volgens mij beginnen nederlanders er toch aan te wenne dat mannen pantys dragen want ik heb vandaag een lange fietstocht gemaakt met mijn pantys aan en ik heb echt geen 1 raar gezicht gezien en ook geen 1 opmerking gehad
Anoniem_156993
maandag 25 mei 2015 om 01:16
Ach, als je maar hard genoeg fietst valt het niemand op natuurlijk.
Anoniem_108061
maandag 25 mei 2015 om 07:07
quote:matthijsse schreef op 25 mei 2015 @ 01:15:
volgens mij beginnen nederlanders er toch aan te wenne dat mannen pantys dragen want ik heb vandaag een lange fietstocht gemaakt met mijn pantys aan en ik heb echt geen 1 raar gezicht gezien en ook geen 1 opmerking gehad
Vind je het gek, met maar 1 oog?
Matthijsse begint nu werkelijk groteske vormen aan te nemen. Eén oog èn panties, hoe verzin je het. Dat is geen man (of vrouw, whatever) maar een freakshow.
Anoniem_12487
dinsdag 26 mei 2015 om 23:44
quote:Sri schreef op 25 mei 2015 @ 07:07:
[...]
Vind je het gek, met maar 1 oog?
Matthijsse begint nu werkelijk groteske vormen aan te nemen. Eén oog èn panties, hoe verzin je het. Dat is geen man (of vrouw, whatever) maar een freakshow.
Je vergeet de oma bh's "dikke huidskleurige oma panties" en damesschoenen nog.
Volgens mij heeft hij heel selectief zicht met dat een oog, als hij stug blijft volhouden dat niemand hem raar aankijkt als hij zo rondloopt.
Matthijsse begint nu werkelijk groteske vormen aan te nemen. Eén oog èn panties, hoe verzin je het. Dat is geen man (of vrouw, whatever) maar een freakshow.maak je is bekend, wie ben je dan in het echt?
Anoniem_108061
zondag 26 juli 2015 om 17:16
Wie of wat is mijn is? Anders kan ik hem/het niet bekendmaken.
en ik krijg langzaam de indruk dat het geaccepteerd gaat worden
Anoniem_268295
maandag 11 april 2016 om 23:27
Nu nog even over je korte broek vertellen, dan is het een exacte herhaling van al je eerdere berichten. En dan zien we je graag over een maand of drie weer terug. Toedeloe