Mode & Beauty alle pijlers

Mason Pearson borstel

05-10-2016 13:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft deze en hoe bevalt deze borstel?

Ik zit te twijfelen of ik er 1 ga aanschaffen of niet. Mijn tangle teaser is niet meer goed (afgebroken pinnetjes, ontklit niet meer goed) en ik moet dus aan een nieuwe borstel. Nu kan ik 3 dingen doen, een nieuwe tangle teaser kopen, een goedkope borstel of een Mason Pearson kopen. Nu zijn deze borstels erg duur (ik zag online deze borstel voor 80 euro maar er zijn ook duurdere varianten) maar als het echt een goede investering is dan vind ik dat niet erg.

Ontklit de Mason Pearson net zo goed als een (wel functionerende ) tangle teaser?

Ik hoor graag jullie ervaringen!
quote:gaya76 schreef op 06 oktober 2016 @ 21:03:

Dank je wel! Bij mij zat er geen hulpborsteltje bij maar met plastic kam moet het lukken.Ik gebruik gewoon een plastic kam met 4 van die pinnen eraan. Haal je de borstel zo mee leeg
quote:merano schreef op 05 oktober 2016 @ 14:56:

Wat een geld voor een borstel. Ik heb halflang dik en vol haar. Ik heb gewoon een borstel van de Hema met van die pinnetjes met een bolletje erop voor 3,75. Nooit problemen mee.

Nep tangle teaser:

[img]http://images.hema.nl/products/anti-kli ... ermain.jpg[/img]

Nep mason pearson geval:

[img]http://images.hema.nl/products/glansbor ... dpmain.jpg[/img]

Hema. Beide te koop voor maar vier euriesOh wat grappig, wij hebben die onderste ook van de Hema. Toen de kinderen klein waren noemden we het de toverborstel omdat je klitten er zo mee uit borstelt!
Ik heb dik haar en mijn haar ontwart niet van zoiets. Maar hoe krijg je t voor elkaar dat de pinnetjes van je tangle teezer afbreken? Ik heb in ieder geval een neppe tangle teezer, en wil nooit meer een normale borstel
Ik zweer bij de Mason Pearson borstel. Ik heb wel eens de goedkope variant van de Hema of kruidvat gebruikt maar nee, dat voldoet toch echt niet aan de resultaat wat ik bij de MP krijg. Ik heb heel dik en veel haar. De tangle teezer vind ik niet prettig. Ik trek er altijd enorm veel haren mee uit. Dus voor mij gewoon de MP.
"I am not Abnegation. I am not Dauntless. I am Divergent."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven