mascara zoekend
dinsdag 22 mei 2018 om 00:22
Ik gebruik zelf deze al jaren, is er ook in de gewone variant volgens mij (die niet waterproof is dus): https://www.kikocosmetics.com/nl-nl/mak ... 0103200144
dinsdag 22 mei 2018 om 08:28
Prima joh. Ik wist niet dat je over de zeik zou gaan van het noemen van een merk mascara....iceteapeach schreef: ↑22-05-2018 00:19Jawel hoor, alleen kennelijk niet voor jóu. Die van jou werkt bij mij nl. voor geen meter.
dinsdag 22 mei 2018 om 11:59
ik gebruik die ook en vind hem top! Heb daarnaast ook een colossol van May bellin voor als ik op een feestje ofzo wat extra drama wil. Die van essence is echter voor dagelijks gebruik super.tu1nhek schreef: ↑21-05-2018 18:28Ook Essence, maar dan deze:
https://www.kruidvat.nl/essence-maximum ... /p/1373905
Vroeger gebruikte ik altijd duurdere, tot ik deze ontdekte.
dinsdag 22 mei 2018 om 14:06
Ik vind de oude volume mascara van de HEMA heel erg fijn. Helaas worden alle mascara's van de HEMA nu vervangen, dus ik heb ik er nog een paar van die oude op de kop weten te tikken. Want de nieuwe volume mascara heeft een hele smeuïge formule en heeft een bredere borstel. Vlekken gegarandeerd lijk me.
https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... (11252304)
https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... (11252304)
koffiedoosje wijzigde dit bericht op 22-05-2018 14:15
0.70% gewijzigd
dinsdag 22 mei 2018 om 19:44
Ja zoiets, ze komen tot aan de onderkant van mijn wenkbrauwen. Als ik knipper waait het dan ook overaliceteapeach schreef: ↑21-05-2018 22:57Leuk als je korte wimpers hebt. Hoe werkt het als je van jezelf al lange wimpers hebt? Die zitten tot aan je voorhoofd ongeveer?
Nee maar zonder gekkigheid, ik heb van mezelf al lange wimpers maar vind het niet erg dat ze éxtra lang worden, krijg er ook veel complimenten over altijd
dinsdag 22 mei 2018 om 19:47
Oh leuk! Ik ben heel benieuwd hoe hij je bevalt!Koffielepel schreef: ↑21-05-2018 22:13Niet mijn topic maar deze lijkt wel op die met de gouden dop van de Hema! Bedankt, deze ga ik proberen!
dinsdag 22 mei 2018 om 20:01
O ja, dat is ook zeker een grote favoriet van mij!Moonshine1984 schreef: ↑21-05-2018 18:34Estee Lauder, Sumptious Extreme beste mascara ooit, heb er veel uitgeprobeerd.
[Insert text here]
donderdag 24 mei 2018 om 10:14
ga deze ook uitproberentu1nhek schreef: ↑21-05-2018 18:28Ook Essence, maar dan deze:
https://www.kruidvat.nl/essence-maximum ... /p/1373905
Vroeger gebruikte ik altijd duurdere, tot ik deze ontdekte.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 30 mei 2018 om 12:06
En ik heb vorige week de Catrice Rock Couture waterproof gekocht.
En ik heb spijt!
Het opbrengen is één grote smeerpartij.
Dat lukt absoluut niet netjes, en ik ben veel tijd kwijt met het er weer afhalen omdat het een smeerboel is. Wanneer het me met veel moeite toch lukt om het er een beetje netjes op te krijgen, dan vind ik de lengte ook wat tegenvallen en het volume vind ik juist weer té.
Anyway, ik hoop dat als de mascara wat droger zal worden dat het dan wat beter gaat.
Ondertussen ben ik dus wel weer op zoek naar een vervanger.
Misschien toch de Glam & Doll Waterproof van Catrice maar eens proberen?
En ik heb spijt!
Het opbrengen is één grote smeerpartij.
Anyway, ik hoop dat als de mascara wat droger zal worden dat het dan wat beter gaat.
Ondertussen ben ik dus wel weer op zoek naar een vervanger.
Hier = 136 km ten noorden van Zelhem. Hemelsbreed.
woensdag 30 mei 2018 om 12:28
Ja, die Rock Couture wilde ik dus ook kopen op aanraden van ... iemand hier (sorry, naam kwijt), maar ik zag dat het best een groot borsteltje heeft. Dus heb ik hem laten liggen.
De Glam & Doll heb ik ook ooit een keer gekocht. Zelfde verhaal als die mascara van Bourjois ... hij geeft ontzettend af.
woensdag 30 mei 2018 om 17:16
Bij mij blijft de Glam & Doll (wel de waterproof) juist ook tijdens het hardlopen zitten, maakt niet uit of het keihard regent en / of ik zweet als een otter. Geeft zeker niet af.
Ik pak altijd waterproof mascara’s, het regent zo vaak als ik buiten ben of je zweet eens wat en dan wil ik niet meteen al mijn mascara op mijn wang. Gewoon ‘s ochtends aanbrengen, ‘s avonds verwijderen en verder niet naar omkijken.
Ik pak altijd waterproof mascara’s, het regent zo vaak als ik buiten ben of je zweet eens wat en dan wil ik niet meteen al mijn mascara op mijn wang. Gewoon ‘s ochtends aanbrengen, ‘s avonds verwijderen en verder niet naar omkijken.
donderdag 31 mei 2018 om 18:00
Le volume van Chanel is voor mij op dit moment mijn nr 1. Hij krult alleen niet zo mooi, maar separeert wel heel mooi zonder klonten en spinnenpoten.
Op aanraden van hier onlangs essence lash of the day (oid) gekocht en die vind ik bagger. Na het opbrengen zat het mooi, maar ik liep er na 1 uur al bij als een panda. Ik weet niet of er ook een waterproof versie is, maar die had ik duidelijk niet...
Ik ga binnenkort een keer de Benefit proberen, daar zijn meer mensen enthousiast over.
En ik kijk altijd of er een kortingsactie is bij ICI voor 40% op mascara's. Dan vind ik de duurdere merken nog net betaalbaar.
Op aanraden van hier onlangs essence lash of the day (oid) gekocht en die vind ik bagger. Na het opbrengen zat het mooi, maar ik liep er na 1 uur al bij als een panda. Ik weet niet of er ook een waterproof versie is, maar die had ik duidelijk niet...
Ik ga binnenkort een keer de Benefit proberen, daar zijn meer mensen enthousiast over.
En ik kijk altijd of er een kortingsactie is bij ICI voor 40% op mascara's. Dan vind ik de duurdere merken nog net betaalbaar.
donderdag 31 mei 2018 om 19:27
Ah, jammer. Gelukkig is 'ie niet zo duur. Vind het echt bijzonder dat mascara zo'n persoonlijk iets is. Lijkt bij iedereen anders te werken en wat de een fijn vindt is voor de ander bagger. Waar zou dat mee te maken hebben? Voor mij werkt deze van Catrice echt heel goed, de eerste keer dat ik 'm gebruikte stond ik echt versteld van het resultaat. Het scheelt dat ik al van mezelf enorm lange wimpers heb.Serengeti schreef: ↑30-05-2018 12:06En ik heb vorige week de Catrice Rock Couture waterproof gekocht.
En ik heb spijt!
Het opbrengen is één grote smeerpartij.Dat lukt absoluut niet netjes, en ik ben veel tijd kwijt met het er weer afhalen omdat het een smeerboel is. Wanneer het me met veel moeite toch lukt om het er een beetje netjes op te krijgen, dan vind ik de lengte ook wat tegenvallen en het volume vind ik juist weer té.
Ondertussen ben ik dus wel weer op zoek naar een vervanger.Misschien toch de Glam & Doll Waterproof van Catrice maar eens proberen?
Wat betreft het afhalen van je mascara, wat voor remover gebruik je? Ik durf bijna geen tips meer te geven maar komt 'ie toch: nivea double effect eye makeup remover. Doe je gewoon op een wattenschijfje. Ik doe altijd best wel wat laagjes mascara op en met deze krijg ik het gemakkelijk verwijderd, in tegenstelling tot vroeger wanneer ik andere removers gebruikte (witte substantie, doekjes etc). Ik ga wel altijd even met het wattenschijfje 'in' mijn oog zodat het watje tegen het binnenste van de bovenste wimperrand zit en knipper dan met mijn wimpers langzaam omlaag, al wiebelend met het watje. Zo weet ik zeker dat alles er af is. Krijg het niet beter omschreven dan dit
donderdag 31 mei 2018 om 20:32
JeMappelle schreef: ↑31-05-2018 19:27Ah, jammer. Gelukkig is 'ie niet zo duur. Vind het echt bijzonder dat mascara zo'n persoonlijk iets is. Lijkt bij iedereen anders te werken en wat de een fijn vindt is voor de ander bagger. Waar zou dat mee te maken hebben? Voor mij werkt deze van Catrice echt heel goed, de eerste keer dat ik 'm gebruikte stond ik echt versteld van het resultaat. Het scheelt dat ik al van mezelf enorm lange wimpers heb.
Wat betreft het afhalen van je mascara, wat voor remover gebruik je? Ik durf bijna geen tips meer te geven maar komt 'ie toch: nivea double effect eye makeup remover. Doe je gewoon op een wattenschijfje. Ik doe altijd best wel wat laagjes mascara op en met deze krijg ik het gemakkelijk verwijderd, in tegenstelling tot vroeger wanneer ik andere removers gebruikte (witte substantie, doekjes etc). Ik ga wel altijd even met het wattenschijfje 'in' mijn oog zodat het watje tegen het binnenste van de bovenste wimperrand zit en knipper dan met mijn wimpers langzaam omlaag, al wiebelend met het watje. Zo weet ik zeker dat alles er af is. Krijg het niet beter omschreven dan dit![]()
Dank voor de tip JeMappelle. Helder.
Ik was zelf ook verbaasd dat deze Catrice zo slecht uitpakte. Ik had in het verleden erg goede ervaringen met dit merk, dus vandaar dat ik die Glam and Doll toch nog wel wil proberen.
Hier = 136 km ten noorden van Zelhem. Hemelsbreed.
zondag 3 juni 2018 om 21:14