Mode & Beauty alle pijlers

Mahonie kleur

17-03-2012 14:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

ik wil al tijden een mahoniekleur in mijn haar. Zelf heb ik donkerbruin haar en ik heb laatst een haarkleuring van syoss geprobeerd, maar helaas geen resultaat! Ik zou de haarkleur die Cheryl Cole hieronder heeft wel willen hebben (ook al weet ik dat ik nooit exact dezelfde kleur zal krijgen!).. ik wil het liefst nog niet naar de kapper want als er wel een thuis-haarkleuringset is die een mahoniekleur achterlaat (dus wel goed zichtbaar is), dan probeer ik dat eerst liever.. ik ben wel benieuwd of hier ook dames zijn die aanbevelingen hebben qua merk, kleur, wat goed zichtbaar is op donkerbruin haar?

*oeps, linkje doet het niet.. maar misschien weten sommigen welke haarkleur ik van cheryl cole bedoel?
Als die mahonietint lichter is dan je haarkleur zou ik het door de kapper laten doen.
Plak even het linkje zonder [img] [/img]
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Probeer eerst een veilige tijdelijke kleur; die blijft tot 8 wassingen zitten. Je kan meerdere keren met een tube doen. Alles zit in één tube.

Bijvoorbeeld: http://www.i-drogist.nl/j ... lus-c-1061_1419_1482.html
it's a big club and you ain't in it
quote:Ceci schreef op 17 maart 2012 @ 14:49:

Als die mahonietint lichter is dan je haarkleur zou ik het door de kapper laten doen.

Eens.

Verder; je gaat naar de drogist, kijkt bij de haarkleuringen en zoekt de meisjes met dezelfde kleur ogen en huidtint als jij. Die kleuren zullen jou waarschijnlijk ook goed staan. Op de achterkant staan vaak 3 kleurvoorbeelden.

Er bestaat ook kleurschuim, dat doe je in je (natte) haar en met wassen gaat het er weer uit. Of eentje die na een paar keer wassen eruit is. Als het goed bevalt is het snel genoeg blijvend geverfd. Houd er rekening mee dat zon, zee en chloor een behoorlijke invloed op verf kan hebben.
Ik heb zelf donkerbruin haar, ik kan alleen donkerder verven met pakketten uit de winkel. Ik kan een tintje lichter maar dat is dan minimaal en vaak niet wat ik voor ogen heb. Het is helaas duurder maar de kapper kan wel mijn haar goed verven, zij kunnen namelijk mengen en soms is het zelfs nodig eerst te blonderen waarna de juiste tint pas erin kan.
Ja de mahonietint is wel lichter dan mijn haarkleur..

http://www.google.nl/imgr ... dsp=29&ved=1t:429,r:4,s:0

even kort linkje van cheryl haar haar..;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven