Mode & Beauty alle pijlers

Matte oogschaduw

07-12-2016 20:22 56 berichten
Een vraag voor de wat oudere dames, ik ben op zoek naar een mooie grijs/blauwe oogschaduw. Ivm kraaienpootjes, moet die wel mat zijn. Iemand een tip, waar ik die kan vinden, ik vind vooral met glitter..
Gewoon bij de douglas, kruidvat, hema etc.
Alle reacties Link kopieren
Oké ik ben niet oud, maar wil wel graag advies geven. Ik ga zelf altijd graag voor specifieke kleuren naar de Inglot. Super fijn personeel, betaalbaar en een mega assortiment. Ik denk dat je daar wel slaagt!
Mermaid hair, don't care
Bij het kruitvat, etos en hema staan vooral oogschaduw met glitter. Wat is Inglot? Ik ben ook nog niet oud, alleen die kraaienpootjes he
Bij kika zag uk veel mat. Mag je als je oud bent geen glans meer? Ik dacht dat dat juist vriendelijker was.
Online zag ik van catrice of essence ook een matte lijn trouwens.
Met glitter zie je de rimpeltjes beter, heb ik ook maar ergens gelezen. Maar wil wel kijken of dat waar is..
Het cool matte palette van Viseart is misschien wat voor je. Het is wel prijzig, 74 euro voor 12 kleuren. De kwaliteit is wel heel erg goed.
Hier inderdaad matte van catrice.
Douglas: Bobbi Brown of Smahbox
Ik vind wat glitter ook mooi staan bij oudere ogen hoor. Zeker als je een wat donkerder huidskleur hebt. Zelf heb ik vaak olijfgroen met een glittertje op (potlood van Rituals) of de smokey eyes van Rimmel.
Heb sinds een paar dagen Matt van Essence ....Superspul! Voor 2 euro. En ik ben ook 40 plus, en sta te werken in spots....dan wil je echt geen glim en glans, of f.ckin glitters.

Jaren als visagiste gewerkt, en dit doet niet onder voor de dure merken!
Come fly with me on a jetplane
quote:kitty26 schreef op 07 december 2016 @ 20:54:

Bij het kruitvat, etos en hema staan vooral oogschaduw met glitter. Wat is Inglot? Ik ben ook nog niet oud, alleen die kraaienpootjes he

Douglas al geweest?

Daarnaast heb ik zowel van kruidvat als van Hema de door jou gevraagde kleuren hier staan. Misschien overheen gekeken?
Inglot is een merk, Google maar eventjes. Ze hebben ook een online webshop. Ze hebben het freedom systeem waarbij je zelf je eigen palette kan samen stellen. Ik ben al jaren een trouw fan. Ook Morphe oogschaduw pallette vind ik erg fijn.
Mermaid hair, don't care
Kiko en Inglot zou ik zeker eens kijken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Of naked basics palette van Urban Decay. Er is nu een limited edition van Urban Decay met allerlei basics, met zowel koele als warme tinten.
O ja Urban Decay is ook fantastisch!
Jaa Urban Decay doet mijn hartje altijd sneller kloppen, maar niet echt een blauw/grijze mat die me ter binnen schiet.
Mermaid hair, don't care
M.A.C. heeft veel mat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
De Etos verkoopt het merk John van G. Ze hebben heel veel kleurtjes oogschaduw. Allemaal losse magnetische blokjes die je in een bijpassend doosje kunt doen.

Zitten ook veel matte kleurtjes bij.

Ik vind de oogschaduw beter dan mijn palet van Chanel.
quote:gaya76 schreef op 07 december 2016 @ 21:28:

Kiko en Inglot zou ik zeker eens kijken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Of naked basics palette van Urban Decay. Er is nu een limited edition van Urban Decay met allerlei basics, met zowel koele als warme tinten.+1
quote:BWitched schreef op 07 december 2016 @ 21:43:

M.A.C. heeft veel mat.+1
Winter is coming...
Ik woon in een dorp, misschien dat daarom bij het kruitvat niet heel het asortiment van essence en catrice er staan. Ik ga iig even shoppen een zaterdag, ook even bij douglas kijken.. dank jullie dames
quote:kitty26 schreef op 08 december 2016 @ 08:24:

Ik woon in een dorp, misschien dat daarom bij het kruitvat niet heel het asortiment van essence en catrice er staan. Ik ga iig even shoppen een zaterdag, ook even bij douglas kijken.. dank jullie dames

'Mijn' Kruidvat is ook een kleine, waar overigens altijd veel te veel volk rondloopt net op het moment dat ik daar ben.

Ik bestel gewoon alles online, ik geloof vanaf 50€ leveren ze gratis thuis en anders laat ik het gewoon in de winkel aankomen, hoef dan alleen maar op te halen en klaar en ik kan uit hun hele assortiment kiezen ipv alleen hetgeen in de winkel ligt.

En eens met pino4, Essence heeft echt goed spul voor geen geld. Ik word er alleen altijd een beetje hebberig van
Vandaag weesten shoppen, had op internet mooie kleuren mac gezien. Kom ik in Breda bij Douglas, kan je alleen online mac bestellen. Moet ik dus toch verder zoeken, nu kan ik de kleuren nog niet echt zien. Ik heb een oud roze vest naar bordeau, met een bordeau truitje eronder. Weet iemand wat voor kleur oogschaduw daar mooi bij staat?
Tegenwoordig hebben bijna alle merken wel matte oogschaduws in de collectie, ook goedkopere drogisterijmerken zoals Essence en Catrice, dus ik zou gewoon daar eens beginnen te kijken en wat oogschaduws vanuit de testers op je hand vegen.

Kiko cosmetics (Italiaans cosmeticamerk met eigen make-up winkels in de randstad) heeft een zeer uitgebreid assortiment en is ook goed betaalbaar.

Iemand hier noemt ook Inglot (Pools cosmeticamerk met eigen filialen), maar die is helaas bijna uitgeroeid in NL. Heeft alleen nog een filiaal in Amersfoort.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven