litteken crème
maandag 22 januari 2018 om 13:43
Je kunt er wel iets aan doen, maar genezing komt vooral van binnenuit. Bij een groot litteken gaat het aan de buitenkant vooral om soepel houden, daar had ik Alhydran crème voor.
Calendula en vitamine E crème worden ook vaak aangeraden, maar daar kreeg ik uitslag van. Als jij er wel goed tegen kan is dat een goedkopere en vast even effectieve oplossing.
Calendula en vitamine E crème worden ook vaak aangeraden, maar daar kreeg ik uitslag van. Als jij er wel goed tegen kan is dat een goedkopere en vast even effectieve oplossing.
woensdag 24 januari 2018 om 09:59
dat verdwijnt niet door de zalf. Alle littekens zijn rood en worden dan minder rood. natuurlijk proces
woensdag 24 januari 2018 om 10:52
allemaal inbeelding, als er een littekencreme goed zou werken dan zou je die wel op recept kunnen krijgen na een operatie. Je zou ook geen nare hersteloperaties meer hoeven uitvoeren bij littekens bijv. na brandwonden ofzo.
Of peeling vanwege acne littekens, die zouden dan juist baat moeten hebben want die littekens zijn maar heel oppervlakkig. Het bestaat niet. Of je nu biodermal smeert of babyolie, je huid voelt iets minder trekkerig en dat is het dan.
Of peeling vanwege acne littekens, die zouden dan juist baat moeten hebben want die littekens zijn maar heel oppervlakkig. Het bestaat niet. Of je nu biodermal smeert of babyolie, je huid voelt iets minder trekkerig en dat is het dan.