Mode & Beauty alle pijlers

Mannen die van panty's houden

29-10-2013 15:48 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg vaak te horen dat mannen van panty's houden, mijn vriend die is erg gek op is dat een fetish?
Hee mattie, vriend!

Heb je behalve panties nou ook al eens minirokjes geprobeerd? Naveltruitjes? Stiletto's? En heb je daar dan ook foto's van? Die panties, dat weten we nu wel, net als je voorgevormde behaatjes. Wees een echte vent, sta ergens voor en ga in een minirok over straat. Het wordt hoog tijd dat wij, als zeikwijven, eens gaan accepteren dat mannen in minirokjes over straat gaan, dat vind jij toch ook?

Kom op, sta voor je zaak en probeer het eens!
.
Kousen met hotpants?

Loeistrak corrigerend ondergoed is nu ook alleen nog voor vrouwen, dat pik jij toch niet, ik zou de barricades op gaan, en alleen nog corrigerend ondergoed dragen, zal die vrouwen leren.

Of wil je de andere kant op, probeer eens inlegkruisjes, je gezicht contouren, harsen ipv scheren.

Wij vrouwen moeten maar eens leren accepteren dat er niets meer is wat alleen van ons is. Behalve ongesteld zijn en kinderen kunnen baren. Maar ik weet zeker dat onze grote vriend dat stiekem ook echt niet eerlijk vind.
Jammer dat mijn roflol smiley het niet doet!!
.
Beste allemaal, ook ik ben liefhebber van vrouwen in een panty of kousen. Misschien is het inderdaad wel een fetish, ik heb deze fascinatie al sinds mijn jeugd. Vreemd genoeg ben ik bang dat mijn omgeving erachter komt. Mijn partner weet dat ik het mooi vind, ik ben alleen bang dat dames in mijn omgeving bang zijn dat ik er opgewonden van raak als ze panty of kousen met mooie pumps dragen. Ik zou dat erg vervelend vinden. Is het terecht dat ik zo denk?
Ja panty's zijn geil vooral het openscheuren ervan zodat er een lekkere kont tevoorschijn komt.

Maar niet die dikke vleeskleurige dingen bah.
steefberends schreef:
19-05-2017 21:09
Beste allemaal, ook ik ben liefhebber van vrouwen in een panty of kousen. Misschien is het inderdaad wel een fetish, ik heb deze fascinatie al sinds mijn jeugd. Vreemd genoeg ben ik bang dat mijn omgeving erachter komt. Mijn partner weet dat ik het mooi vind, ik ben alleen bang dat dames in mijn omgeving bang zijn dat ik er opgewonden van raak als ze panty of kousen met mooie pumps dragen. Ik zou dat erg vervelend vinden. Is het terecht dat ik zo denk?
ook ik keek vANaf dat ik klein was al bijzonder graag naar vrouwen met pantys om de benen en in het bijzonder naar oudere dames die dikke huidkleurige steunpantys droegen , wat ik daar toen al mee had ben ik nog steeds niet achter , wel wat ik er aan over heb gehouden: ik draag nu zowat dagelijks dikke huidkleurige pantys en meestal ook in het openbaar en ik schroom ook niet om er mee onder een korte broek de straat mee op te gaan , mensen mogen van mij zien dat ik graag pantys draag en dat dat niet alleen iets is wat vrouwen mogen en wat voor vrouwen is , maar dat er ook mannen zijn die dat fijn vinden . we moeten er in nederland gewoon af , dat er aan kleine kinderen wordt geleerd dat pantys alleen door vrouwen worden gedragen en niet door mannen
Topic gesloten??.. Jammer.. :cry: :flag:
dat zou wel jammer zijn want zolang vrouwen het gek blijven vinden als mannen pantys dragen
moet dit topic niet gesloten worden
ik loop nu ook gewoon met pantys onder een korte broek over straat
matthijsse schreef:
01-10-2017 13:24
ik loop nu ook gewoon met pantys onder een korte broek over straat
Goh, dapper wel.

Hoe reageert je omgeving?
het ligt er een beetje aan wat jij bedoeld met mijn omgeving
er zijn een paar mensen die het weten en die vinden het prima
maar verder hoor ik tegenwoordig van mensen nooit meer wat
in het begin waren er nog wel is wat vrouwen die me nariepen
maar ik heb ook van vrouwen gehoord die zeiden dat ze me het
goed vonden staan . en wat maakt het uit , een panty ?
ik heb zelf echt spierwitte benen dus een kleurtje misstaat niet
en daar komt verder bij dat ik voor iemand van 52 echt hele
mooie gladde panty benen heb . heel veel vrouwen van mijn leeftijd
hebben valt mij op hebben echt lelijke benen
dus een panty misstaat mij niet
matthijsse schreef:
14-10-2017 06:48
het ligt er een beetje aan wat jij bedoeld met mijn omgeving
er zijn een paar mensen die het weten en die vinden het prima
maar verder hoor ik tegenwoordig van mensen nooit meer wat
in het begin waren er nog wel is wat vrouwen die me nariepen
maar ik heb ook van vrouwen gehoord die zeiden dat ze me het
goed vonden staan . en wat maakt het uit , een panty ?
ik heb zelf echt spierwitte benen dus een kleurtje misstaat niet
en daar komt verder bij dat ik voor iemand van 52 echt hele
mooie gladde panty benen heb . heel veel vrouwen van mijn leeftijd
hebben valt mij op hebben echt lelijke benen

dus een panty misstaat mij niet
Ignorance is a bliss..
De man die hier bijna dagelijks in de winkel komt met z'n veel te strakke legging krijgt waarschijnlijk ook niet te horen dat het er niet uit ziet. En dat geldt ook voor de man die zich als een vrouw kleed, in een lak jurk met twee ballonnen erin. Ach die man is gewoon een beetje gek / realiseert zich niet hoe hij eruit ziet.

Maar leven en laten leven he
Veel mensen reageren, maar niemand beantwoord de vraag
maar dat ben ik niet
Antwoord: ja, dat zou kunnen.
nee , dat weet ik zeker want ik draag geen leggings , alleen pantys
jammer dat ik geen fotoos kan plaatsen
ik draag nu al weken lang alleen maar pantys en zoveel mogelijk zichtbaar in het openbaar
geen broek of jurk er over?
nou , in deze tijd van het jaar , meestal wel een broek erover
maar in het voorjaar en zomers, zo min mogelijk een lange broek er over maar meestal een korte broek . naar mijn werk moet ik altijd wel een lange broek aan omdat ik ten eerste zwaar werk heb , en een mannenberoep heb , waar ik nu 1 x niet met een panty en een korte broek mij kan vertonen
helaas kan ik er geen fotoos bij doen hier
Zoals aangehaald is het geen fetish, maar eerder iets waar mannen kunnen op vallen. Bij de juiste persoon kan het erg stijlvol zijn, zeker in combinatie met een rokje of jurk. Ik val op de complete stijl hoe iemand gekleed is en nooit louter op de panties. In bed zie ik ze liever uit...
bij mij is dat ooit wel als een fetish begonnen , maar dat is het al lang niet meer
het is tegenwoordig smorgens niet meer de vraag of ik een panty aantrek , maar welke schoenen ik aan doe en of ik mijn pantys wel of niet laat zien
wat is het probleem ? waarom wordt het gek gevonden als je als man een panty draagt ?
matthijsse schreef:
22-04-2018 21:30
wat is het probleem ? waarom wordt het gek gevonden als je als man een panty draagt ?
Tegen wie heb je het precies?
.
Het is hem gelukt hoor...

https://speld.nl/2018/04/20/stijladvies ... ty-draagt/

:proud:
Och hemeltjelief!

Wel jammer voor matthijse, nu de panty officieel is goedgekeurd als mannenkledij heeft dit heerschap niks meer te jammeren.
En terug naar het behatopic maar dan dus?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven