Mode & Beauty alle pijlers

Lipstick loopt uit. Tips?

05-04-2009 20:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik verschillende soorten lippenstift, van duur tot goedkoop, toch loopt deze uit. Ik gebruik een lippotlood en ik poeder ook m'n lippen af. Ik vind het zó lelijk staan als deze in de plooitjes gaat zitten. Heeft iemand nog een goede tip?

Anne
Misschien als je foundation opbrengt ook je lippen meenemen? Ik dacht dat lippotlood het voorkomt, maar blijkbaar niet dus. Je hebt tegenwoordig ook 'omgekeerde' lippotlood, die huidskleurig is en je buiten de lijntjes van je lippen moet aanbrengen. Misschien kan je die opdoen ná het stiften van je lippen? Ik geloof dat ik dit gezien heb bij Sephora.
Ja ik blijf toch bij Lipfinity, droogt op en dan een glans erna aanbrengen, gegarandeerd dat je lipstick niet uitloopt.
longlasting lippenstift blijft inderdaad gewoon zitten waar het hoort. Bij aanschaf kost het even wat (wil je een goede hebben), maar uiteindelijk doe je er dus weer veel langer mee.

Zelf heb ik ook lipfinity en een lippenstift van de hema. De lipfinity is wat mooier, de kleur (die ik heb gekozen) is wat minder subtiel en die gebruik ik als ik echt weg ga. Die van de hema is prima voor huistuinenkeukengebruik. Zo hoef je niet steeds bij te smeren, maar heb je er nog steeds geen omkijken meer naar als ie er eenmaal opzit.
Ipv lipstick je hele lippen inkleuren met lippotlood en daar dan n beetje lipbalsem/gloss overheen. Ik heb een lippotlood van Sephora die het dichtst bij de natuurlijke kleur van mijn lippen is, staat naturel maar toch verzorgd.

Met die longlasting lipsticks blijft de rand de hele dag zitten maar in het midden eet ik het toch op op de een of dandere manier :(
Anne, lippen omlijnen met een lippotlood. Er zijn veel merken die voldoen, bijvoorbeeld Gosh, Bodyshop, L'Oreal, Clinique. Kies een kleur die dicht bij je eigen lipkleur zit, dan zit je altijd goed of een kleur in de kleur van de lippenstift.
Ha, laat ik dit super oude topic eens bovenhalen :-)

Bij mij loopt hij ook uit maar anders: aan het eind van de dag lijkt het alsof ik een lippotloodje op heb omdat er alleen nog maar lippenstift op het randje van mijn lippen zit. De rest is weg.

Is daar ook nog een handige oplossing voor?
Welk tijdschrift was dat nou toch, het is van deze maand, met n blik in de beautycase van Candy Dulfer. Naja die had iig daar n spulletje voor. (Hoe dat heette/welk merk weet ik al helemaal niet meer)
Toptip tijgermeisje

Sorry haha, ik moest hier even om lachen!

Een tijdschrift, met een spulletje met een naam!
Ik zweer bij de longlasting lippenstift!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven