Mode & Beauty alle pijlers

Mascara Samenvatting

18-11-2012 11:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik door de bomen (of dikke wimpers??) het bos nu helemaal niet meer zie, heb ik alle mascara topics en test-sites door gespit, en een overzichtje gemaakt met de merken die het meest genoemd/aangeraden werden.

De eerste stap is dus gezet, nu nog kiezen uit deze lijst. Ik vind het er nog niet makkelijke op worden.

Willen jullie mij helpen en mijn lijstje op http://www.list11.com/favoriete-mascara-339.html ranken en eventueel een comment plaatsen over het hoe en waarom van jullie keus, of een eigen favorieten lijstje maken met andere keuzes en dan vermelden waarom jullie die zouden nemen?

Dankjewel!!!!
Omg, het is mascara! Maak je daar echt een ranking lijstje voor??
Als je van jezelf al dikke wimpers hebt, dan zou ik ze verven.
Yep, is van levensbelang haha
Mijn eigen wimpers zijn al wel zwart, maar helaas niet echt lang of dik... Waterproof mascara gebruik ik daarom ook (bijna) niet meer omdat ze daar helemaal van afbreken (in het ergste geval tijdens het verwijderen). Tenzij iemand een waterproof mascara kan aanraden die wat zachter is.

Reden dat ik een lijstje maak, is omdat ik al zoveel geld heb verspild door het uittesten van verschillende soorten (die ik soms na 2x al weg kon gooien). Tikt behoorlijk aan....
Hai!

Ik had altijd het zelfde probleem met het vinden van een fijne mascara. Zelf hou ik wel een beetje van een dik laagje en gelijk een dikke laag op je ogen is met de Bourjois Volumizer Mascara. Deze heeft 2 soorten borsteltjes, zelf gebruik ik meestal alleen de dikke. Ik heb ook de colosal die in je review stond maar die is lang niet zo goed als deze!

Btw Etos heeft heel vaak acties met boujoirs dan krijg je de 2e mascara gratis dus 2 voor ¤15

Good luck!
/
Ik heb geen lijstje voorhanden, maar de mascara op het onderstaande plaatje bevalt mij erg goed.Het borsteltje is prettig en de mascara zelf is smeuiïg tot op de bodem.

De eigen merken van Hema en drogisterijen vind ik een stuk minder. Maar wie weet is zelfs de keuze van mascara iets persoonlijk

Oh, die van Miss Sporty is absoluut ruk, niet aan beginnen.

Ik had altijd dure mascara's (dior, chanel) maar ik heb door dit forum de ubercheape(3 euro ofzo) oranje metallic mascara van Essence (kruidvat) aangeschaft. Ik wil nooit meer zo'n stom duur ding! Deze is zo fijn!
Eens, heb ik ook!
Mascara werkt bij iedere wimpers anders. Ik heb nog nooit een fijne gevonden omdat op ene plek minder wimpers zit en het altijd erg opvalt als ik dan mascara gebruik. Snap ook niet waarom ze aan de andere kant iets korter en minder zijn op een plek
Dankjewel voor de reacties zo ver... als ik het zo lees, blijft het een kwestie van persoonlijke voorkeur, en bestaat dé mascara misschien gewoon niet. Zal ik dus toch moeten blijven testen tot ik de meest geweldige gevonden heb.
Ik heb mascara van clinique die je van je wimpers af kan wassen met warm water. Hij loopt niet uit in de regen. Ben er erg tevreden over als lensdrager!
Mijn favoriet staat er niet bij: Lash Architect Waterproof van l'Oreal. Houd de hele dag zonder zwarte vegen onder mijn ogen aan het eind van de dag.

Met een tweefasen oogmakeupreiniger eenvoudig te verwijderen zonder afbrekende wimperharen.
Mijn favoriete mascara is Inimitable van Chanel. Helaas is het best prijzig dus ik ben nog op zoek naar een goedkopere alternatief voor erbij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven