Mascara die echt goed is.
dinsdag 15 maart 2011 om 20:45
dinsdag 15 maart 2011 om 20:55
Diorshow Blackout. Ik ben vanwege financiele redenen maar eens een Maybelline gaan gebruiken (the falsies), maar dat haalt het echt never never never nooit niet bij Dior. De goedkope mascara's zijn altijd een beetje waardeloos vergeleken met de duurdere (in het bijzonder dus Dior en Chanel). Net als de mascara van Etos die als beste uit de test kwam bij Kassa, pff laat me niet lachen. Die van de Hema is ook om te huilen. Ik heb al heeeeeeeel veel mascara's gehad, goedkope en dure, en ben wel tot de conclusie gekomen dat ik liever 32 euro uitgeef voor een hele goede, dan 10 euro voor een wat mindere.
dinsdag 15 maart 2011 om 21:09
dinsdag 15 maart 2011 om 21:27
quote:Substanza_ schreef op 15 maart 2011 @ 21:14:
Etos vind ik bagger hoor.
Heb nu de gele van Maybelline, maar moet wel erg lang smeren.
Grappig dat ik er dan toch mooie volle lange diep zwarte wimpers van krijg
Ik vind juist die gele van Maybeline zooi. Klonterde als een gek en kreeg het er nauwelijks meer af.
Etos vind ik bagger hoor.
Heb nu de gele van Maybelline, maar moet wel erg lang smeren.
Grappig dat ik er dan toch mooie volle lange diep zwarte wimpers van krijg
Ik vind juist die gele van Maybeline zooi. Klonterde als een gek en kreeg het er nauwelijks meer af.
dinsdag 15 maart 2011 om 21:28
quote:Ienimimi schreef op 15 maart 2011 @ 21:24:
Al jaren fan van de oranje mascara van Essence (kruitvat)
Voorheen gebruikte ik altijd inimitable van Chanel..vond het uiteindelijk een duur grapje worden, en deze lijkt er zeer sterk op (vind ik!) voor de prijs hoef je het niet te laten..¤2,99Welke van Essence is goed?
Al jaren fan van de oranje mascara van Essence (kruitvat)
Voorheen gebruikte ik altijd inimitable van Chanel..vond het uiteindelijk een duur grapje worden, en deze lijkt er zeer sterk op (vind ik!) voor de prijs hoef je het niet te laten..¤2,99Welke van Essence is goed?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
dinsdag 15 maart 2011 om 21:42