Mode & Beauty alle pijlers

Make-up in de loop van de dag: weg glow?

28-01-2014 08:36 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb mooie grote ogen en als ik even de tijd neem en ze goed opmaak knallen ze echt heel erg. Vaak nadat ik net alles opgedaan heb en mn gezichtscrème gebruikt heb, zie ik er echt stralend uit. Mooie zachte huid, knallende ogen…maar als ik dan om een uur of 2 s middags in de spiegel kijk op mn werk vind ik mezelf vaal en vermoeid ogen.

Even een lijntje bijwerken lijkt niet de oplossing, het hele stralende effect van hoe het er uitzag toen ik vanmorgen klaar was lijkt wel weg.

Hebben jullie dit ook? En zijn er tips? Make-up bijwerken natuurlijk maar dat is dus vaak niet de oplossing lijkt het. vooral onder mn ogen heb ik een huid waar vaak aderen doorheen schijnen en die lijken dan s middags opeens nog beter zichtbaar. ook al doe ik camouflage er op.

Ik kan soms zo bewonderend kijken naar van die vrouwen die de hele dag zo'n glow in hun gezicht hebben. Hoe doe je dat?
quote:Katherina schreef op 28 januari 2014 @ 17:21:

Ga je gewoon spiegelen aan andere echte vrouwen, in plaats van aan filmsterrenfoto's. Veel realistischer, en veel beter voor je zelfbeeld.

Wat een onzin. Bij mij op kantoor lopen er ook een paar rond. En bij meerdere forummers hier, zie de reacties.

Ik zie er aan het einde van de dag helaas ook uit of ik met Badr Hari in gevecht ben geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven