Mode & Beauty alle pijlers

Mannen uggs maten??

04-12-2013 22:54 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag uggs bestellen omdat ik een enorme brede voet heb en maat 42/43 en ik gewoonweg bijna geen leuke dames laarzen vind.

Dus ik ben om, ik ga gewoon lekker voor de uggs!

Nu blijkt dat maat 42 (dames) nog net wat te klein voor me is. Dus zou ik dan een 43 voor dames moeten kopen maar deze is nergens meer beschikbaar.

Dus, ik dacht dan maar een 43 van de heren. En gelukkig kan ik deze via internet bestellen

Maar nu ben ik een beetje de kluts kwijt aangezien het maattabel heel raar is...

Maat 42 dames is 28.5 CM

en 43 heren is 27 cm?

Ik zou dan dus maat 45.5 !!! moeten kopen die 28.6 cm is?

Ik heb het idee dat dit helemaal niet klopt of ligt dat aan mij?
Hier ook brede voeten en ik zweer bij laarzen van st.oliver....
Dat zou ik niet weten. Maar je wilt serieus uggs?
quote:netniet schreef op woensdag 04 december 2013 22:59 Dat zou ik niet weten. Maar je wilt serieus uggs?Ja dat zegt ze toch, niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij.
Ja precies, ik wou dat ik gewoon eens een keer die H&M schoenen kon kopen voor 2 tientjes en maat 38 oid had maar helaas zit ik met mijn 42/43 altijd in de problemen dusja, dan gaan we gewoon voor de uggs.

Maar niemand dus een ideetje over hoe het zit met die maten?
Ik zou gewoon naar een winkel gaan om ze te passen. Weet je meteen of ze goed zitten.
Ik pas van dames maat een 10 en van de herenmaat een 9. Misschien kun je er iets mee.

En wat betreft de lelijkheid, ik vind ze idd ook niet het aller mooist, maar ik heb nog nóóit zulke warme voeten gehad. En ik heb áltijd koude voeten. Ook in hele goede schoenen.

Dubbel en dwars waard wat mij betreft .
Uggs is de afkorting van Ugly. Welk mens, man vrouw of anderszins, zou daar nou in gevonden willen worden, dood, levend of anderszins?
Ik! Alleen niet de echte, die zijn me te duur

TO, kun je het niet vragen in de winkel?
Some flies are too awesome for the wall
Dat eeuwige gezeur in topics over hoe lelijk Uggs zijn.. Iedereen heeft een andere smaak, ik heb zelf ook 2 paar (niet de classic) en vind ze prachtig en heerlijk warm, en lopen super. Dus Keesie trek je niks aan van sommige reacties, als je ze eenmaal hebt zul je heel blij zijn, zo warm & comfortabel :-)

Ik zou ze in elk geval aanpassen in de winkel, geen idee hoe de mannen maat valt. De maat tabel is inderdaad wat vreemd.

Deze uggs vind ik ook niet echt mannelijk: http://www.uggaustralia.n ... 38&cgid=heren-nieuwkomers
Probleem is dat ik ze in de winkel niet kan passen omdat ze daar gewoonweg niet in die maten meer zijn :( dus vandaar dat ik het op internet probeer.
Oh dat is balen.. Geen enkele winkel? Hier in Groningen zijn er bijv. Wel 4 Uggs verkooppunten.

Als ik hier het bovenste tabel bekijk, zou ik voor maat 43 (mannen) gaan?! http://www.schoenmaten.nl
Nee ik heb al twee steden bezocht helaas..

Ik heb de winkel gebeld waar ze ze verkopen en die zeggen inderdaad ook dat als ik maat 43 dames nodig heb, ook gewoon een 43 heren moet kopen.

De tabel op de uggsite loopt wat uiteen blijkbaar. Dus geen maat 45.5 haha

Dan gaan we dat maar gewoon proberen!
Hier hebben we een Uggs winkel. Daar zouden ze je maat gewoon moeten hebben lijkt me...
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Je zou ze kunnen bestellen in twee maten bij van den Assem.

Ze verzenden gratis en je kunt ze ook gratis terugsturen.

Uggs lopen wel een beetje uit als je de wol platgelopen hebt.

Ik heb ze nu binnen ook lekker aan. Heerlijk warme voeten....
Zalando kun je ze ook bestellen en wat niet goed is, retour sturen!
Weet je wel wat voor gruwelijk dierenleed er achter Uggs schuilgaat??

Niet voor tere zieltjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven