Mode & Beauty alle pijlers

Mannen die van panty's houden

29-10-2013 15:48 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg vaak te horen dat mannen van panty's houden, mijn vriend die is erg gek op is dat een fetish?
Volgens mij houden de meeste mannen helemaal niet van panty's. Wel van nylon kousen, en dat geldt ook voor mij, ik vind panty's verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
De nylon fetish wereld is echt enorm groot.

Van panties tot kousen tot de oma kousenvoetjes.



De ergste categorie zijn de mannen die een kousenvoetjes fetish hebben en willen dat die zo sterk mogelijk naar zweet meuren.



Verder heeft mijn partner wel eens een panty stukgescheurd toen we allebei zin hadden. Moet zeggen dat het best een keertje leuk was.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk komt dat vaker voor.



Mijn vriend is vindt het ook heerlijk als ik een panty draag, hold up's nog beter maar ik ga niet de hele dag lopen hijsen dus die bewaar ik voor gelegenheden wanneer ik weet dat ik ze niet de hele dag aan hoef.
Alle reacties Link kopieren
ik weet zeker dat er in ieder geval 1 man is die graag pantys draag

ik draag bijna dagelijks pantys alleen bij hoge uitzondering , als het niet anders kan moet ik sokken gaan zoeken , maar ik heb ze bijna niet meer alleen nog pantys eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Het wordt steeds normaler dat mannen ook een panty dragen.

Heren in panty

Mannen die een panty dragen forum
Alle reacties Link kopieren
ik draag zowat dagelijks pantys

en over het algemeen huidkleurige 60denier pantys daar loop ik ook mee op straat
Alle reacties Link kopieren
Haha ik moet denken aan een man met wie ik ooit liftte in Zuid-Frankrijk. Hij vertelde me met een Ch'ti accentje een 'petit secret': namelijk dat hij 'collants' ongelofelijk mooi vond. Ik keek even naar mezelf - droeg een panty. Oeps. Toen heb ik maar - zonder er al teveel op in te gaan - een kwartier naar zijn relaas over vrouwen in panty's geluisterd en toen ik een kans zag, vroeg ik of hij me af kon zetten langs de weg. Whahaha achteraf vond ik het wel grappig, maar tijdens die lift vond ik het ook wel eh... curieus.
Alle reacties Link kopieren
Zeg TO je hebt al eerder hier topics over geopend, ben je al uitgerukt over die reacties en toe aan wat nieuwe?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het gewoon koud, wat een watje.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
dat heeft helemaal niets met gewoon koud te maken, alleen maar met dat pantys gewoon heerlijk zijn om je benen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 45 jaar ik weet niet wat mannen willen met panty's dragen het is erg naar om ze aan te hebben ,ik als vrouw draag al 25 jaar nylon kousen met een jarretelgordel veel beter dan een panty
Alle reacties Link kopieren
nylon kousen is voor vrouwen en mannen ook de jarretel gordel

het draagt beter dan een panty
quote:zephora schreef op 26 januari 2014 @ 19:43:

Haha ik moet denken aan een man met wie ik ooit liftte in Zuid-Frankrijk. Hij vertelde me met een Ch'ti accentje een 'petit secret': namelijk dat hij 'collants' ongelofelijk mooi vond. Ik keek even naar mezelf - droeg een panty. Oeps. Toen heb ik maar - zonder er al teveel op in te gaan - een kwartier naar zijn relaas over vrouwen in panty's geluisterd en toen ik een kans zag, vroeg ik of hij me af kon zetten langs de weg. Whahaha achteraf vond ik het wel grappig, maar tijdens die lift vond ik het ook wel eh... curieus.creepy
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een vriendje gehad die niet van mijn benen kon afblijven als ik een panty droeg... Hij heeft me ook verteld dat (voor hem) panty's aantrekkelijker waren dan kousen. Het feit dat de intieme delen slechts wazig zichtbaar zijn wond hem enorm op dus ik denk idd dat er mannen zijn die panty's meer erotisch vinden als kousen.
Alle reacties Link kopieren
als ik niet aan het werk ben , draag ik bijna altijd een panty onder een korte broek vaak dikke huidkleurige pantys maar tegenwoordig ook wel gekleurde
Alle reacties Link kopieren
Het dragen van een panty of kousen is geheel persoonlijk. Soort kleding en jaargetijde kunnen een rol spelen.

Ik draag vanaf mijn 16e al kousen. Gewoon een way of life.

Bij kortere rokken of jurkjes is het gewoon een dunne sheer to waiste panty ( met slipje eronder). Ach, het staat natuurlijk ook best wel vrouwelijk. Wie vindt het nu niet spannend een stukje kousenboord of zelfs jarretelle te zien. Gewoon een spel .
Alle reacties Link kopieren
quote:adinda schreef op 01 juni 2014 @ 21:03:

Het dragen van een panty of kousen is geheel persoonlijk. Soort kleding en jaargetijde kunnen een rol spelen.

Ik draag vanaf mijn 16e al kousen. Gewoon een way of life.

Bij kortere rokken of jurkjes is het gewoon een dunne sheer to waiste panty ( met slipje eronder). Ach, het staat natuurlijk ook best wel vrouwelijk. Wie vindt het nu niet spannend een stukje kousenboord of zelfs jarretelle te zien. Gewoon een spel .nou ik vind dat helemaal niet spannend , het is zelfs slordig , net zo als vrouwen die een ladder in hun panty hebben
Alle reacties Link kopieren
ik draag nu al weken lang alleen maar pantys
Alle reacties Link kopieren
ik krijg daar niet zoveel reacties op , maar de reacties die ik wel krijg zijn alleen maar positief

iedereen vind het mij mooi staan

zelf begrijp ik niet dat ik nooit andere mannen zie die een panty dragen . of zou het komen omdat ze hun benen niet willen laten zien

ik heb hele mooie benen , mooier als menig vrouw van 50

dus het staat helemaal leuk die pantys
Dat is heel fijn voor je, Matthijsse.
Alle reacties Link kopieren
en wat bedoel je daar dan mee ?



dat ik pantys draag of dat ik nog hele mooie benen heb?
Alle reacties Link kopieren
quote:Knots schreef op 27 december 2013 @ 11:27:

Het wordt steeds normaler dat mannen ook een panty dragen.

Heren in panty

Mannen die een panty dragen forumIk schrik hier van.
quote:huisvrouw86 schreef op 09 oktober 2014 @ 17:45:

[...]





Ik schrik hier van.Waarom dat nou weer? Ik zou schrikken als ik las dat er een enorme meteoriet op weg was naar de aarde of zo, maar ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen dat je schrikt van een man in een panty. Laat die mannen toch lekker.
quote:matthijsse schreef op 08 oktober 2014 @ 08:53:

en wat bedoel je daar dan mee ?



dat ik pantys draag of dat ik nog hele mooie benen heb?Allebei denk ik
Alle reacties Link kopieren
daar hoef je echt niet van te schikken

er lopen meer mannen met een panty onder hun broek , alleen die verstoppen het , enige verschil bij mij is dat ik gewoon een panty aan trek en er een korte broek overheen draag en er dan gewoon mee over straat loop ook nog vaak in open schoenen het is dat ik hier geen fotos kan plaatsen anders had je het gewoon kunnen zien

dan ben je voorbereid en dan schrik je niet zo hard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven