Mango weg uit Groningen
woensdag 4 juli 2018 om 21:58
Voor de Groningers/Stadjers onder ons: De Mango is dus weg uit Groningen Stad. Al een tijdje, zo blijkt, maar het viel mij pas vandaag op. Nu kom ik ook niet meer zo vaak als voorheen in het de Herestraat om kleren te kopen, want het aanbod vind ik de afgelopen jaren niet verbeterd. Pull&Bear, Stradivarius en Monky spreken mij niet zo aan. Ja, sommige items zijn wel leuk, maar het overgrote deel is voor tieners en daar herken ik mij niet meer in. Expresso en Miss Etam pas ik niet in, de kleinste maten daar vallen me simpelweg te groot. Daarom was ik wel blij met Mango, want dat merk valt klein.
Dus zo nu en dan kom ik in de Herestraat. Het is nu immers sale en aangezien ik wel bij Steps en WE koop dacht ik, ik ga ook even naar Mango. Maar dus niet. Om bij een Mangowinkel te kopen moet je naar Drachten voortaan. Drachten is nou niet echt een plaats waar ik voor mijn plezier naartoe ga.
Jaren geleden, voordat de Mango in de Herestraat werd verbouwd, vond ik het een fijne winkel. Na de verbouwing kwam ik er een stuk minder. Toch jammer, want spijkerbroeken koop ik eigenlijk standaard bij Mango.
Dus zo nu en dan kom ik in de Herestraat. Het is nu immers sale en aangezien ik wel bij Steps en WE koop dacht ik, ik ga ook even naar Mango. Maar dus niet. Om bij een Mangowinkel te kopen moet je naar Drachten voortaan. Drachten is nou niet echt een plaats waar ik voor mijn plezier naartoe ga.
Jaren geleden, voordat de Mango in de Herestraat werd verbouwd, vond ik het een fijne winkel. Na de verbouwing kwam ik er een stuk minder. Toch jammer, want spijkerbroeken koop ik eigenlijk standaard bij Mango.
woensdag 4 juli 2018 om 22:05
Jawel, maar sinds Zara uit het oude Faun pand is verhuisd naar de voormalige Bijenkorf, vind ik het daar een onoverzichtelijke toestand.
Eigenlijk een beetje een bende, maar misschien zeur ik hahaha
woensdag 4 juli 2018 om 22:06
Mee eens. Ik kwam altijd graag bij de oude Zara. Ik helemaal blij dat er een grote Zara zou komen... maar nu hij er eenmaal is, kom ik er nooit meer.
donderdag 5 juli 2018 om 11:43
Ik kocht bij V&D nog wel eens wat van Mango. Afhankelijk van de maatvoering bestelde ik er dan via de webshop iets.
Het is Spaans en dat merk je wel bij de aflevering en retourzending.
Het gaat via het buitenland en daarvoor hanteren ze speciale procedures om zowel voor klant als winkels het risico op verlies zo klein mogelijk te houden.
Heb er jaren niets meer van gehad. Er ligt hier nog wel een verzameling riemen waarbij het retour zenden hoger was dan het houden. Er zit een beschadigde bij, maar ik had er 4 en gratis bezorging. De prijs was gelijk aan die riem.
Dus geen nood. Ik vind ze nog steeds leuk.
Het gaat via het buitenland en daarvoor hanteren ze speciale procedures om zowel voor klant als winkels het risico op verlies zo klein mogelijk te houden.
Heb er jaren niets meer van gehad. Er ligt hier nog wel een verzameling riemen waarbij het retour zenden hoger was dan het houden. Er zit een beschadigde bij, maar ik had er 4 en gratis bezorging. De prijs was gelijk aan die riem.
donderdag 5 juli 2018 om 12:12
de Wehkamp verkoopt ook Mango, is wel handig met verzenden etcPumps_italiaans schreef: ↑05-07-2018 11:43Ik kocht bij V&D nog wel eens wat van Mango. Afhankelijk van de maatvoering bestelde ik er dan via de webshop iets.