Mode & Beauty alle pijlers

Maatvoering (lage) Uggs

08-10-2021 12:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de koude wintermaanden denk ik er aan om van die lage Uggs aan te schaffen. Ervaringsdeskundigen gezocht dus!

Wie kan me vertellen hoe ze vallen qua maat? Ik heb maat 38/38.5, en soms 39 nodig bij klein vallende schoenen. En ik heb wat smallere voeten dan normaal.

Dank alvast!
Ik heb normaal maat 36, Uggs maat 35.
Ook een smalle voet.
Ik heb maat 41 normaal en van al (zo’n 10 paar) mijn uggs ook gewoon 41. Alleen van de Dakota en de Ascot heb ik 42.
Ik heb maat 35/36 en mijn Uggs waren maat 34. Voordeel, want een kindermaat was een stuk goedkoper. Ze vallen ruim in ieder geval!
Intie schreef:
08-10-2021 13:24
Ik heb maat 35/36 en mijn Uggs waren maat 34. Voordeel, want een kindermaat was een stuk goedkoper. Ze vallen ruim in ieder geval!
Dat vind ik dus wel meevallen :) al mijn uggs vallen gewoon normaal. Kan zijn dat kindermaten iets anders vallen dan volwassen maten. Maar als ik een 40 zou nemen, zou mijn grote teen er zo doorheen steken.
de ugg loopt enorm uit, en de vacht die vermindert in dikte dus ik zou eerder aan de kleine kant kiezen (niet pijnlijk klein) dan groter, maar ik vind ze de laatste paar jaar meer maatgetrouw dan vroeger.
Als je kleine voeten hebt kun je kinderuggs kooen deze vallen een maat groter uit. Ik heb maat 37. Van damesmaat gewoon 37 en kinderuggs maat 36.
Ik vind de lage Ugg’s gewoon op maat vallen.
Superbedankt! Ik ga ze dan gewoon in mijn eigen maat bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven