Mode & Beauty alle pijlers

Marlene jeans combineren

23-01-2013 12:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele mooie marlene jeans gevonden , strak van boven en mooie wijde pijpen.

Waarmee kan je die mooi combineren ? Hij zit iets hoger in de taille, ik dacht zelf aan een kort jasje ofzo. Alle ideeen zijn welkom.

Dit is ie,

http://s7v1.scene7.com/is/image/Littlew ... m?fmt=jpeg
De link doet het niet.
Never give up hope.
Heb een andere erin gezet, sorry
Kort jasje is een goed idee of een getailleerde blouse. Welke schoenen wil je erbij dragen?
Never give up hope.
Leuk! Kort gestreept truitje met een sjaaltje. Inderdaad een jasje zoals jij al aangaf, een kort vest, stoere korte hoodie als je sportief wil zijn.

Mooie blouse.

Eigenlijk kan je er van alles op dragen zoalng het maar niet te lang is.

Veel plezier met de broek.
Ja zo'n korte hoodie heb ik ook nog, goed idee.
Zo

Of zo

Of zo
Ik zou er een mooie nette witte blouse in doen en een bescheiden witte pump. Misschien meer creme, vind ik vaak wat chiquer. Ik draag zoiets nooit, maar het lijkt me heerlijk zitten!
Als het maar niet wijdvallend is, aangezien je broek al naar wijd uit loopt. Bovenstukken die de hoge taille van de broek accentueren, een kort truitje of een blouse die je in je broek stopt, al dan niet gecombineerd met een kort jasje of blazer.
Zit hij strak om je bovenbenen? Dat vind ik vaak wel wat mooier.
Die laatste foto van jou Stripes vind ik minder geslaagd. Het is alsof de dame erg brede heupen heeft omdat die trui vrij dik is en daar ophoudt.

Die andere 2 foto's vind ik leuk.
leuke jeans. Waar heb je hem gevonden?
Ja van boven zit hij strak en loopt geleidelijk naar wijd, hij zit echt heerlijk soepele stof.

Leuke ideeen trouwens, leuk om uit te proberen.
Mooi hemd en daarover een kort jasje. Mooie broek!
quote:ravel schreef op 23 januari 2013 @ 12:52:

leuke jeans. Waar heb je hem gevonden?Bij Levisstore A'dam in de uitverkoop .
Ik draag graag bootcut/flared broeken, heb een mooie donkere gevonden van G-star (in lengte 36!). Wel altijd gekombineerd met iets korts en straks, een kort getailleerd (tricot) blazertje, kort leren jasje, vestje, kort truitje met brede boord. Wat ik ook leuk vind zijn die korte chanel-achtige (blouclé) jasjes en vestjes die je momenteel veel ziet. Ik heb bijv.ditsetje

(andere broek want die van Steps zijn te kort)

Mooi ziet dat eruit , ben net de stad in geweest mooi kort truitje op de broek gekocht , vind die wijde jeans toch super mooi ipv de skinny's !
Leuke broek!Marlenebroek,bedoel je Marlene Birger?Ik heb er

ook zo een maar dan als pantalon.Die draag ik vaak met zwarte

pumps en een sjieke bloes met daarbij parelsierraden.Heerlijk!
Een broek was vroeger een typisch mannelijk kledingstuk. Marlène Dietrich liet de wereld zien dat hij ook heel goed gedragen kon worden door vrouwen. Het gaat om een broek met wijde pijpen van soepelvallende stof en een wat hogere taille. Dat model wordt nog steeds een Marlène broek genoemd.
Bedankt voor je uitleg xlong!Dacht namelijk eerst dat de het merk Marlene Birger bedoelde.Maar heb dus inderdaad een broek van dit merk en die komt precies met een Marlenebroek overeen.Ja,het klopt dat Marlene Dietrich toen die tijd als een van de eerste vrouwen een broek droeg.Ik heb thuis een aantal moedeboeken met o.a. fotos van haar waar zij een broekpak

aanheeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven