die gebruik ik als ik echt weg ga. Die van de hema is prima voor huistuinenkeukengebruik. Zo hoef je niet steeds bij te smeren, maar heb je er nog steeds geen omkijken meer naar als ie er eenmaal opzit.
donderdag 9 april 2009 om 11:57
Ipv lipstick je hele lippen inkleuren met lippotlood en daar dan n beetje lipbalsem/gloss overheen. Ik heb een lippotlood van Sephora die het dichtst bij de natuurlijke kleur van mijn lippen is, staat naturel maar toch verzorgd.
Met die longlasting lipsticks blijft de rand de hele dag zitten maar in het midden eet ik het toch op op de een of dandere manier
Met die longlasting lipsticks blijft de rand de hele dag zitten maar in het midden eet ik het toch op op de een of dandere manier
vrijdag 10 april 2009 om 07:53
woensdag 30 maart 2011 om 18:19