Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
dinsdag 5 mei 2009 om 09:14
quote:lola68 schreef op 05 mei 2009 @ 08:52:
Doen die korreltjes pijn op je huid?
Die coalface vind ik ook fijn, trouwens die fresh farmacy ook die ik van jouw heb.
Nee vond ik niet, nou heb ik natuurlijk maar een klein stukje maar er zaten veel korreltjes in.
Hij ruikt echt heerlijk en is heel romig.
Coalface is echt fijn ja, denk dat ik die ook ga bestellen
Doen die korreltjes pijn op je huid?
Die coalface vind ik ook fijn, trouwens die fresh farmacy ook die ik van jouw heb.
Nee vond ik niet, nou heb ik natuurlijk maar een klein stukje maar er zaten veel korreltjes in.
Hij ruikt echt heerlijk en is heel romig.
Coalface is echt fijn ja, denk dat ik die ook ga bestellen
dinsdag 5 mei 2009 om 09:35
quote:lola68 schreef op 05 mei 2009 @ 09:31:
waarom denk je dan dat hij zonder korreltjes fijner zou zijn?
maar die aobs (dat was toch die met muizekeutels ) bevalt dus niet zo goed?
Zonder korreltjes.....................weet niet heb dan meer het idee dat het een zeep is ( wat het ook wel is natuurlijk ) ik bestel 'm wel iig.
AOBS met muizenkeutels ja, is wel fijn hoor, mar heb nu coalface gebruikt en vind ik net wat makkelijker.
Even zoiets als handen wassen en op je gezicht ermee
Moest jij niet werken vandaag?
waarom denk je dan dat hij zonder korreltjes fijner zou zijn?
maar die aobs (dat was toch die met muizekeutels ) bevalt dus niet zo goed?
Zonder korreltjes.....................weet niet heb dan meer het idee dat het een zeep is ( wat het ook wel is natuurlijk ) ik bestel 'm wel iig.
AOBS met muizenkeutels ja, is wel fijn hoor, mar heb nu coalface gebruikt en vind ik net wat makkelijker.
dinsdag 5 mei 2009 om 11:17
quote:elleinspe schreef op 05 mei 2009 @ 09:35:
[...]
nee, vakantie he? Kan wijffie niet alleen laten dus ik heb vrij genomen.
Morgen weer aan de slag (gelukkig)
Kidootje, ik heb de droge stukken in doorzichtige bakjes op een plankje in de badkamer staan. Als ze nat zijn liggen ze op een schoteltje te drogen....
[...]
nee, vakantie he? Kan wijffie niet alleen laten dus ik heb vrij genomen.
Morgen weer aan de slag (gelukkig)
Kidootje, ik heb de droge stukken in doorzichtige bakjes op een plankje in de badkamer staan. Als ze nat zijn liggen ze op een schoteltje te drogen....
dinsdag 5 mei 2009 om 11:24
Oh ik dacht dat je dinsdag en woensdag moest werken en dan donderdag en vrijdag weer vrij was!
Kiddo, zo bewaar ik ze ook zoals Lola doet.
Maar ja ik ben de enige lush gebruiker thuis dus dat scheelt.
Heb alles in een curverbak op de overloop staan en een paar dingetjes standaard in de badkamer.
Maar manlief wil nu ook wel een shampoo gaan gebruiken, dus die de volgende keer bestellen.
Hmmm lijstje wordt wel heel lang zo als meneer ook lush gaat ontdekken
Kiddo, zo bewaar ik ze ook zoals Lola doet.
Maar ja ik ben de enige lush gebruiker thuis dus dat scheelt.
Heb alles in een curverbak op de overloop staan en een paar dingetjes standaard in de badkamer.
Maar manlief wil nu ook wel een shampoo gaan gebruiken, dus die de volgende keer bestellen.
Hmmm lijstje wordt wel heel lang zo als meneer ook lush gaat ontdekken
dinsdag 5 mei 2009 om 11:31
dinsdag 5 mei 2009 om 13:35
dinsdag 5 mei 2009 om 14:00
quote:2bcome schreef op 05 mei 2009 @ 13:35:
Ik gebruik al weken de shampoo bar: Ultimate Shine Solid Shampoo.
Ik had nog nooit zo'n solid shampoo geprobeerd maar nu, ik vind het helemaal super.
[afbeelding]
Gaat dat een beetje lang mee?
Heel fijn voor mijn lange haren en je doet er heeeel lang mee. Werkt prima en ook nog goed voor het milieu zonder die plastic fles
Ik gebruik al weken de shampoo bar: Ultimate Shine Solid Shampoo.
Ik had nog nooit zo'n solid shampoo geprobeerd maar nu, ik vind het helemaal super.
[afbeelding]
Gaat dat een beetje lang mee?
Heel fijn voor mijn lange haren en je doet er heeeel lang mee. Werkt prima en ook nog goed voor het milieu zonder die plastic fles
dinsdag 5 mei 2009 om 16:35
quote:lola68 schreef op 05 mei 2009 @ 11:31:
gelukkig wil mijn man er niet aan.
Anders word de voorraad hier wel heel groot.
Dochterlief is er wel gek op, dus hier toch ook voor 2 personen voorraad.
En dan heb ik ondertussen op de site een wish list aangemaakt.....
Ik denk vrees dat ik een groter plankje nodig heb in de badkamer....Nah.......hij mag ook helemaal niet bestellen, hij vond het toch stinken in de badkamer?
Er staat bijna niets op mijn wishlist !!
gelukkig wil mijn man er niet aan.
Anders word de voorraad hier wel heel groot.
Dochterlief is er wel gek op, dus hier toch ook voor 2 personen voorraad.
En dan heb ik ondertussen op de site een wish list aangemaakt.....
Ik denk vrees dat ik een groter plankje nodig heb in de badkamer....Nah.......hij mag ook helemaal niet bestellen, hij vond het toch stinken in de badkamer?
Er staat bijna niets op mijn wishlist !!
dinsdag 5 mei 2009 om 19:08
quote:lola68 schreef op 05 mei 2009 @ 19:00:
Mijn wishlist:
Dark Angels
Aromaco
Aromarant
Mange Too
Snake Oil Scalp
Whoosh
You wash my back
HIWTK
Porridge
A Suger Scrub
Suger Babe
Beetje veel he?
Vind je?
Komt mijn lijstje:
Mudflats
Lemony Flutter
Dark Angels
Coalface
Tea Tree Water
Eau Roma
Vanishing Cream
Ultra Bland
Dream Cream
Aqua Mirabilis
Buffy
Fever
Mange Too
Ultimate Shine
Seanik
Soft
Reincarnate
Big Tease
Aromaco
Chox Away
Happy Hippie
Love Letucce
Porridge
Sugar Scrub
Heavanilli
Almond Coconut
Rockstar
Valt mee hè?
Mijn wishlist:
Dark Angels
Aromaco
Aromarant
Mange Too
Snake Oil Scalp
Whoosh
You wash my back
HIWTK
Porridge
A Suger Scrub
Suger Babe
Beetje veel he?
Vind je?
Komt mijn lijstje:
Mudflats
Lemony Flutter
Dark Angels
Coalface
Tea Tree Water
Eau Roma
Vanishing Cream
Ultra Bland
Dream Cream
Aqua Mirabilis
Buffy
Fever
Mange Too
Ultimate Shine
Seanik
Soft
Reincarnate
Big Tease
Aromaco
Chox Away
Happy Hippie
Love Letucce
Porridge
Sugar Scrub
Heavanilli
Almond Coconut
Rockstar
Valt mee hè?
dinsdag 5 mei 2009 om 21:09
Valt reuze mee!
Nou, je hebt er een heleboel in staan waar ik geen idee van heb wat het is. Zal wel dan de cremepjes enzo zijn?
Ik was trouwens de Karma nog vergeten, die wil ik ook
En wat ik al heb wat bevalt heb ik dus niet op het lijstje gezet.
Buffy
Jungle
Trichomania
Coalface
Die blijf ik denk ik wel gebruiken.
Nou, je hebt er een heleboel in staan waar ik geen idee van heb wat het is. Zal wel dan de cremepjes enzo zijn?
Buffy
Jungle
Trichomania
Coalface
dinsdag 5 mei 2009 om 21:29
quote:lola68 schreef op 05 mei 2009 @ 21:09:
Valt reuze mee!
Buffy
Jungle
Trichomania
Coalface
Ja iets van karma wil ik er ook nog bij bestellen.
Maar als jij die andere dingen erbij opzet heb jij net zo'n lijstje als mij
Wat is Snake oil? Dat ken ik weer niet.
Welke bedoel je van mij dan, want ik heb er maar 2 cremepjes volgens mij op staan.
Valt reuze mee!
Buffy
Jungle
Trichomania
Coalface
Ja iets van karma wil ik er ook nog bij bestellen.
Maar als jij die andere dingen erbij opzet heb jij net zo'n lijstje als mij
Wat is Snake oil? Dat ken ik weer niet.
Welke bedoel je van mij dan, want ik heb er maar 2 cremepjes volgens mij op staan.
woensdag 6 mei 2009 om 09:53
Ik wil mijn pakje uit Engeland hebben! NU! Haha. Vorige week woensdagavond besteld, dus ik vind dat het onderhand wel mag komen.
Trouwens, de You wash my back soap is niet meer te koop via de sites, maar hij zou in het standaard assortiment komen had ik begrepen. En hij staat ook niet op de lijst met discons. Dus, watskeburt? Dat is zo´n lekker zeepje!
Trouwens, de You wash my back soap is niet meer te koop via de sites, maar hij zou in het standaard assortiment komen had ik begrepen. En hij staat ook niet op de lijst met discons. Dus, watskeburt? Dat is zo´n lekker zeepje!
woensdag 6 mei 2009 om 11:49
Kaatje, dan duurt het wel lang! Komt vast vandaag binnen.
Elle, ik ken de meeste dingen niet die je in je lijstje had staan, maar nu heb ik uiteraard ook niet de hele produktielijn in mijn koppie zitten. maar ik dacht dat het crempjes en cleansertjes waren. Ik ga er gewoon van uit dat alles wat ik niet van naam ken niet voor mij interessant is, vandaar
Ik ken niet:
Mudflats
Lemony Flutter
Tea Tree Water
Eau Roma
Vanishing Cream
Ultra Bland
Dream Cream
Aqua Mirabilis
Fever
Ultimate Shine
Seanik
Soft
Reincarnate
Big Tease
Love Letucce
Almond Coconut
Rockstar
Jeetje wat een lijst heb jij ! en nu heb ik er al een hele boel uitgewist die ik wel ken!
Elle, ik ken de meeste dingen niet die je in je lijstje had staan, maar nu heb ik uiteraard ook niet de hele produktielijn in mijn koppie zitten. maar ik dacht dat het crempjes en cleansertjes waren. Ik ga er gewoon van uit dat alles wat ik niet van naam ken niet voor mij interessant is, vandaar
Ik ken niet:
Mudflats
Lemony Flutter
Tea Tree Water
Eau Roma
Vanishing Cream
Ultra Bland
Dream Cream
Aqua Mirabilis
Fever
Ultimate Shine
Seanik
Soft
Reincarnate
Big Tease
Love Letucce
Almond Coconut
Rockstar
Jeetje wat een lijst heb jij ! en nu heb ik er al een hele boel uitgewist die ik wel ken!
woensdag 6 mei 2009 om 12:07
Kaatje, ik duim dat het vandaag komt!
Elle, wat een lijst zeg! Je hebt duidelijk je nieuwe hobby gevonden haha.
Ik ben echt zwaar teleurgesteld dat mudflats eruit gaat. Ik heb gelukkig nog drie stukken liggen, dus kan nog wel even vooruit, maar toch!
Ben al een heel eind op weg om mn andere spullies op te maken, binnenkort meer lush in mijn leven! Alleen qua dagcreme blijf ik even bij Olaz, die blijft toch het fijnst (heb nog lang niet alles van lush geprobeerd, maar voorlopig dan toch).
Elle, wat een lijst zeg! Je hebt duidelijk je nieuwe hobby gevonden haha.
Ik ben echt zwaar teleurgesteld dat mudflats eruit gaat. Ik heb gelukkig nog drie stukken liggen, dus kan nog wel even vooruit, maar toch!
Ben al een heel eind op weg om mn andere spullies op te maken, binnenkort meer lush in mijn leven! Alleen qua dagcreme blijf ik even bij Olaz, die blijft toch het fijnst (heb nog lang niet alles van lush geprobeerd, maar voorlopig dan toch).
woensdag 6 mei 2009 om 20:10
quote:lola68 schreef op 06 mei 2009 @ 11:49:
Ik ken niet:
Mudflats ( zeep )
Lemony Flutter ( handcreme,vnl nagelriemen )
Tea Tree Water ( toner )
Eau Roma ( toner)
Vanishing Cream (creme)
Ultra Bland ( reiniger )
Dream Cream ( creme voor alles)
Aqua Mirabilis Net zo iets als buffy
Fever ( massagebar)
Ultimate Shine (shampoobar)
Seanik ( shampoobar)
Soft ( shampoobar)
Reincarnate ( shampooblok )
Big Tease ( haargel)
Love Letucce ( masker)
Almond Coconut ( bodycream)
Rockstar ( zeep)
Jeetje wat een lijst heb jij ! en nu heb ik er al een hele boel uitgewist die ik wel ken!Ooh en ik wil nog veel meer proberen
Ik ken niet:
Mudflats ( zeep )
Lemony Flutter ( handcreme,vnl nagelriemen )
Tea Tree Water ( toner )
Eau Roma ( toner)
Vanishing Cream (creme)
Ultra Bland ( reiniger )
Dream Cream ( creme voor alles)
Aqua Mirabilis Net zo iets als buffy
Fever ( massagebar)
Ultimate Shine (shampoobar)
Seanik ( shampoobar)
Soft ( shampoobar)
Reincarnate ( shampooblok )
Big Tease ( haargel)
Love Letucce ( masker)
Almond Coconut ( bodycream)
Rockstar ( zeep)
Jeetje wat een lijst heb jij ! en nu heb ik er al een hele boel uitgewist die ik wel ken!Ooh en ik wil nog veel meer proberen